Gå til innhold

Sophie Elise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg redigere også bildene mine som jeg legger ut på sosiale medier :) Men ikke SÅ mye som henne kanskje, er jo greit at man blir kjent igjen som samme person. Men skjønner jo godt at hun vil være så pen som mulig spesielt på en blogg.

Viser jo egentlig at hvem som helst kan bli drit fin :)

Anonymous poster hash: fb1fe...e76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hva i all verden får du ut av å skrive sånt om andre? Jenta er 19 år! Om hun vil redigere bort "uren" hud, så er vel det hennes sak. Tviler sterkt på at du ser perfekt ut og styla til enhver tid

jeg redigere også bildene mine som jeg legger ut på sosiale medier :) Men ikke SÅ mye som henne kanskje, er jo greit at man blir kjent igjen som samme person. Men skjønner jo godt at hun vil være så pen som mulig spesielt på en blogg.

Viser jo egentlig at hvem som helst kan bli drit fin :)

Altså, ja jeg redigerer bildene mine jeg og men ikke sånn. Om jeg en dag ser Sophie Elise så hadde jeg dessverre blitt skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, ja jeg redigerer bildene mine jeg og men ikke sånn. Om jeg en dag ser Sophie Elise så hadde jeg dessverre blitt skuffet.

jeg ble litt skuffa på master chef jeg.. Hun så ikke så sliten ut på bloggerne syns jeg. Men kanskje det var midt i hennes "dårlige periode" Leste et innlegg hvor hun snakket om å ha hatt det fælt, men husker ikke datoene / og vet ikke datoen for filming av mc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig! Denne tråden er ikke slettet!!! Den har ligget her i drøyt fire uker, det må være rekord.

:overrasket:

Anonymous poster hash: 4d71f...a80
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggerne redigerer så mye at de ser halvdøde ut på bildene. De syns nok at de ser ekstra glamorøse ut når de gjør det. Jeg mistenker at de tror de er superkjendiser, hakket før Hollywood banker på døra. Eller Playboy. Men Se & hør og småsnuskete manneblader er jo nesten litt Hollywood, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig! Denne tråden er ikke slettet!!! Den har ligget her i drøyt fire uker, det må være rekord.

:overrasket:

Anonymous poster hash: 4d71f...a80

Dette er den eneste tråden vi får beholde om Sofie. Alle andre tråder blir fjernet uten forvarsel :(

Anonymous poster hash: 6d138...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

• 4 uker senere...

De øyevippene hennes, virker nesten som de faller av hvert sekund. Virker nesten som de ikke er festet ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...