Gå til innhold

Sett større peniser?

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Nå tror jeg du bløffer litt, hvorfor forteller så mange det til DEG??

Anonymous poster hash: 8a394...5dc

Jeg og mine venner er relativt voksne og prater titt og ofte om sex og hvordan folk generellt har det. Slikt blir mer naturlig å snakke om når man er ferdig med puberteten ;)

Åja mange av de damene jeg kjenner har selvsagt hatt flere seksuelle forhold bak seg, og de er irriterte når akkurat det temaet dukker opp. De irriterer seg over at menn kan føle seg dårlig pga liten pikk. Da kommer det alltid frem at de selv har opplevd dårlig sex pga menn som lever på størrelsen sin. De "tror" de er sexguder fordi størrelsen bør gjøre jobben for dem. Så feil kan man altså ta

Men de damene jeg kjenner representerer selvsagt ikke verdens opinionen ;) Noen syntes sikkert det er rålekkert å bare ligge stille og å få et balltre dyttet opp i musa si

Endret av HarryDotter
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn liker å skryte av størrelsen og si de har større enn de egentlig har. Synest det er synd. De fleste kvinner bryr seg ikke om størrelsen. Men at den fungerer :P

Anonymous poster hash: 15353...5ab
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden er litt håpløs. Først legger man et premiss om at ingen egentlig har større pikk en snittet, og så når noen sier at de møter på slike stadig vekk blåses det bort med at øyemål er håpløst. Noen av oss har faktisk øyemål, og evner å måle mot hender og andre ting vi vet størrelsen på.

For å svare på HI: De fleste jeg ligger med har ligget mellom 15 og 19 cm. Jeg vet at dette er over snittet, og det er heller ikke noe jeg aktivt oppsøker, så det er nok bare tilfeldig. Den aller største jeg har prøvd var nesten 25 cm, på lengde med underarmen min. (Og nei, den fikk ikke plass til hele lengden, så noe stort poeng er det ikke å ha så stor.)

Anonymous poster hash: 412fd...a61
  • Liker 4
Skrevet

Ja tråden er fjern. Tråden er skapt fordi noen menn forteller om lengden sin, og ts konkluderer tvert med at menn konsekvent lyver om den. Kvinner pynter på sannheten hver eneste dag med sminke, pushups, pressins eller hva det nå heter og et tonn hårprodukter og løshår og hva verre er.....så klager hun over en som skryter på seg noen cm.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja tråden er fjern. Tråden er skapt fordi noen menn forteller om lengden sin, og ts konkluderer tvert med at menn konsekvent lyver om den. Kvinner pynter på sannheten hver eneste dag med sminke, pushups, pressins eller hva det nå heter og et tonn hårprodukter og løshår og hva verre er.....så klager hun over en som skryter på seg noen cm.

Jeg oppfatter da ikke TS som klagene..? Hun stiller et spørsmål til gjennomsnitt kontra det "alle menn" her på KG skryter av at de har. Da er det kanskje slik at gutta legger på en eller to cm ikke sant?

Hva har det med sminke og hårprodukter å gjøre?? Tror du har missoppfattet tråden litt ;)

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Har vel sett en på en 17 cm. Det var vondt. De andre har vært helt gjennomsnittlige (13-15 cm tror jeg)

Det gjorde vondt å se på den? Kom det veldig sterkt lys som skadet øynene dine fra den?

• Liker 2
Skrevet

Jeg er utrolig imponert over hvor god kontroll noen KG damer har på centimeter og den slags.....

Seriøøøøøst? Måler dere pikken på alle dere har sex med??? Dere må da være en veldig spesiell "rase"...

Jeg har aldri noensinne målt en penis i hele mitt liv. Det eneste jeg kan bidra med er at den største var STOR. Virkelig stor. Type kunne ikke sitte eller gå skikkelig på 3-4 dager stor. Den var feitere enn den var lang, men den var lang og. Og den satt på en spirrevipp av en mann. Musen min har heller aldri vært av de minste, så hvordan noe sånt kan passe inn i alle disse damene som driver på og skriker om at de kun får inn en lillefing, det aner jeg virkelig ikke. La oss håpe de to aldri møtes.

• Liker 3
Skrevet

Vi har vel sett det over alt, mannfolk som drar frem penislengden sin i tide og utide. Jeg har sjeldent sett mannfolk skrive at de har en "9 cm"... Stort sett ligger de rundt en 17-19 cm... Veldig pussig når snittet vel er på 11-12? Eller er mennene på kvinneguiden kraftigere utstyrt enn normalen?

Til gubben!

Man sier gjerne at "Størrelsen betyr ikke noe", men der er jeg uenig. Selvfølgelig betyr det .. noe. Å bli humpet på av en millimeter er nok ikke det samme som en kvart-meter, men penis-størrelse er ikke alt. Det hjelper lite med en halvmeter om gubben ikke aner hvordan han skal bruke den!

Så hva er den største penisen du har sett? Jeg har enda til gode å møte på disse skrytete 17-19 centimeterne...

Gjennomsnittet er faktisk 14-15, så veit du det ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri noensinne målt en penis i hele mitt liv. Det eneste jeg kan bidra med er at den største var STOR. Virkelig stor. Type kunne ikke sitte eller gå skikkelig på 3-4 dager stor. Den var feitere enn den var lang, men den var lang og. Og den satt på en spirrevipp av en mann. Musen min har heller aldri vært av de minste, så hvordan noe sånt kan passe inn i alle disse damene som driver på og skriker om at de kun får inn en lillefing, det aner jeg virkelig ikke. La oss håpe de to aldri møtes.

Helvete. Jeg som hadde håpet jeg kunne gjøre underverker for deg med vaniljestangen min og så får jeg vite at du besitter en vaginagrotte. Akk og stønn.

• Liker 1
Skrevet

Helvete. Jeg som hadde håpet jeg kunne gjøre underverker for deg med vaniljestangen min og så får jeg vite at du besitter en vaginagrotte. Akk og stønn.

Ja, her er det flagrefitte på gang, så bare pass seg så jeg ikke sluker vaniljestangen for evig og alltid!

Skrevet

Denne tråden er litt håpløs. Først legger man et premiss om at ingen egentlig har større pikk en snittet, og så når noen sier at de møter på slike stadig vekk blåses det bort med at øyemål er håpløst. Noen av oss har faktisk øyemål, og evner å måle mot hender og andre ting vi vet størrelsen på.

For å svare på HI: De fleste jeg ligger med har ligget mellom 15 og 19 cm. Jeg vet at dette er over snittet, og det er heller ikke noe jeg aktivt oppsøker, så det er nok bare tilfeldig. Den aller største jeg har prøvd var nesten 25 cm, på lengde med underarmen min. (Og nei, den fikk ikke plass til hele lengden, så noe stort poeng er det ikke å ha så stor.)

Anonymous poster hash: 412fd...a61

Måler du pikken til de du ligger med? Ingen har målt min, men sier ikke neitakk om ei jente her fra KG vil komme å måle

Gjest avocadoen
Skrevet

Det gjorde vondt å se på den? Kom det veldig sterkt lys som skadet øynene dine fra den?

Haha, dust...
Gjest Gunfreak
Skrevet

Haha, dust...

Jeg vet du ikke syns jeg er dust, du har sagt før jeg er morsom så!

Skrevet

Ganske sikker på at typen sin er den største (har ikke målt de andre, men jeg kjenner stor forskjell...), 20 cm og ganske tykk.

Skrevet

Gjennomsnittet er faktisk 14-15, så veit du det ;)

stemmer nok ikke du ;)
Gjest Eurodice
Skrevet

stemmer nok ikke du ;)

Vet du hva man mener med gjennomsnitt? Hvilken penisstørrelse ville du si er gjennomsnitt?

AnonymBruker
Skrevet

Min er fakisk 17, har jo ingen grunn til å legge på noe på størrelsen da. Jeg har vel ikke tenkt at den er noe spesielt stor, men den er det den er, på et vis. Det er bare å komme å sjekke.

Anonymous poster hash: f523f...c4f

• Liker 1
Skrevet

-Og ja forresten den største jeg har sett (og prøvd!) var faktisk 19 cm, målt på riktig måte ;)

Og nei den var ikke for stor i det hele tatt da han den sitter på vet å bruke den riktig ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...