Gå til innhold

Hun er gravid og jeg er ikke klar for barn!


Gjest SoccerPlayer

Anbefalte innlegg

Seriøst… Må si det er utrolig mange "mannehatere" her .. :sjokkert: Blir helt satt ut! Skjerp dere. blir nesten litt flau på deres vegne.

Jeg Skjønner deg godt jeg! Synes du burde være ærlig med henne og fortelle henne at du er bekymret og lurer på om det kanskje er lurt å vente litt? :) Ærlighet varer lengst.. - Jeg må også si at jeg er overlykkelig at jeg som jente aldri havner i en slik situasjon :) Jeg skal nok vente selv i noen år til :)

Hilsen Jente 25 år :)



Anonymous poster hash: d903f...da1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å bytte bleier er det enkleste ved å få barn.

Anonymous poster hash: f7590...899

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell henne at du ikke føler deg klar. Hvis du er usikker på om dere kommer til å være sammen resten av livet, må du fortelle henne det også. Hun bør få vite hvis det er stor sjanse for at hun blir alene med barnet.



Anonymous poster hash: e1b03...eb0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Men nå er ikke akkurat det største utfordringen med å få barn da ;)

Nei, men siden trådstarter virker usikker og utrygg på dette kan det jo være bra å tipse ham om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Hun er 20 år så hun er jo yngre enn meg, men likevel kan hun mye mer om babyer og barn enn det jeg kan. Snakket forresten med henne og sa jeg ikke følte meg helt klar. Fikk svar at hun skjønner meg, men at hun har veldig lyst å beholde barnet. Hun er imot abort. Hun skal lære meg alt sier hun, hehe føler meg litt dum som må bli lært opp. Så får ta det som det kommer. Alt for dama jeg elsker. Ja jeg kommer til å bli stolt den dagen jeg holder h*n i armene. Jeg gruer meg og er nervøs nå, men det kommer seg nok. Håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, du er utrolig heldig som elsker kvinnen du nå skal ha barn med. Jeg hadde bestemt med for å avslutte forholdet med min kjæreste fordi livet hennes er et eneste stort rot. Så fikk jeg vite at hun var gravid, og abort var så uaktuelt at forholdet vårt døde når ba på mine knær for at hun skulle gjøre det. Vi hadde brukt prevensjon, og jeg hadde vært helt klar på at barn var fullstendig uaktuelt.

Etterpå har hun fortalt at hun "satset på at jeg skulle skifte mening". Den antagelsen har kostet oss begge en lykkelig fremtid. Er et par år siden nå men er fortsatt med henne. Har sluttet å drømme og godtatt min skjebne. Det er mye glede i barnet, men har mye tristhet i hjertet for føler jeg aldri nå vil finne kvinnen i mitt liv. Kjæresten min er også trist fordi det har blitt sånn. Hun hadde håpet det bare var barnet som stresset meg, selv om jeg presiserte at det ikke var tilfellet.

Akkurat dette med barn venner du deg til tror jeg. De var ikke så skumle som jeg så for meg heller. Og nå er barnet det eneste som holder dagene sammen for oss.



Anonymous poster hash: 7af49...8d2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Det skulle du tenkt på før du hadde sex!!

Ja men er ikke så lett å la være å ha sex med hun jeg elsker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg hadde aldri klart å sagt til hun jeg elsker at hun må ta abort. Vil jo ikke si til jenta i mitt liv at hun må fjerne det livet. Er jo frekt. Så hva gjør jeg? Flaut å si men jeg er ikke flink med barn. Har aldri byttet bleie en gang. Dessuten orker jeg ikke tanken på å få barn enda. Andre som har vert i samme situasjon? Jeg må vel bare prøve å venne meg til det?

At du ikke er flink med barn, som du sier, kommer nok til å endre seg når barnet kommer. Vil tro at det er mange der ute som ikke synes de er klare eller flinke med barn, men tro meg, du kommer til å endre synspunkt med tiden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

TS, du er utrolig heldig som elsker kvinnen du nå skal ha barn med. Jeg hadde bestemt med for å avslutte forholdet med min kjæreste fordi livet hennes er et eneste stort rot. Så fikk jeg vite at hun var gravid, og abort var så uaktuelt at forholdet vårt døde når ba på mine knær for at hun skulle gjøre det. Vi hadde brukt prevensjon, og jeg hadde vært helt klar på at barn var fullstendig uaktuelt.

Etterpå har hun fortalt at hun "satset på at jeg skulle skifte mening". Den antagelsen har kostet oss begge en lykkelig fremtid. Er et par år siden nå men er fortsatt med henne. Har sluttet å drømme og godtatt min skjebne. Det er mye glede i barnet, men har mye tristhet i hjertet for føler jeg aldri nå vil finne kvinnen i mitt liv. Kjæresten min er også trist fordi det har blitt sånn. Hun hadde håpet det bare var barnet som stresset meg, selv om jeg presiserte at det ikke var tilfellet.

Akkurat dette med barn venner du deg til tror jeg. De var ikke så skumle som jeg så for meg heller. Og nå er barnet det eneste som holder dagene sammen for oss.

Anonymous poster hash: 7af49...8d2

Huff høres ikke lett ut. Men ingen skal føle seg tvunget til å være sammen med noen de ikke har de ekte følelsene for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det nå engang. Du har som mann ingen rettigheter rundt dette, så hvis du ikke er klar for barn kan du ikke pule. Forklar ditt ståpunkt til henne og si at du ikke er klar for barn. Dersom hun driter i deg og dine meninger bør du dumpe henne. Hvis hun ikke engang gidder å bry seg om deg, fortjener hun deg ikke.



Anonymous poster hash: cf58a...de5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte ikke beskyttelse for hun sa hun gikk på p-piller ;S

Enda en som har gått i fellen her ja. Da får du bare som fortjent.

Anonymous poster hash: cf58a...de5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en som har gått i fellen her ja. Da får du bare som fortjent.

Anonymous poster hash: cf58a...de5

Skjønner ikke denne jeg. Ingen fortjener vel å havne i en slik vanskelig situasjon? Og å stole på en man elsker er vel ikke dumhet? At det kan skje, er en ting, men at man fortjener en slik skjebne om man har prøvd å sikre seg skjønner jeg ikke. De fleste par får jo dette til. Er jo ikke annet enn trist de få gangene det slår feil...

Anonymous poster hash: 7af49...8d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Drittsekk.

Eeeh

Ja men er ikke så lett å la være å ha sex med hun jeg elsker ;)

Lett? Jo. Et er bare å la være. Når det er sagt er det utallige prevensjonsmidler du og hun kan benytte seg av. Det skal godt gjøres å bli gravid på ppiller, med kondom og på sikre dager. Men det skjer!

Så egentlig burde ingen ha sex med mindre de vil ha barn. Siden det er det sex er til, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ved å les overskriften:

Det burde du ha tenkt på, før du hadde ubeskyttet sex.

Og det du burde tenkt på var å ikke dømme folk ut i fra en overskrift. Dama hans går på p-piller, men som du forhåpentligvis veit er det ingenting som er 100% sikkert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og det du burde tenkt på var å ikke dømme folk ut i fra en overskrift. Dama hans går på p-piller, men som du forhåpentligvis veit er det ingenting som er 100% sikkert.

Om en mann OG kvinne VIRKELIG ikke er klar for ansvaret det er å bringe et barn til verden - er det deres ansvar å forsikre seg helt... Det er mang måter: eks: Ppiller og kondom. Om en kun går på ppiller så burde en ta jevnlige tester for å finne ut om en er gravid..

Uansett. Poenget er. Det burde vært diskutert for lengst hvordan de stiller seg til en uventet/uplanlagt graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke denne jeg. Ingen fortjener vel å havne i en slik vanskelig situasjon? Og å stole på en man elsker er vel ikke dumhet? At det kan skje, er en ting, men at man fortjener en slik skjebne om man har prøvd å sikre seg skjønner jeg ikke. De fleste par får jo dette til. Er jo ikke annet enn trist de få gangene det slår feil...

Anonymous poster hash: 7af49...8d2

Basert på flere tråden om temaet her på KG vil jeg så absolutt si at å stole på at den du elsker bruker P-piller er lik dumhet jo.

Egentlig er det slik, med dagens idiotiske lovverk og meninger fra visse brukere at man kan faktisk ikke ha sex før man er klar for barn, uavhengig av om du er 14 eller 40. Skammelig, egentlig, med tanke på at vi lever i 2014 og ikke i 1814.

Anonymous poster hash: cf58a...de5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hun er 20 år så hun er jo yngre enn meg, men likevel kan hun mye mer om babyer og barn enn det jeg kan. Snakket forresten med henne og sa jeg ikke følte meg helt klar. Fikk svar at hun skjønner meg, men at hun har veldig lyst å beholde barnet. Hun er imot abort. Hun skal lære meg alt sier hun, hehe føler meg litt dum som må bli lært opp. Så får ta det som det kommer. Alt for dama jeg elsker. Ja jeg kommer til å bli stolt den dagen jeg holder h*n i armene. Jeg gruer meg og er nervøs nå, men det kommer seg nok. Håper jeg.

Jeg tror du vil takle det bra jeg....Høres ut som om du er glad i henne også. Å få sitt eget barn er en helt utrolig ting som ikke kan måles med noe. Det kan virke så vanskelig og skummelt før barnet har kommet, men mye forandrer seg etter du har holdt babyen i armene første gang. Det smelter selv de hardeste menn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes folk er unødig krasse med TS. Han sier jo at han ikke vil presse henne, fremstår sympatisk og bare genuint bekymret for hvordan han vil takle dette. At han personlig ønsker abort er jo greit nok så lenge han ikke er jævlig med dama, og det er det ingenting som tyder på.

Det er lett å slenge dritt, slik mange her gjør, men det er jo ingen grunn til det her. Selvsagt kunne han tatt ytterligere forholdsregler, men han har ikke gjort seg fortjent til kjefting og smelling og harselas fra en haug med tullinger.



Anonymous poster hash: 03438...dfa
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...