smalls Skrevet 24. september 2015 #501 Del Skrevet 24. september 2015 Men hva skriver egentlig slike bloggere om? Ingenting annet enn tomt pisspreik om hva dem har spist til frokost eller middag. Hvordan håret deres ser ut i dag, eller andre uviktige ubetydeligheter. I tillegg til en overflod av bilder av dem poserer i truser, bikini eller lignende. Puppe-bilder gjør sikkert at veldig mange klikker på bloggen. Slike bloggere skriver jo egentlig ingenting som faktisk er verdt å lese om. Men likevel lever dem tydeligvis herrens glade dager ved å beskrive hverdagene sine over internett. Slike bloggere skriver ikke noe interessant eller spennende. Ikke virker dem noe særlig smarte heller, eller har noen spesielle kunnskaper. Dagene til slike bloggere går tydeligvis ikke ut på noe særlig annet enn å posere på fotografier som skal legges ut på internett, eller klager over at dem bruker så fryktelig lang tid på å sminke seg (eller ordne håret) før dem skal ut på ett eller annet. Er det virkelig bare jeg som mener at det er fullstendig uinteressant å lese om slike ting? Enig. De på topp 10 på listen er ingen gode bloggere. Blogger om det samme hele tiden og flere har skrivefeil. Burde være strengere regler på sånt. De er på en måte forfattere. De skriver om hverdagen sin og tjener fett på det. Til tross for skrivefeil og kjedelige innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 24. september 2015 #502 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg må innrømme at jeg beundrer Sophie Elise. Hun er ekstremt selvopptatt, og 90% av innleggene hennes handler om materialistiske ting + lettkleddde bilder av seg selv. Men hun er smart. Smart nok til å skjønne at leserne hennes trenger innlegg med substans for å fortsette å lese bloggen. Derfor kommer disse "jeg er så smart,sensitiv, empatisk, følsom og har psykiske problemer"-innleggene hennes ca annenhver uke. Gjennom disse innleggene drar hun leserne tilbake igjen etter to uker med bare piss og gir henne tid til å pønske ut nye innlegg der hun viser hvor "syyykt engasjert og skjør" hun er. En veldig bra strategi som får leserne til å tro at hun er annerledes enn alle andre rosabloggere, men som egentlig bare er en smart måte å både beholde og få nye lesere på. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 25. september 2015 #503 Del Skrevet 25. september 2015 Noen andre som leste innlegget på bloggen til Sophie Elise hvor hun skriver om hvor fornøyd hun er med kroppen sin? Hun viser til hvor tynn hun var for to år siden, at hun har lagt på seg rundt 10 kg siden da og er fornøyd med kroppen sin i dag. Likevel tar hun en selfie i speilet og redigerer på seg DEN sprettrumpa. Hva er greia? Er det for å provosere? Hvis ikke er hele innlegget rimelig dobbeltmoralsk. Trodde hun ønsket å fremstå mer reflektert og ikke la seg påvirke av andres meininger om kropp. Jeg har i det siste blitt mer positiv og imponert over hennes engasjement i aktuelle saker, men nå ble jeg relativt oppgitt. Hva tenker dere? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 25. september 2015 #504 Del Skrevet 25. september 2015 Enig. Men leser ikke blogger selv, men andre lett påvirkelige gjør det. Dumt av henne det ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. september 2015 #505 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Haha, det bildet er bare dumt, man ser jo veldig tydelig bølgene på speilramma, bulken i gardinen og den manglende delen av hatten. Også sier hun at det er fordi hun trener at rumpa ser sånn ut. Synd på de som går på den. Solsenga på innlegget under har jo også fått noen merkelige krøller. Pussig. Endret 25. september 2015 av loffen 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 25. september 2015 #506 Del Skrevet 25. september 2015 Haha, det bildet er bare dumt, man ser jo veldig tydelig bølgene på speilramma, bulken i gardinen og den manglende delen av hatten. Også sier hun at det er fordi hun trener at rumpa ser sånn ut. Synd på de som går på den. Solsenga på innlegget under har jo også fått noen merkelige krøller. Pussig. hvis det ikke er redigering, men et faktisk resultat av trening, så blir jeg mindre motivert til å trene det ser jo kjempe rart ut :-/ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 25. september 2015 #507 Del Skrevet 25. september 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt samt svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 27. september 2015 #508 Del Skrevet 27. september 2015 Det verste er jo at hun skriver på det samme bildet på instagram: "ps : med en gang rumpa stikker seg fram på et bilde begynner folk å spekulere. Jeg trener, folkens. Kom over det." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 27. september 2015 #509 Del Skrevet 27. september 2015 Er kanskje ikke så veldig relvant, men jeg ble ganske oppgitt da hun reklamerte for lotto med tanke på aldersgruppen de fleste leserne hennes er i.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 27. september 2015 #510 Del Skrevet 27. september 2015 Noen andre som leste innlegget på bloggen til Sophie Elise hvor hun skriver om hvor fornøyd hun er med kroppen sin? Hun viser til hvor tynn hun var for to år siden, at hun har lagt på seg rundt 10 kg siden da og er fornøyd med kroppen sin i dag. Likevel tar hun en selfie i speilet og redigerer på seg DEN sprettrumpa. Hva er greia? Er det for å provosere? Hvis ikke er hele innlegget rimelig dobbeltmoralsk. Trodde hun ønsket å fremstå mer reflektert og ikke la seg påvirke av andres meininger om kropp. Jeg har i det siste blitt mer positiv og imponert over hennes engasjement i aktuelle saker, men nå ble jeg relativt oppgitt. Hva tenker dere? Jeg har vel aldri trodd at hun kunne engasjere seg i noe annet enn egen kropp og utseende. Og det viser vel dette også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 28. september 2015 #511 Del Skrevet 28. september 2015 Man får ikke sprettrumpe av å trene i fjorten dager 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 28. september 2015 #512 Del Skrevet 28. september 2015 Haha. Så klart redigerer hun bildene. Er jo ikke vanskelig å se Greit nok hun trener (hvem gjør ikke det) men tviler sterkt på hun har fått den sprettrumpa av å trene som hun påstår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 28. september 2015 #513 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Oii, den speilramma var veldig tydelig bølgete.... og merkelig form på hatten haha La faktisk ikke merke til det første gang jeg leste innlegget. Jeg tenkte egentlig bare at det var en svært merkelig form på rumpen og at det så svært unaturlig ut. Og det var det visst også. Hun kunne i det minste tatt seg bryet i å redigere bedre. (og man ser jo hvordan hatten, speilrammen og gardinene egentlig skal se ut på det øverste bildet..det er jo så åpenlyst). Endret 28. september 2015 av Alvea 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 28. september 2015 #514 Del Skrevet 28. september 2015 Blir ganske skuffet. Det er jo ikke lenge siden hun la ut hvordan-lage-fake-thigh-gap-innlegget 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 28. september 2015 #515 Del Skrevet 28. september 2015 Litt rart å skrive at hun trener, når hun noen innlegg senere skriver at hun ikke gjør det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 28. september 2015 #516 Del Skrevet 28. september 2015 Det verste er jo at hun skriver på det samme bildet på instagram: "ps : med en gang rumpa stikker seg fram på et bilde begynner folk å spekulere. Jeg trener, folkens. Kom over det." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yupyup Skrevet 28. september 2015 #517 Del Skrevet 28. september 2015 (Off topic, men jeg må bare få ut sinnet!) Jeg blir så irritert over at hun uttaler seg om dyretesting og dyrevelferd når hun kjøper merkevarer uten å gidde å ta seg to sekunder til å sjekke om de dyretester. Chanel er et av merkene det er stor forvirring rundt, og som mest sannsynlig absolutt tester. Blir så irritert over at sånne ting som dyrevelferd bare blir skrevet i ren PR. Det tar to sekunder å velge bort merker som tester, ærlig talt! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piraten Skrevet 28. september 2015 #518 Del Skrevet 28. september 2015 Er ikke det noe alle bloggere gjør da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yupyup Skrevet 28. september 2015 #519 Del Skrevet 28. september 2015 Er ikke det noe alle bloggere gjør da? Mindre bloggere jeg leser gjør ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 28. september 2015 #520 Del Skrevet 28. september 2015 (Off topic, men jeg må bare få ut sinnet!) Jeg blir så irritert over at hun uttaler seg om dyretesting og dyrevelferd når hun kjøper merkevarer uten å gidde å ta seg to sekunder til å sjekke om de dyretester. Chanel er et av merkene det er stor forvirring rundt, og som mest sannsynlig absolutt tester. Blir så irritert over at sånne ting som dyrevelferd bare blir skrevet i ren PR. Det tar to sekunder å velge bort merker som tester, ærlig talt! Ser den. Hun mente jo at folk ikke kunne være glad i dyr hvis de spiser kjøtt, mens skinnvesker er ok. Men som hun selv sier "dobbeltmoral er bedre enn ingen moral". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg