AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #381 Del Skrevet 26. september 2014 Jo, det står jo over her. Anonymous poster hash: b0014...c1a Hvis den er stengt hvorfor kan man fortsatt skrive i den da? Går ikke an å skrive i en tråd som er stengtAnonymous poster hash: 0a3da...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #382 Del Skrevet 26. september 2014 Hvis den er stengt hvorfor kan man fortsatt skrive i den da? Går ikke an å skrive i en tråd som er stengtAnonymous poster hash: 0a3da...f2f Oj, det tenkte jeg ikke på. **Slår seg til pannen** Anonymous poster hash: b0014...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #383 Del Skrevet 26. september 2014 Tror kommentaren om at tråden blir stengt ble postet feil? Står akkurat det samme i tråden om fotballfrua, men der er tråden faktisk stengt Anonymous poster hash: f5ebc...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 26. september 2014 #384 Del Skrevet 26. september 2014 Steng denne tråden! Stakkars jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #385 Del Skrevet 27. september 2014 Hva het den forrige kjæreresten hennes? Noen som kjenner han? Anonymous poster hash: 88b05...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 27. september 2014 #386 Del Skrevet 27. september 2014 Hva het den forrige kjæreresten hennes? Noen som kjenner han?Anonymous poster hash: 88b05...e4b Han heter Mathias. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 27. september 2014 #387 Del Skrevet 27. september 2014 Haha, sorry! Glemte å stenge tråden! NÅ er den stengt. Irrlys, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #388 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hva syntes dere andre om den nye kjæresten til SE, Robin? Jeg har sett dem sammen på God kveld norge og God morgen norge, og jeg får bare så ekkelt inntrykk av han. Han virker nesten som han utnytter henne, kanskje bare meg som er skeptisk. Hva føler dere andre ? Anonymous poster hash: bf0b3...393 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #389 Del Skrevet 2. oktober 2014 Liker ham. Litt umoden og flåsete kanskje, men hvem var ikke det på den alderen? Mitt inntrykk er at R er oppriktig forelsket i SE, og personlig synes jeg de er søte sammen. Anonymous poster hash: ec8b1...c06 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #390 Del Skrevet 2. oktober 2014 Han har jo i hvertfall selvtillit og bruker den samme jakken bestandig!!!!! Han må vel ha noe annet i klesskapet eller? Og ellers så har jeg også inntrykk av at han er en overfladisk og flåsete fyr. Ikke mye ekte mannfolk der nei .Anonymous poster hash: f1089...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #391 Del Skrevet 2. oktober 2014 Trodde han var en homofil venn av henne jeg.Anonymous poster hash: 7e11e...e7f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 2. oktober 2014 #392 Del Skrevet 2. oktober 2014 Veldig feminin. Muligens bruker siruasjonen for å bli en "kjendis". Samtidig søt. Passer bra til SE. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 2. oktober 2014 #393 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg liker han ikke. Gir de to maks et par måneder. Det intervjuet på god kveld norge var bare pinlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #394 Del Skrevet 2. oktober 2014 Håper for SE sin skyld at han bare var nervøs i det intervjuet. Hvis det er sånn han er, sier jeg bare stakkars SE, her har hun i så fall funnet seg en som bare er sammen med henne fordi hun er øverst i rosablogglisten og som tror han kan bli kjendis ved å henge med henne. Anonymous poster hash: 3ba96...362 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 2. oktober 2014 #395 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jf denne ukens masterchef oser vel ikke SE av god selvtillit heller, stakkars. Synes hun virker så søt men bare veldig veldig usikker... Har ikke sett GMN eller GKN intervjuene, men ut fra videobloggen hun la ut virket han veldig selvopptatt og jeg tenkte også at han kun var sammen med henne pga fame and glory.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #396 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jf denne ukens masterchef oser vel ikke SE av god selvtillit heller, stakkars. Synes hun virker så søt men bare veldig veldig usikker... Har ikke sett GMN eller GKN intervjuene, men ut fra videobloggen hun la ut virket han veldig selvopptatt og jeg tenkte også at han kun var sammen med henne pga fame and glory.... Det er jo kanskje ikke så rart hun er usikker. Blir omtalt og vurdert for absolutt alt hun foretar seg. Har ingen utdannelse og kanskje ikke akkurat så mye livserfaring heller. Hun har jo begrensede muligheter for å hevde seg i samfunnsdebattene og har jo ikke noe annet enn det ytre å lene seg på. Anonymous poster hash: f1089...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #397 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det er jo kanskje ikke så rart hun er usikker. Blir omtalt og vurdert for absolutt alt hun foretar seg. Har ingen utdannelse og kanskje ikke akkurat så mye livserfaring heller. Hun har jo begrensede muligheter for å hevde seg i samfunnsdebattene og har jo ikke noe annet enn det ytre å lene seg på.Anonymous poster hash: f1089...421 Det går fint an å si nei takk til å delta på sånt om man ikke vil bli omtalt/kritisert. Anonymous poster hash: 3ba96...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #398 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det går fint an å si nei takk til å delta på sånt om man ikke vil bli omtalt/kritisert. Anonymous poster hash: 3ba96...362 Ikke når man er avhengig av inntektene det genererer. Anonymous poster hash: f1089...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 2. oktober 2014 #399 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det går fint an å si nei takk til å delta på sånt om man ikke vil bli omtalt/kritisert. Anonymous poster hash: 3ba96...362 Jeg synes det er skikkelig tøft av SE å delta på slike ting, til tross for at hun er så usikker! Hun vet jo på forhånd at kritikken kommer til å hagle ved den minste feil... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #400 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det jeg egentlig stiller et spørsmålstegn ved er på hvilken bakgrunn tv2 tror at det norske folk generelt er så interesser i de to der at de både er på GKN og GMN i løpet av seks dager...? Det er jo null interessant for de over 14 år. Anonymous poster hash: f1089...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg