Gå til innhold

Camillapihl.com


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av hemmelige fotoshots og hemmelige oppdrag. Shhh, it`s a secret.... Javel, drit i å si noe da før alt er oppe og avgjort.



Anonymous poster hash: 8f443...777
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lei av hemmelige fotoshots og hemmelige oppdrag. Shhh, it`s a secret.... Javel, drit i å si noe da før alt er oppe og avgjort.

Anonymous poster hash: 8f443...777

Ah, det irriterer meg sånn når bloggere skriver sånn for det viser seg som regel at det hemmelige greiene bare var noe superboring. Husker Nettenestea skrev i sikker fire innlegg at hun holdt på med et hemmelig prosjekt og var på hemmelige møter. Så kom det frem etterhvert da, at det super-spennende-super-hemmelige var at hun hadde plukket ut sine favoritter hos Gina Tricot og skulle vise dette frem på en kundekveld. Snork snork.

Anonymous poster hash: bfb7e...22e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er lei av hemmelige fotoshots og hemmelige oppdrag. Shhh, it`s a secret.... Javel, drit i å si noe da før alt er oppe og avgjort. Anonymous poster hash: 8f443...777

Hun har ikke forandret seg siden sist. Siste innlegget hennes på ig, handler om en STOR hemmelighet. Som hun skal fortelle leserne senere.

Mentalitetsalderen på bloggerne er ganske lik uansett hvor gamle de egentlig er. Ingenting er mer irriterende enn 40-åringer oppfører seg som tenåringer.

#unfollow

Anonymous poster hash: 70065...fbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte google den her Camilla. Er det ikke bare en sånn "IT-girl" i Oslo da???

Vet ikke om IT-girls kan brukes på noen over 35.

Anonymous poster hash: 57895...6c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor hun ikke ønsker barn?

Anonymous poster hash: 64b79...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har vel ikke sagt at hun ikke ønsker barn? .... Men at hun ikke har rukket å få barn ennå.

Anonymous poster hash: 57dec...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Tenkte bare siden hun er 35 år nå.

Anonymous poster hash: 64b79...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De liker å ruge ut gamle egg på kg også.

Anonymous poster hash: d322e...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det all den ferieringen og hemmelige møtene har hun vel ikke tid?



Anonymous poster hash: e954d...961
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor hun ikke ønsker barn?

Anonymous poster hash: 64b79...f5c

Hun har uttalt at hun ønsker seg barn, men ikke har tid akkurat nå. Jeg skjønner at det er vanskelig å tenke på graviditet når hun lever av utseende og kulhetsfaktoren (joda noen er kule som gravide også, men man mister kanskje noen av de yngre i målgruppen). Likevel skjønner jeg ikke at hun kan gamble på å utsette det hvis hun virkelig vil ha barn..

Anonymous poster hash: 9e524...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Tenkte bare siden hun er 35 år nå.

Anonymous poster hash: 64b79...f5c

Ja, 35.. Ikke 85..

Ikke unormalt på sitt første barn etter det.

Anonymous poster hash: 883d9...f79

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 35.. Ikke 85..

Ikke unormalt på sitt første barn etter det.

Anonymous poster hash: 883d9...f79

Nei, og det sa jeg heller ikke :)

Anonymous poster hash: 64b79...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nå har hun stilt opp naken i Costume. Fine bilder, og smoking kropp! Syns imidlertid bloggen blir tynnere og tynnere i innhold, men hun prioriterer sikkert smykke-/skokolleksjon o.l. (forståelig nok).

http://www.kjendis.no/2014/08/20/kjendis/camilla_pihl/costume/naken/fotografering/34878317/



Anonymous poster hash: 49fbe...4a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stille opp naken i et moteblad, er det ikke klærne som bør være i sentrum?

Det vel strengt takk skoene hun har "designet" som skal fremheves.

Anonymous poster hash: e954d...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må spørre om det samme som lalaz. Alle skjønner jo at det er fordi hun skal få så mye oppmerksomhet som mulig, men hva var "grunnen" til at hun skulle stille naken? Hva var poenget? For å vise "at hun gir faen"? Følger for øvrig bloggen hennes og syns den virker bra, men syns ikke det er noe kult at hun kler av seg for hele Norge. Det får enhver til å virke "billig", etter mitt syn, og det kler henne ikke (pun intended).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må spørre om det samme som lalaz. Alle skjønner jo at det er fordi hun skal få så mye oppmerksomhet som mulig, men hva var "grunnen" til at hun skulle stille naken? Hva var poenget? For å vise "at hun gir faen"? Følger for øvrig bloggen hennes og syns den virker bra, men syns ikke det er noe kult at hun kler av seg for hele Norge. Det får enhver til å virke "billig", etter mitt syn, og det kler henne ikke (pun intended).

Teit å være naken i et motemagasin. Hadde det vært et magasin for figurativ kunst så hadde jeg kunne forstått greia, men det der ble bare teit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

http://www.camillapihl.no/2014/09/15/what-time-is-it/
Bra produktplassering i dette "tipset" gitt!

Tør forresten å vedde rimelig mye på at hun er gravid. Selger leiligheta, "mye glede i vente", og stilt opp naken før kroppen endres.

Noen som vedder i mot?




Anonymous poster hash: 7045d...0ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...