Gå til innhold

Sett større peniser?

Fremhevede innlegg

Skrevet

største-27 cm, minste -6 cm

Målte du begge? sikker på at det ikke var 8 cm og 25 cm? eller 7cm og 26 cm?

Hva gjorde du med den lille, suttet du på den eller fikk du den inni deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Herregud, når skal du gi deg med den der historien din? Det er to ting som beskriver deg veldig bra.

1: Du er besatt av å flørte med damer her inne på en creepy måte med masse smileys

2: Du forteller alltid om den penis måle historien din. Du har liten penis, get over it.

Begynner å bli gammelt.

Anonymous poster hash: 688c9...100

TAKK. Endelig noen som sier i fra til Mr. Forståsegpå. Har ikke sett makan til fjols egentlig, snakk om å snakke damene etter munnen og si alle de rette tingene. Så han i biffgardintråden også der han nærmest proklamerer at biffgardiner er vakkert. Som om noen menn synes det. Han er en singel mann som på død og liv prøver å finne seg noen. Om han har liten eller stor tiss spiller ingen rolle.

Han er jo uansett en gudegave til alle kvinner.

Anonymous poster hash: 8a394...5dc

Gratulerer! Det mest umodne og usaklige jeg har lest i hele dag, og det på KG... Sier vel sitt...

Du slår meg som en hyggelig og real type, Dotter, overforbruk av smilefjas eller ei...

Når noen da mener at du er "en gudegave til alle kvinner", så har du jo gjort noe riktig, og jeg ser ikke noen grunn til at du ikke skal ta det som et kompliment :)

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

35 cm og ganske tykk og det var sykt digg. Det var bare såvidt jeg fikk den inn i den trange, klissvåte musa mi og jeg måtte vrikke den inn. Fikk ikke inn hele da, men faen så digg! Selv om jeg hadde gangsperre i 2 uker etterpå. Kuken satt på en neger, så var svart og fin. Han burde jobbet som dildomodell.

Anonymous poster hash: e0a5e...954

• Liker 1
Skrevet

35 cm og ganske tykk og det var sykt digg. Det var bare såvidt jeg fikk den inn i den trange, klissvåte musa mi og jeg måtte vrikke den inn. Fikk ikke inn hele da, men faen så digg! Selv om jeg hadde gangsperre i 2 uker etterpå. Kuken satt på en neger, så var svart og fin. Han burde jobbet som dildomodell.

Sikkert 😂😂😊

Skrevet

TAKK. Endelig noen som sier i fra til Mr. Forståsegpå. Har ikke sett makan til fjols egentlig, snakk om å snakke damene etter munnen og si alle de rette tingene. Så han i biffgardintråden også der han nærmest proklamerer at biffgardiner er vakkert. Som om noen menn synes det. Han er en singel mann som på død og liv prøver å finne seg noen. Om han har liten eller stor tiss spiller ingen rolle.

Han er jo uansett en gudegave til alle kvinner.

Anonymous poster hash: 8a394...5dc

Jaha?

Gjest Eurodice
Skrevet

Dette var realistisk, du. Tror du noen går på den?

• Liker 1
Skrevet

Har både sett, smakt og prøvd en 17-20 cm.. Au..au.. og mere au.. Mye deilig og, men sykt vondt til tider.

Skrevet

Hæ? Hvordan jeg bruker min? Jeg har ingen penis, så da kan jeg ikke bruke den...

Samleie er litt mer avansert enn bare ut og inn. det når og hvor hardt mannen støter, tempo og så videre.

Jeg foretrekker at mannen starter forsiktig, går dypere inn etterhvert, øker tempoet når jeg responderer positivt.

