Konghung Skrevet 21. januar 2015 #141 Skrevet 21. januar 2015 Den gir ikke noe mer nytelse av den grunn Nå var det snakk om størrelse, ikke nytelse :-) Nytelse kommer av hva MANNEN presterer, og ikke lengden på pikken.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #142 Skrevet 21. januar 2015 Jeg sa ingenting om tykkelsen, og nei, min vagina får ikke plass til 32cm. Men det er fortsatt mulig å ha god sex. Hallo tror du noen er så dumme å tro på at du har hatt sex med en mann som har 2 cm mindre enn verdensrekorden? Anonymous poster hash: 27eeb...93c
WubWub Skrevet 21. januar 2015 #143 Skrevet 21. januar 2015 Jeg har vært borti en mann med en ekstrem(!!) stor penis, litt over 30cm. Det er ganske ekstremt. Alt fra 20-25 syns jeg er veldig ålreit Hmm det var nok meg
Aryamili Skrevet 21. januar 2015 #144 Skrevet 21. januar 2015 Det er jo det, mange måler med øyemål! Om man virkelig tar frem linjalen tror jeg mange vil bli skuffa Kjæresten min har forøvrig verdens søteste grower! Altså veldig liten slapp og så tredobles den gjerne i stiv! Veldig artig :D Da kan jeg se hvordan han blir mer og mer tent! Min også, digger det!
Gjest Stinky Skrevet 21. januar 2015 #145 Skrevet 21. januar 2015 Nå var det snakk om størrelse, ikke nytelse :-) Nytelse kommer av hva MANNEN presterer, og ikke lengden på pikken. Dessverre har menn flest motsatt oppfatning, og de forventer at de presterer dårlig pga sin egen "lille stilk" på 15 cm. Det er noe som heter at "kvinner er kvinner verst", men det gjelder jaggu ikke bare kvinner. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt om menn som har dårlig selvtillit pga andre menn som fremstiller det som normalt å ha en "hunk" på 20 cm. Likeens med kvinner som TROR at menn har 20+, og kringkaster at "jeg puler ikke mindre enn 25". Det går an å tenke litt på hva du fremstiller som normalen.
Konghung Skrevet 21. januar 2015 #146 Skrevet 21. januar 2015 Dessverre har menn flest motsatt oppfatning, og de forventer at de presterer dårlig pga sin egen "lille stilk" på 15 cm. Det er noe som heter at "kvinner er kvinner verst", men det gjelder jaggu ikke bare kvinner. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt om menn som har dårlig selvtillit pga andre menn som fremstiller det som normalt å ha en "hunk" på 20 cm. Likeens med kvinner som TROR at menn har 20+, og kringkaster at "jeg puler ikke mindre enn 25". Det går an å tenke litt på hva du fremstiller som normalen. Enig med alt du sier jeg. Men om siste avsnitt var til meg, så mente jeg ikke at det er normalen, eller kanskje den er i øvre skikt av normalen. Men som sagt, tenke ikke på det slik.
Gresshoppa Skrevet 21. januar 2015 #147 Skrevet 21. januar 2015 Hallo tror du noen er så dumme å tro på at du har hatt sex med en mann som har 2 cm mindre enn verdensrekorden? Anonymous poster hash: 27eeb...93c Tror du virkelig at han er den eneste som har så stor penis? Det er ikke alle som vil dele noe sånt med hele verden Hmm det var nok meg Jasså.. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #148 Skrevet 21. januar 2015 Tror du virkelig at han er den eneste som har så stor penis? Det er ikke alle som vil dele noe sånt med hele verden Jasså.. Du burde lese litt om penisstørrelse.. Hvus du har truffet flere menn på over 22 cm, så har du pult mange tusen menn. Mindre enn 1% av alle menn har en størrelse på 20 cm, og over 22 cm er det ca 0,0001% som har. Du må ikke høre på alle skrønehistoriene som går rundt. Noe sier meg at du enten er veldig uvitende eller ung. Tror forskning har mere rett enn hva randoms folk skryter av på nettet..Anonymous poster hash: 27eeb...93c
Gresshoppa Skrevet 21. januar 2015 #149 Skrevet 21. januar 2015 Du burde lese litt om penisstørrelse.. Hvus du har truffet flere menn på over 22 cm, så har du pult mange tusen menn. Mindre enn 1% av alle menn har en størrelse på 20 cm, og over 22 cm er det ca 0,0001% som har. Du må ikke høre på alle skrønehistoriene som går rundt. Noe sier meg at du enten er veldig uvitende eller ung. Tror forskning har mere rett enn hva randoms folk skryter av på nettet.. Anonymous poster hash: 27eeb...93c Vel, da har jeg nok vært veldig heldig de gangene jeg har ligget med menn med en penisstørrelse på 20+ Og jeg er hverken veldig uvitende, veldig ung eller veldig løssluppen.
Gjest Stinky Skrevet 21. januar 2015 #150 Skrevet 21. januar 2015 Vel, da har jeg nok vært veldig heldig de gangene jeg har ligget med menn med en penisstørrelse på 20+ Og jeg er hverken veldig uvitende, veldig ung eller veldig løssluppen. Tallene lyver ikke. Så enten er du ung/uvitende, løssluppen eller dårlig i matematikk. Your choice
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #151 Skrevet 21. januar 2015 Vel, da har jeg nok vært veldig heldig de gangene jeg har ligget med menn med en penisstørrelse på 20+ Og jeg er hverken veldig uvitende, veldig ung eller veldig løssluppen. Hehe jaja du får fortsette å lure deg selv/andre.Anonymous poster hash: 27eeb...93c
Gresshoppa Skrevet 21. januar 2015 #152 Skrevet 21. januar 2015 Tallene lyver ikke. Så enten er du ung/uvitende, løssluppen eller dårlig i matematikk. Your choice Jeg forteller bare hva JEG har opplevd, ikke noe annet. Er, dessverre for deg, ingen av delene. Dét er mitt valg
Gresshoppa Skrevet 21. januar 2015 #153 Skrevet 21. januar 2015 Hehe jaja du får fortsette å lure deg selv/andre. Anonymous poster hash: 27eeb...93c Hvorfor i all verden skulle jeg lure meg selv og/eller andre? Har ikke noe behov for det, spesielt ikke når det gjelder penisstørrelser
Gjest Stinky Skrevet 21. januar 2015 #154 Skrevet 21. januar 2015 Jeg forteller bare hva JEG har opplevd, ikke noe annet. Er, dessverre for deg, ingen av delene. Dét er mitt valg Dessverre for meg? Jeg sover helt godt i natt selv om jeg ikke får svaret på hvilket alternativ du er altså.
Gresshoppa Skrevet 21. januar 2015 #155 Skrevet 21. januar 2015 Dessverre for meg? Jeg sover helt godt i natt selv om jeg ikke får svaret på hvilket alternativ du er altså. Så fordi jeg har ligget med disse mennene, så må jeg nødvendigvis være enten ung/uvitende, løssluppen eller dårlig i matematikk..?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #156 Skrevet 21. januar 2015 Min nåværende kjæreste/samboer har den største jeg har vært borti, hans er 22cm lang og ganske tykk. mens tidligre kjærester har hatt gjennomsnittlige peniser på 13-15 cm.Anonymous poster hash: 7b5a9...dde 1
Gjest Stinky Skrevet 21. januar 2015 #157 Skrevet 21. januar 2015 Så fordi jeg har ligget med disse mennene, så må jeg nødvendigvis være enten ung/uvitende, løssluppen eller dårlig i matematikk..? Ikke fordi du har ligget med de, men fordi du insisterer på at samtlige har hatt over 20 cm. Mål opp på en linjal, så ser du hvor stort det faktisk er
Gresshoppa Skrevet 22. januar 2015 #158 Skrevet 22. januar 2015 Ikke fordi du har ligget med de, men fordi du insisterer på at samtlige har hatt over 20 cm. Mål opp på en linjal, så ser du hvor stort det faktisk er Samtlige? Nei, ikke alle jeg har ligget med har hatt den størrelsen, men flere. Aldri målt med linjal, men målebånd og tommestokk. 1
Gjest Stinky Skrevet 22. januar 2015 #159 Skrevet 22. januar 2015 Samtlige? Nei, ikke alle jeg har ligget med har hatt den størrelsen, men flere. Aldri målt med linjal, men målebånd og tommestokk. Ok, det tar jeg på min kappe. But still, å ha over 20 cm er faktisk ikke vanlig. Så at du har truffet så godt på flere, tror jeg ikke noe på. Og det blir heller ikke spesielt troverdig når du påstår du har hatt en på 32 ( ), heller ikke at du har tatt frem målebånd for å måle de på 20+
Gresshoppa Skrevet 22. januar 2015 #160 Skrevet 22. januar 2015 Ok, det tar jeg på min kappe. But still, å ha over 20 cm er faktisk ikke vanlig. Så at du har truffet så godt på flere, tror jeg ikke noe på. Og det blir heller ikke spesielt troverdig når du påstår du har hatt en på 32 ( ), heller ikke at du har tatt frem målebånd for å måle de på 20+ Har fått med meg at det ikke er vanlig nå, takk. Tro akkurat hva du vil Dette er menn jeg har ligget med flere enn én gang, og da blir det litt sånn: "oi, tissen din er stor, kan jeg få måle?"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå