Kikker Skrevet 20. juni 2014 #61 Skrevet 20. juni 2014 min 13 tretten tror jeg, noen KG damer som vil sutte på den?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #62 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har aldri målt noen penis, men har nok ikke noe særlig godt øyemål heller. Jeg trodde i 10 år at min manns var ca 17-18 cm, basert på sammenligning med tidligere partnere som har fortalt meg hvor store de er. Min mann er ganske solid størrelse, men ikke noen monsterpikk heller. Så kjøper vi en dildo som er 18 cm. På gøy sammenligner vi den ved siden av min manns, og det viser seg at dildoen er ca 4-5 cm lengre enn penisen. Så i 10 år har jeg bommet på øyemålet med 4 cm. Jaja. Så det stemmer nok som noen over her sa, at vi "tror" at 14 cm er så lite, men det er det jo slett ikke da. Og så har de tidligere partnerne min bløffet noe veldig Anonymous poster hash: 7113a...ce2 1
Gjest avocadoen Skrevet 20. juni 2014 #63 Skrevet 20. juni 2014 Jeg vet du ikke syns jeg er dust, du har sagt før jeg er morsom så! Neida, du er ikke dust
KineAnd Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #64 Skrevet 20. juni 2014 (endret) Denne tråden er litt håpløs. Først legger man et premiss om at ingen egentlig har større pikk en snittet, og så når noen sier at de møter på slike stadig vekk blåses det bort med at øyemål er håpløst. Noen av oss har faktisk øyemål, og evner å måle mot hender og andre ting vi vet størrelsen på. For å svare på HI: De fleste jeg ligger med har ligget mellom 15 og 19 cm. Jeg vet at dette er over snittet, og det er heller ikke noe jeg aktivt oppsøker, så det er nok bare tilfeldig. Den aller største jeg har prøvd var nesten 25 cm, på lengde med underarmen min. (Og nei, den fikk ikke plass til hele lengden, så noe stort poeng er det ikke å ha så stor.) Anonymous poster hash: 412fd...a61 Jeg beskylder ingen for å lyve, jeg bare stiller spørsmål ved det! Ja tråden er fjern. Tråden er skapt fordi noen menn forteller om lengden sin, og ts konkluderer tvert med at menn konsekvent lyver om den. Kvinner pynter på sannheten hver eneste dag med sminke, pushups, pressins eller hva det nå heter og et tonn hårprodukter og løshår og hva verre er.....så klager hun over en som skryter på seg noen cm. Hva i svarte har bh og sminke, med penisstørrelse å gjøre? For noe vås! Gjennomsnittet er faktisk 14-15, så veit du det Feil... Snittet er fra 12 til 14 et sted, avhengig av hvilke kilder du bruker! Så innledningen min var nok litt upresis, men du er nok litt over riktig størrelse! Endret 20. juni 2014 av KineAnd
Gjest HarryDotter Skrevet 20. juni 2014 #65 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har aldri målt noen penis, men har nok ikke noe særlig godt øyemål heller. Jeg trodde i 10 år at min manns var ca 17-18 cm, basert på sammenligning med tidligere partnere som har fortalt meg hvor store de er. Min mann er ganske solid størrelse, men ikke noen monsterpikk heller. Så kjøper vi en dildo som er 18 cm. På gøy sammenligner vi den ved siden av min manns, og det viser seg at dildoen er ca 4-5 cm lengre enn penisen. Så i 10 år har jeg bommet på øyemålet med 4 cm. Jaja. Så det stemmer nok som noen over her sa, at vi "tror" at 14 cm er så lite, men det er det jo slett ikke da. Og så har de tidligere partnerne min bløffet noe veldig Anonymous poster hash: 7113a...ce2 Det er så riktig så riktig AB Var meg som påpekte det med "14cm" Jeg tok som sagt en test på det IRL med damer fra skole og venner....nesten alle bommet med 2-4cm utifra det de "trodde" var 18-20cm. Forbløffende greie egentlig
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #66 Skrevet 21. juni 2014 Den største tilhørte en eks for noen år siden. Den var mega lang og tykkere enn håndleddet mitt! Kjæresten nå har vel en 12 cm. Anonymous poster hash: 3c400...907 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #67 Skrevet 21. juni 2014 Hehe ja..Jeg presterte å lage en egen tråd her om nettopp dette. Er så allt for mange som tror de er guder på øyemål. De "hører" 14cm og tror det er så lite...men det er det faktisk ikke når man ser antall cm på linjalen. Finnes tilogmed jenter som har mistet tenningen ETTER de har hørt han si målene sine...altså ikke mens de lå der å pulte, men ETTER han nevnte antall cm "bare" var 14cm Forstå det den som kan Herregud, når skal du gi deg med den der historien din? Det er to ting som beskriver deg veldig bra. 1: Du er besatt av å flørte med damer her inne på en creepy måte med masse smileys 2: Du forteller alltid om den penis måle historien din. Du har liten penis, get over it. Begynner å bli gammelt. Anonymous poster hash: 688c9...100 2
Deterjomegdet Skrevet 21. juni 2014 #68 Skrevet 21. juni 2014 Er ikkje alltid kjekt med stor kuk heller, når dama fe vondt... Så er ikkje det akkurat kjekt, synst eg da. No veit ikkje eg kor vondt det er, men ser bare for meg innvollene blir trykt oppover (au). 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #70 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har aldri målt noen penis, men har nok ikke noe særlig godt øyemål heller. Jeg trodde i 10 år at min manns var ca 17-18 cm, basert på sammenligning med tidligere partnere som har fortalt meg hvor store de er. Min mann er ganske solid størrelse, men ikke noen monsterpikk heller. Så kjøper vi en dildo som er 18 cm. På gøy sammenligner vi den ved siden av min manns, og det viser seg at dildoen er ca 4-5 cm lengre enn penisen. Så i 10 år har jeg bommet på øyemålet med 4 cm. Jaja. Så det stemmer nok som noen over her sa, at vi "tror" at 14 cm er så lite, men det er det jo slett ikke da. Og så har de tidligere partnerne min bløffet noe veldig Anonymous poster hash: 7113a...ce2 om det er baller på dildoen må du trekke ifra det. en dildos cm regnes fra start til slutt, inkl ALT. og man skal "aldri" tro på str en mann sier. skryter de, drar jeg fem målebånd Anonymous poster hash: b701c...394
Gjest HarryDotter Skrevet 21. juni 2014 #71 Skrevet 21. juni 2014 (endret) Herregud, når skal du gi deg med den der historien din? Det er to ting som beskriver deg veldig bra. 1: Du er besatt av å flørte med damer her inne på en creepy måte med masse smileys 2: Du forteller alltid om den penis måle historien din. Du har liten penis, get over it. Begynner å bli gammelt. Anonymous poster hash: 688c9...100 Ååå...er det deg igjen? Du høres ut som en hyggelig person. Om du tør vil jeg gjerne at du sender en melding. Vil bare se hvem du egentlig er.....Men det tør du vel ikke? Regner med at du gjemmer deg bak AB for en grunn? Jeg lover å ikke røpe hvem du er til noen av de andre her på KG. Endret 21. juni 2014 av HarryDotter 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #72 Skrevet 21. juni 2014 Det morsomt dette med tall og statistikk og sånt. Bare fordi det finnes et gjennomsnitt ser man for seg at alle går rundt og "er" gjennomsnittet. I teorien trenger INGEN å være i nærheten av et gitt gjennomsnitt, og det kan fortsatt være like korrekt. Hvis du f.eks. har en penis på 8 og en på 18 blir gjennomsnittet av de to 13. Han med 18 vil mest sannsynlig henge på KG og skrive om størrelsen sin, han med 8 vil mest sannsynlig ikke snakke så høyt om det. Selvfølgelig er det en overrepresentasjon av menn med større peniser som skriver om størrelsen sin på KG. Det er jo ikke derme sagt at alle er løgnere. Eller har peniser på 12,5 cm. Anonymous poster hash: f523f...c4f 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #73 Skrevet 21. juni 2014 Herregud, når skal du gi deg med den der historien din? Det er to ting som beskriver deg veldig bra. 1: Du er besatt av å flørte med damer her inne på en creepy måte med masse smileys 2: Du forteller alltid om den penis måle historien din. Du har liten penis, get over it. Begynner å bli gammelt.Anonymous poster hash: 688c9...100 TAKK. Endelig noen som sier i fra til Mr. Forståsegpå. Har ikke sett makan til fjols egentlig, snakk om å snakke damene etter munnen og si alle de rette tingene. Så han i biffgardintråden også der han nærmest proklamerer at biffgardiner er vakkert. Som om noen menn synes det. Han er en singel mann som på død og liv prøver å finne seg noen. Om han har liten eller stor tiss spiller ingen rolle. Han er jo uansett en gudegave til alle kvinner.Anonymous poster hash: 8a394...5dc 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #74 Skrevet 21. juni 2014 Ååå...er det deg igjen? Du høres ut som en hyggelig person. Om du tør vil jeg gjerne at du sender en melding. Vil bare se hvem du egentlig er.....Men det tør du vel ikke? Regner med at du gjemmer deg bak AB for en grunn? Jeg lover å ikke røpe hvem du er til noen av de andre her på KG. Anonymous poster hash: 8a394...5dc 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #75 Skrevet 21. juni 2014 Anonymous poster hash: 8a394...5dc Hva med selv å stå frem?Anonymous poster hash: 8a394...5dc 1
andy capp Skrevet 21. juni 2014 #76 Skrevet 21. juni 2014 TAKK. Endelig noen som sier i fra til Mr. Forståsegpå. Har ikke sett makan til fjols egentlig, snakk om å snakke damene etter munnen og si alle de rette tingene. Så han i biffgardintråden også der han nærmest proklamerer at biffgardiner er vakkert. Som om noen menn synes det. Han er en singel mann som på død og liv prøver å finne seg noen. Om han har liten eller stor tiss spiller ingen rolle. Han er jo uansett en gudegave til alle kvinner.Anonymous poster hash: 8a394...5dc Selv om jeg har lagt merke til at han nok snakker damene etter munnen i mange tilfeller, må jeg forsvare Harry på et par punkter. Det finnes menn som liker store kjønnslepper og til og med hår... Jeg foretrekker alt annet enn glattbarbert, det betyr ikke at jeg hadde sett på det somen dealbreaker om hun likevel barberte/vokset alt, men hun ttrenger ikke gjøre det for min del. Jeg foretrekker også litt størrelse på leppene. Det er veldig sexy om de stikker ut/henger litt. Mer å leke med... Nok en gang handler dette om at ikke alle er like, heller ikke menn når det kommer til hva vi tenner på og hva vi foretrekker. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #78 Skrevet 21. juni 2014 Hehe ja..Jeg presterte å lage en egen tråd her om nettopp dette. Er så allt for mange som tror de er guder på øyemål. De "hører" 14cm og tror det er så lite...men det er det faktisk ikke når man ser antall cm på linjalen. Finnes tilogmed jenter som har mistet tenningen ETTER de har hørt han si målene sine...altså ikke mens de lå der å pulte, men ETTER han nevnte antall cm "bare" var 14cm Forstå det den som kan Hmm....er det ikke slik at kvinner ofte også kan bli tent av det " de hører" ?? Hehe, da er dte kanskje ikke så vanskelig å forstå;-) Anonymous poster hash: 7bdaa...e07
Gjest HarryDotter Skrevet 21. juni 2014 #79 Skrevet 21. juni 2014 (endret) TAKK. Endelig noen som sier i fra til Mr. Forståsegpå. Har ikke sett makan til fjols egentlig, snakk om å snakke damene etter munnen og si alle de rette tingene. Så han i biffgardintråden også der han nærmest proklamerer at biffgardiner er vakkert. Som om noen menn synes det. Han er en singel mann som på død og liv prøver å finne seg noen. Om han har liten eller stor tiss spiller ingen rolle. Han er jo uansett en gudegave til alle kvinner.Anonymous poster hash: 8a394...5dc Hei Jeg har iallefall egen profil her og poster alltid under mitt eget nick. Du da? En feig liten jævel av et nettroll som ikke tør poste uten AB funksjonen? Jeg kan med 100% sikkerhet si at jeg står for absolutt ALLT jeg mener her på KG. Og når har jeg proklamert at jeg er noen gudegave til kvinnene? Og ikke minst...når har jeg snakket damene etter munnen?!? Er det blitt forbudt å komme med sine personlige preferanser fordi jeg kan risikere at noen hater meg for det? Er ikke KG fritt for å utrykke seg da? Bare fordi jeg får noen tilbakemeldinger fra noen få her og at de liker meningene mine? Om menn skriver imot damene her blir de beskyldt for å være bitterpikker, og nå skal altså de som sier seg enig I mye av det damene skriver bli beskyldt for å snakke dem etter munnen? Jeg er vel en av de personene her inne som har fått sterkest hets mot meg fordi jeg er ærlig. Ja tro det eller ei men jeg er ærlig! Er det noe jeg er uenig I sier jeg klart ifra uansett tema eller bruker. Jeg har deltatt I mange forskjellige trader....noen teite og mange seriøse. Ta deg tid til å lese litt så vil du se at jeg har flere seriøse poster. Jeg ser også at du skriver at jeg proklamerer og hyller "biffgardiner" og sier de er vakre? JA jeg er en mann som faktisk syntes det! Hvem er du som skal fortelle meg hva jeg skal like og tenne på? Er du et barn? Du argumenterer ikke for meningene dine og du fremstår som en furten drittunge! Har du slike lepper selv og er missfornøyd med dem siden du bruker det som et punkt mot meg? Har du blitt så hjernevasket til å tro at "biffgardiner" er stygt? Hvordan kan du påstå at INGEN menn syntes det er vakkert? Jeg er lamslått av ignoransen din.... Og angående mitt privatliv: Jeg ER singel. Det har jeg vel "røpet" I andre tråder her. Men hva vet du om det resterende av mitt liv? Hva vet du om jeg kanskje har en kjæreste på gang akkurat idag? Du gjør deg opp tanker om meg og bruker det som fasit! Du er ynkelig! Jeg er IKKE her for å få meg dame! Det har aldri vært min intensjon. Jeg er her fordi jeg liker å utveksle meninger med både menn og kvinner. Jeg har lært mye av det. Det finnes noen mennesker som er så misserable at jeg skjønner ikke de orker å gå rundt seg selv, også er det heldigvis de som er kjempegreie og mentalt stabile. Om du missliker meg som person så inderlig sterkt vil jeg anbefale deg på det sterkeste å sende meg en PM. Jeg vil svare deg på en voksen måte, og vil ikke på noe vis henge deg ut av den grunn. Jeg tåler at folk er uenige med meg I det jeg ytrer. Det er jo selve essensen I en debatt. Men dette du og et par andre driver med her er direkte hets mot meg som bruker på KG. Jeg finner meg ikke I det og vil rapportere det umiddelbart. Jeg er bare en veldig enkel og glad mann som forsøker å være så tvers igjennom ærlig og grei mot andre som jeg kan. Jeg beklager at det oppfattes som smiskende og "creepy" Men hold dere for gode til å gjøre det dere gjør nå..... Endret 21. juni 2014 av HarryDotter 3
tdm900 Skrevet 21. juni 2014 #80 Skrevet 21. juni 2014 Jeg beskylder ingen for å lyve, jeg bare stiller spørsmål ved det! Hva i svarte har bh og sminke, med penisstørrelse å gjøre? For noe vås! Feil... Snittet er fra 12 til 14 et sted, avhengig av hvilke kilder du bruker! Så innledningen min var nok litt upresis, men du er nok litt over riktig størrelse! Samma det....mine 15cm er jeg fornøyd med, kan støte hardt inn uten å nå bunnen på noen...tror jeg :D :D Og dere liker jo det, gjør dere ikke? ;) Hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå