Gå til innhold

Camillapihl.com


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.camillapihl.no/2014/09/15/what-time-is-it/

Bra produktplassering i dette "tipset" gitt!

Tør forresten å vedde rimelig mye på at hun er gravid. Selger leiligheta, "mye glede i vente", og stilt opp naken før kroppen endres.

Noen som vedder i mot?

Anonymous poster hash: 7045d...0ce

Jeg må ærlig innrømme at jeg tror hun har forsøkt å bli gravid i en god stund. Kan godt hende hun er det nå, og i så fall er jeg hjertens glad på hennes vegne. Hun blir nok en flott mor.

Når det kommer til nakenbildene er jeg uenig med de fleste her inne, syntes bildene er helt rå og skikkelig fine. Hun har dødsbra kropp og ser helt smashing ut på dem.

Anonymous poster hash: c34c6...ebe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger eie eiendom på instagram, for jeg ville at de selger begge leilighetene mine for meg. Men sånn som de spammer med leiligheten til Pihl, så har jeg ombestemt meg.

Er så lei den dama.



Anonymous poster hash: 70065...fbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt å dekorere en leilighet med så mange bilder av seg selv? og i tillegg ha nærbilder av dette på meglerbildene?

Alle magasinene som lå fremme også, kun magasiner hvor hun var på fremsiden..

Anonymous poster hash: 7045d...0ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt å dekorere en leilighet med så mange bilder av seg selv? og i tillegg ha nærbilder av dette på meglerbildene?

Alle magasinene som lå fremme også, kun magasiner hvor hun var på fremsiden..Anonymous poster hash: 7045d...0ce

Det reagerte jeg på også. Trodde normalen var å rydde bort personlige ting som bilder. Virker som at meglerfirmaet tror at de kan gjøre et ekstra godt salg fordi det er en kjendisleilighet, men så kjente er de da virkelig ikke. Og om du skal kjøpe en leilighet som koster over 6 mill, så er jo det revnende likegyldig.

Anonymous poster hash: 0ca8d...112

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er så utrolig kleint å ha sine egne magasinforsider ligge på rekke og rad :fnise: Da er det vitterlig bedre å bare ramme dem inn og sette de opp på en skrytevegg. Når det er sagt syntes jeg det er ubehagelig å være på en visning der det henger masse personlige bilder. Vil ikke ha inntrykk av at noen har bodd der, men at det er en ubesudlet leilighet. Noen som skjønner hva jeg mener?



Anonymous poster hash: c34c6...ebe
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det er så utrolig kleint å ha sine egne magasinforsider ligge på rekke og rad :fnise: Da er det vitterlig bedre å bare ramme dem inn og sette de opp på en skrytevegg. Når det er sagt syntes jeg det er ubehagelig å være på en visning der det henger masse personlige bilder. Vil ikke ha inntrykk av at noen har bodd der, men at det er en ubesudlet leilighet. Noen som skjønner hva jeg mener?

Anonymous poster hash: c34c6...ebe

Ja, hvertfall når det står slike ting som at "vi gleder oss på vegne av de som skal skape nye minner her".. Jeg hadde syns det hadde vært vanskelig å se for meg et fremtidig hjem på en visning full av bilder av de som bor der, i tillegg til den filmen. Det ble litt sært. Da er det jo fortsatt "deres" hjem, og ikke et salgsobjekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvert eneste rom i hele leiligheten har et skrikende gjennomgående tema som sier "her bor Camilla Pihl!!". Krampaktig. For å ikke snakke om den filmen... Hadde hun selv laget den hadde det vært "greit", men denne kommer fra megleren! Brukt mye tid på filming og redigering og tillegg til Camilla og Petter han har hanket inn deres kjendisvenner så alle kan se hvor mye de hygger seg sammen. Trodde regel nummer én i et prospekt var å fjerne alle familiebilder og personlige eiendeler.

Anonymous poster hash: e40df...660

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så ikke den videoen før nå. FLAUT!

Profilerer de virkelig leilighetssalg på hvem som har bodd der før? Når det attpåtil er såpass til c-kjendiser?



Anonymous poster hash: 7045d...0ce
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så ikke den videoen før nå. FLAUT!

Profilerer de virkelig leilighetssalg på hvem som har bodd der før? Når det attpåtil er såpass til c-kjendiser?

Anonymous poster hash: 7045d...0ce

Tror familien Flatland prøvde å promotere seg selv i forbindelse med finnannonsen på samme måte. De har fortsatt ikke solgt og i tillegg gått ned ra 25 mill til 17,8.

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=48413677&searchclickthrough=true

Anonymous poster hash: c34c6...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at måten å selge leiligheten på er litt klein..

Skulle hun ikke forresten bli rådgiver for Fotballfrue? Litt komisk at det første hun gjør er å spamme ned blogge til frua med sin egen reklame ;)



Anonymous poster hash: 74ce0...2cb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, det irriterer meg sånn når bloggere skriver sånn for det viser seg som regel at det hemmelige greiene bare var noe superboring. Husker Nettenestea skrev i sikker fire innlegg at hun holdt på med et hemmelig prosjekt og var på hemmelige møter. Så kom det frem etterhvert da, at det super-spennende-super-hemmelige var at hun hadde plukket ut sine favoritter hos Gina Tricot og skulle vise dette frem på en kundekveld. Snork snork.

Anonymous poster hash: bfb7e...22e

Akkurat sånn som Helene Drage driver på.....gjeeeeeeeeesp!!

Anonymous poster hash: 632ed...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt sko fra kolleksjonen hennes? Så dem på Bianco i dag og jeg var overrasket over hvor fine skoene var!:)

Anonymous poster hash: f4f0f...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...