lulu88 Skrevet 12. september 2015 #481 Del Skrevet 12. september 2015 Hun la ut hele greia selv nå faktisk. Bedre"skadebegrensing" enn visse andre toppbloggere sikkert hadde tydd til 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 21. september 2015 #482 Del Skrevet 21. september 2015 Åneeei, nå reklamerer hun for Shai-barberhøvler. Synes det er flaut på hennes vegne at hun reklamerer for dette overeksponerte produktet. Ca alle toppbloggere har jo skrevet om den, de er sikkert helt ok men jeg kjenner at jeg blir skikkelig trassig når jeg leser om produktomtaler for tiden. Boikotter alle nettsider som samarbeider med bloggere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 21. september 2015 #483 Del Skrevet 21. september 2015 Uff!!! Auuuu! Øynene mine! Gud hjelpe meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 21. september 2015 #484 Del Skrevet 21. september 2015 Åneeei, nå reklamerer hun for Shai-barberhøvler. Synes det er flaut på hennes vegne at hun reklamerer for dette overeksponerte produktet. Ca alle toppbloggere har jo skrevet om den, de er sikkert helt ok men jeg kjenner at jeg blir skikkelig trassig når jeg leser om produktomtaler for tiden. Boikotter alle nettsider som samarbeider med bloggere. Det er jo over et år siden hun snakket om de første gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 22. september 2015 #485 Del Skrevet 22. september 2015 Det er jo over et år siden hun snakket om de første gang.. Ja. Som alle andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 22. september 2015 #486 Del Skrevet 22. september 2015 Åneeei, nå reklamerer hun for Shai-barberhøvler. Synes det er flaut på hennes vegne at hun reklamerer for dette overeksponerte produktet. Ca alle toppbloggere har jo skrevet om den, de er sikkert helt ok men jeg kjenner at jeg blir skikkelig trassig når jeg leser om produktomtaler for tiden. Boikotter alle nettsider som samarbeider med bloggere. Blir så teit når alle toppbloggere reklamerer for samme produkt. "Dette produktet er helt fantastisk og du må prøve det. Beste jeg har prøvd!" Yeah right. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 22. september 2015 #487 Del Skrevet 22. september 2015 Blir så teit når alle toppbloggere reklamerer for samme produkt. "Dette produktet er helt fantastisk og du må prøve det. Beste jeg har prøvd!" Yeah right. Vet. Det "beste jeg har prøvd" og "Min nye favoritt!!!!" er fortsatt like effektivt som det jeg har kjøpt på dagligvarebutikken. Blir veldig gjennomsiktig når 50% av "topp ti"-lista bestemmer seg for å reklamere for samme produkt på samme dag, og fremfører det som det nye "mirakelproduktet". "Har du fet hud eller har du tørr hud? Doesn't matter! This Lotion works for all!!! Ubetinget av alt du har hørt om forskning..." 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbpi Skrevet 23. september 2015 #488 Del Skrevet 23. september 2015 haha, sophie elise sitt nåbilde på bloggen der hun tar speilbilde typ : 'NÅ ER JEG FORNØYD MED KROPPEN OG LIVET, 10 KG TYNGRE' Man ser dritgodt at hun har photoshoppa. Eller er det bare jeg som ikke har sånne bølgete speil? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbpi Skrevet 23. september 2015 #489 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Solsengen i posten under har også fått seg en knekk ja. Går ann å se over bildene man har photoshoppa da. Fotballfrue var iallefall flinkere til det. Endret 23. september 2015 av Bbbpi 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 23. september 2015 #490 Del Skrevet 23. september 2015 haha, sophie elise sitt nåbilde på bloggen der hun tar speilbilde typ : 'NÅ ER JEG FORNØYD MED KROPPEN OG LIVET, 10 KG TYNGRE' Man ser dritgodt at hun har photoshoppa. Eller er det bare jeg som ikke har sånne bølgete speil? Det er tydelige pixler rundt silhuetten hennes, og i hvertfall i den hvite solsengen der hun står med en drink i hånden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 23. september 2015 #491 Del Skrevet 23. september 2015 haha, sophie elise sitt nåbilde på bloggen der hun tar speilbilde typ : 'NÅ ER JEG FORNØYD MED KROPPEN OG LIVET, 10 KG TYNGRE' Man ser dritgodt at hun har photoshoppa. Eller er det bare jeg som ikke har sånne bølgete speil? Litt av en sprettrumpe hun plutselig har fått seg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 23. september 2015 #492 Del Skrevet 23. september 2015 Samtlige rosabloggere burde bodd med Finn Skårderud et års tid. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 23. september 2015 #493 Del Skrevet 23. september 2015 Har hun flytta til østkanten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 23. september 2015 #494 Del Skrevet 23. september 2015 Har hun flytta til østkanten? Har hun ikke alltid bodd på østkanten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 23. september 2015 #495 Del Skrevet 23. september 2015 Men hva skriver egentlig slike bloggere om? Ingenting annet enn tomt pisspreik om hva dem har spist til frokost eller middag. Hvordan håret deres ser ut i dag, eller andre uviktige ubetydeligheter. I tillegg til en overflod av bilder av dem poserer i truser, bikini eller lignende. Puppe-bilder gjør sikkert at veldig mange klikker på bloggen. Slike bloggere skriver jo egentlig ingenting som faktisk er verdt å lese om. Men likevel lever dem tydeligvis herrens glade dager ved å beskrive hverdagene sine over internett. Slike bloggere skriver ikke noe interessant eller spennende. Ikke virker dem noe særlig smarte heller, eller har noen spesielle kunnskaper. Dagene til slike bloggere går tydeligvis ikke ut på noe særlig annet enn å posere på fotografier som skal legges ut på internett, eller klager over at dem bruker så fryktelig lang tid på å sminke seg (eller ordne håret) før dem skal ut på ett eller annet. Er det virkelig bare jeg som mener at det er fullstendig uinteressant å lese om slike ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 23. september 2015 #496 Del Skrevet 23. september 2015 Har hun flytta til østkanten? Hun har alltid bodd på Grunerløkka om jeg ikke tar helt feil. Det er østkanten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
w0ho Skrevet 23. september 2015 #497 Del Skrevet 23. september 2015 Hun bor på Carl Berner 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 23. september 2015 #498 Del Skrevet 23. september 2015 Hun bor på Carl Berner Der det var ja 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 23. september 2015 #499 Del Skrevet 23. september 2015 Innbilte meg at hun bodde på Frogner? Den leiligheten hun hadde i Bloggerne, lå ikke den på Frogner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 23. september 2015 #500 Del Skrevet 23. september 2015 Innbilte meg at hun bodde på Frogner? Den leiligheten hun hadde i Bloggerne, lå ikke den på Frogner? Nei. Hun bor og har alltid bodd på CB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg