Gå til innhold

Camillapihl.com

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Synes hun hadde en fin blogg før, men nå er jeg så lei av de smykkene hennes. Annet hvert innlegg handler om smykkene, og de er med på bilder i alle innleggene omtrent. Flere som begynner å bli lei av smykkene?

Anonymous poster hash: 3bf17...20b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Enig! Liker godt Camilla Pihl, har fulgt henne i flere år. Hun er sympatisk, beina på jorda, og blanding av ujålete og jålete. I tillegg tar hun gode bilder. Men, nå er det bare reklame for produkter/merker hun fronter og hennes egne smykker. Synd! Er sjeldnere og sjeldnere innom bloggen.

Anonymous poster hash: ba11a...f6f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme her. Jeg har henne på insta for å følge med i tilfelle hun hadde noe interessant hun legger ut på bloggen. Så langt har ikke innleggene hennes pirret lysten til å sjekke bloggen. Jeg tror det er ett år siden jeg titta innom.

Anonymous poster hash: 70065...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri innom bloggen lenger, syntes den er ufattelig kjedelig blitt. :-( Håper det tar seg opp, likte henne før.

Endret av Unika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Enig i at bloggen er blitt et reklameskilt.. Synes hun lager flotte smykker, men det holder å se de én gang!

Anonymous poster hash: 54424...635
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun mistet respekten min da hun begynte å reklamere for Nespresso. Først erklærer hun seg som kaffeelsker, når hun nevner te i annen hver innlegg, og så hauser hun opp noe som de fleste kaffeelskere avskyr. Jeg har ikke noe i mot Nespresso personlig, så snobbete er jeg ikke, men jeg er 100 % klar over at det beste er å kverne gode kaffebønner selv. Hun skryter på seg integritet og ærlighet i anbefalingene sine, men her var det en kvalitetsglipp. Flaut når hun dro inn Michelin-stjerner også, spør Noma-sjefen om han serverer nespresso, du! Det har faktisk vært kjent at restauranter med svært god mat har hatt underfokus på kaffe.

Anonymous poster hash: 14ef2...3d0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snork snork. Hun virker som en søt dame, med en laidback holdning til livet, men bloggingen hennes er mulig det kjedeligste jeg har sett på nett. Får mer inspirasjon av seher.no.

Anonymous poster hash: bfb7e...22e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hun gifta seg forresten? Hun ble forlovet for mange år siden, husker jeg.

Det var jo på sladrebladene.

Anonymous poster hash: 70065...fbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig i at bloggen er blitt kjedelig. Camilla Pihl er kjempesøt, men nå er det virkelig bare reklame der. Og jeg begynner å bli utrolig lei å se bilder/snikreklame for smykkene hennes. Først nå i det siste har hun begynt å merke dette som reklame. Hadde i utgangspunktet lyst på noen av de nye smykkene, men all reklamen virker mot sin hensikt...

Anonymous poster hash: c5bb5...4bb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja smykkene var fine en gang og jeg ønsket å kjøpe et selv. Men nå spyr jeg av de. Så lei er jeg av å se de i hvert eneste innlegg.

Anonymous poster hash: e40df...660

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dama er jo alltid på ferie :glare:

Anonymous poster hash: e954d...961
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ferie, smykker, japanske dipedutter og hår. Dessverre! For hun har mye mer å gi om hun vil, skulle ønske hun fikk det ut på bloggen. Liker henne, men gidder ikke bloggen lenger fordi den er kjeeeedelig... Ville hørt mer om jobben utenom bloggen, mote og interiør, kunst og kultur og andre ting hun faktisk KAN dele om hun vil.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ferie, smykker, japanske dipedutter og hår. Dessverre! For hun har mye mer å gi om hun vil, skulle ønske hun fikk det ut på bloggen. Liker henne, men gidder ikke bloggen lenger fordi den er kjeeeedelig... Ville hørt mer om jobben utenom bloggen, mote og interiør, kunst og kultur og andre ting hun faktisk KAN dele om hun vil.

Veldig enig! Hun kunne gjort det bra hvis hun hadde villet! Også må hun slutte med de søte mobil-coverne "cuteness overload", slikt sømmer seg kun for jenter på 14-15, ikke voksne damer! :-)

Anonymous poster hash: 694bf...645

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Enig i det. Camilla er 36 år, altså snart 40. Det blir litt mye cuteness overload og happy weekend cupcakes...

Anonymous poster hash: 0ca8d...112

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Jeg har ikke lest bloggen hennes på lenge, for flere år siden leste jeg en del, men de siste 2 årene har jeg bare vært innom et par ganger i året. Syns også den er kjedelig og intetsigende.

Kunne vært mye mer interessant å lese litt om hva hun driver med, for hun lever jo et tilsynelatende spennende liv. Syns forsåvidt også det er mye anbefalinger av produkter som jeg er usikker på om er reklame/produktplassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den dama og bloggen hadde hatt et potensiale til å være råbra hadde hun bare levd opp til sin egen alder. Men ei dame på snart 40 som jubler over Hello Kitty blingstæsj for å henge på mobilen får ikke mye respekt av meg altså.

Anonymous poster hash: c75ba...cd2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...