Det viktigste er at mannen er i stand til å skjønne når jeg vil ha mer, og hva jeg trenger. Med andre ord at han er i stand til å "lese" meg.

det der ordtaket ''it's not about size, but the motion in the ocean'' er løgn eller at man ikke har erfart bedre. det er ikke så vanskelig å ha bra sex hvis man kommuniserer underveis. derimot en liten penis gjør samleie verre uansett. i denne videon intervjues ærlige college studenter om akk dette. de fleste sier ja det har mye å si og er ganske konkret om hva slags størrelse på penisen de mener er bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det kommer an på formen på hodet også. Om det er maursluker eller "sopphode"-lignende, husker ikke hva den siste kaltes.

Største jeg har sett er vel 22 cm tror jeg eksen hadde, men det var en wiener.

Min nåværende er jeg usikker på, 17 kanskje, men er en kjøttpølse iallefall, det er jeg veeldig fornøyd med :D

Anonymous poster hash: ba7a5...08a

Skrevet

Jeg er ærlig.

størrelsen på penisen min er 23 cm. :)

Skrevet

Målte du begge? sikker på at det ikke var 8 cm og 25 cm? eller 7cm og 26 cm?

Hva gjorde du med den lille, suttet du på den eller fikk du den inni deg?

målt 27, ikke 6, men er like lang som tommelen min.

Gjest Kvinneline
Skrevet

Jeg er så enig i det du skriver ts!

Når det kommer til spørsmålet ditt, må jeg si at jeg har kun sett en "sværing". Dumt å bruke hermetegn, for den var så umenneskelig tjukk og lang, at den sannsynlig ville ha skadet meg under sex. Dette var en afro amerikaner jeg traff på en skoletur i London, og var svært nære på å ha sex med han etter en fest.

Trenger ikke si at det ble avslag fra meg, noe han tydeligvis hadde opplevd ofte.

Prøvde og gi han en BJ, men det var nytteløst og få mer enn tuppen inn :laugh: heldigvis var den ingen sure miner.

Mannen min har en veldig passende størrelse for meg. Usikker på lengden, men vil tippe rundt 15-16 cm.

• Liker 1
Gjest Kvinneline
Skrevet

For og være skikkelig "ufin" en gang her inne på seksualitet forumet, så lette jeg opp et bildet som tilsvarer størrelsen jeg pratet om. Mener ikke støte noen her, så moderator må gjerne fjerne bilde da.

Sorry. Her kommer det nærmeste jeg fant. :ler: Overraskende lik faktisk.

post-81204-459_thumb.jpg

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

For og være skikkelig "ufin" en gang her inne på seksualitet forumet, så lette jeg opp et bildet som tilsvarer størrelsen jeg pratet om. Mener ikke støte noen her, så moderator må gjerne fjerne bilde da.

Uansett hvordan man snur og vender på det, kan vel en sånn en stort sett bare nytes ved å "se på" ?

Gjest Kvinneline
Skrevet (endret)

Uansett hvordan man snur og vender på det, kan vel en sånn en stort sett bare nytes ved å "se på" ?

Vet ikke om jeg nyter synet heller jeg. Er egentlig litt skremmende og tenke på størrelsen :laugh:

Samleie virket uansett umulig ut for meg. Det dårlige forsøket på en blowjob kom av sympati. Han var jo en utrolig grei og kjekk fyr, som respekterte mitt "avslag". Han sa at han selvfølgelig forstod dette, og at det var 'no big deal', da det faktisk oftest endte slik. Tror menn med store peniser kan føle litt det samme som damer med store pupper. Morro og "spennende" for andre, men ofte en plage for den det gjelder.

Endret av Kvinneline
AnonymBruker
Skrevet

Den var svær ja. Men herregud, jo større, jo bedre er det for begge.

Anonymous poster hash: a7dbc...5ee
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har også hørt, at det finnes penis pills, hvor du bestiller det.

Og disse tabletter, hjelper til at penisen skal vokse enda mer. Vet ikke helt, om det er riktig!,. Ingen kan si, at det ikke hjelper, hvis dem ikke har prøvd det!

Gjest Kvinneline
Skrevet

Den var svær ja. Men herregud, jo større, jo bedre er det for begge.

Der er vi uenig så det holder. Større kan fort bli for stort ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...