Gå til innhold

Irriterende mennsker og deres væremåte


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Folk som tyr til språk/gramatikk pirking når de går tom for argumenter.

Åååååååhåhåhåh! Den er jeg så enig i! En debatt har blitt lang og opphetet og plutselig kommer det gramatikk opplæring! :fnise:

DET irriterer ja :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Én ting er nærtagende jenter, men nærtagende GUTTER må være det mest irriterende som finnes. Rotet meg borti en sånn en. Gikk ikke an å fleipe med/foran han, da ble han lei seg uansett, møtte vi på guttevenner av meg ble han med én gang mistenksom, lukket seg helt og fikk alltid en laaaang sms etterpå om hvor fælt det var å se meg snakke med han fyren, og det ødela han fullstendig. Og ja, hans yndlingsfilmer var romantiske komedier, og han kunne lett begynne å gråte av en film.

Valgte jeg venninnegjengen foran han en gang iblandt kan du tro han ynket seg..

Jah, det var som å være i et forhold med ei kjerring

Anonymous poster hash: c9be3...046

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Én ting er nærtagende jenter, men nærtagende GUTTER må være det mest irriterende som finnes. Rotet meg borti en sånn en. Gikk ikke an å fleipe med/foran han, da ble han lei seg uansett, møtte vi på guttevenner av meg ble han med én gang mistenksom, lukket seg helt og fikk alltid en laaaang sms etterpå om hvor fælt det var å se meg snakke med han fyren, og det ødela han fullstendig. Og ja, hans yndlingsfilmer var romantiske komedier, og han kunne lett begynne å gråte av en film.

Valgte jeg venninnegjengen foran han en gang iblandt kan du tro han ynket seg..

Jah, det var som å være i et forhold med ei kjerring

Anonymous poster hash: c9be3...046

ahh jaaa. Kjempeirriterende. Var sammen med en selv i en kort periode som ikke tålte spøk og ble lei seg og fornærma for alt. Gaaah.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske irritert på meg selv for tiden. :rodme:

Har noen problemer som i mitt hode er veldig alvorlige, og jeg belemrer til stadighet mine to nærmeste med de. Skjønner ikke at de ikke har fått nok av å høre om "meg meg meg" nå. Stakkars de :rodmer:

Prøver å få litt perspektiv på ting, og skjerpe meg litt da, vel og merke. Spør litt mer om deres liv, og holder tilbake en del mer enn jeg har "lyst til".

Så kanskje det er håp for de andre irriterende menneskene der ute også? :plystre:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende mennesker i ett ord: trangsynte.



Anonymous poster hash: 6a7e0...99f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Ooooo, hvor skal man begynne?:bond::ler:

- Folk som strør rundt seg med # i sosiale medier. Type #Koser #oss #på #hytta #sommer #kosekose #grilling #finvær #mygg #bading! # er ikke tegnsetting eller et nytt mellomrom. #Fuckoff og #brenn!

- Folk på FB som ukritisk poster "ordtaksbilder" med cheesy selvfølgeligheter, utviser ræva kildekritikk ved å dele alt mulig ræl, deler for mye eller fremstår som krampeaktig i forsøket på å vise fram et perfekt liv.

- Folk som hører at jeg er lærer, og fortsetter samtalen med enten "Lærer ja.. Deilig med mye ferie, hæ?" eller en leksjon om alt som er galt i skolen.

- Klemmere. Jeg har ikke behov for å klemme alt og alle.

- Folk som insisterer på å rulle i problemene og dikte klagesanger fremfor å finne løsninger.

- Som flere har nevnt, trangsynte og fordomsfulle folk. Kommentarfeltene i VG og Dagbladet - grøss!

- Høylydte folk som prater non stop. Og folk som skravler i vei om ting når jeg prøver å konsentrere meg om noe. Om jeg svarer med lyder som "mmmmmm", "njaaaaa" eller "mjaaaaa", ikke svarer på 5 min eller ikke løfter blikket fra det jeg holder på med, vennligst hold kjeft!

- Folk som nusser, klår og klisser på kjæresten hele tiden når man er mange samlet. Vi skjønner at dere er forelsket, kutt ut tørrhumpinga.

- Tiltaksløse og/eller uselvstendige folk.

- Folk som tar alt personlig og tolker ALT i verste mening! Ekspeditøren i butikken kikket på meg, det var sikkert fordi hun synes jeg er stygg!:(

- Folk som mener at "Jensemann" er roten til alt vondt i verden. Å være uenig med Jens Stoltenberg er en ting, å omtale ham som "Jensemann" er en god tullingindikator.

- Folk som overdriver hvor forferdelig vi har det her til lands. Veiene i Rwanda har bedre standard enn de norske altså, det er Jensemann sin skyld!

- Politikere. De fleste av dem irriterer meg om dagen.

- Pretensiøse folk, og overfladiske folk.

Jaaaah.. Jeg har mye å irritere meg over i hverdagen, og er i grunn ikke stor fan av "folk".:ler:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ikke klarer å improvisere. Nei så har du glemt å kjøpe kjøttdeig til pizzaen, bruk skinke eller bacon i stedet da. Eller hvis de skal vaske gulvet og mangler gulvask så MÅ de i butikken på en søndag istedet for bare å bruke zalo.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er vanskelige i kosten, uten at det grunner i sykdom. Sånne som er kresene og har en "liker ikke" liste lang som et vondt år. Lavkarbofolk. Steinalderkostholdsfolk. Raw food folk. Veganere.

I gamledager da jeg var ung (på 80-tallet) var det regnet som normal folkeskikk at man åt det man ble servert og holdt kjeft, med mindre man led av allergier.



Anonymous poster hash: c5bf8...4e3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som tror det er best å være trent og skryter hemmningsløst av dette.

De som bruker ordet "fit"

Generelt folk som trener. Får spasmer av de. De tror de er verdens kuleste og at de er best.

Anonymous poster hash: 10e9c...223

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som egentlig bare trener i perioder eller når de har tid, men som likevel prøver å fremstå som skikkelige treningsfreaks på facebook og instagram. Teit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røykere som sutrer over at de blir diskriminert pga den idiotiske uvanen sin.

Word! Snakk om å utvanne mobbebegrepet.

Anonymous poster hash: f6622...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk om den irriterende personen synes en annen er irriterende simpelt fordi den personen er irriterende selv......vent.....FAKK MY BRAIN!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennesker som ikke bare irriterer meg, men som gjør meg fly forbanna:

De som ikke stopper opp i sin Å Så Travle Hverdag for å hjelpe dyr i nød.

Hvis noen av dere som syklet fra Cecilienborg brua mot Byåsen i dag rundt kl 14 leser dette: Skam dere!!!!! Ikke F om de ikke så den skambitte måkeungen som satt midt på fortauet der de syklet forbi med 10 cm margin. Der satt det stakkars lille kreket med den istykkerbitte vingen slepende etter seg mens den skrek av sine lunges kraft. Ikke en jævla sjel stoppet!

Jeg forventer ikke at alle skal klare å slå en lite knøtt i hodet, det er jeg ikke i stand til selv. MEN, jeg prøvde å få tak i viltnevnda eller noen som kunne hjelpe. Til slutt sprang jeg bare over veien og huket tak i en hyggelig mann som var på jobb like ved. Han lovet å hjelpe meg med fuglen.

Så lite innsats skal det til for at stakkaren ikke skal måtte lide seg i hel!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Booker

- Folk som skal frelse meg med sine meninger, "Bli vegetarianer fordi da er du et godt menneske blablalbalbalblalal".

- Folk som ikke kan gjøre ting selv uten å få hjelp. Du kan for faen finne ut av hva du skal sende i meldingen til kjæresten din selv, herregud.

- Menn som blir sutrete når du avslår de.

- Folk som PRATER UNDER FILMEN! Hold kjeft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som aldri klarer å bestemme seg for ting, og som er livredd for å prøve noe nytt. Det gjelder absolutt alt, til og med små, ubetydelige ting. Skulle ut og spise med henne i forige uke. Da gikk vi frem og tilbake mellom Fridays og Peppes fire-fem ganger, før det endte opp med at vi satt oss på Egon i steden, for det er jo tross alt der hun pleier å spise. Deretter ble hun sittende og se på menyen, hvor valget sto mellom fajitas og quesadilla. Hun veide for og i mot i sikkert et kvarter, før hun endte opp med en lasagne i steden, for det er jo tross alt det hun pleier å spise. Under middagen gikk samtalen i sykdomsprat. As always.

Er denne personen født i vekten? 24.september- 23. Oktober?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk dom tygger tyggis er noe sv dem mest irriterende i hele verden!

Spesielt som de tygger med lyd! Usj!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rabiate veganere gjør meg sprø.

Anonymous poster hash: f6622...973

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooo, hvor skal man begynne? :bond::ler:

- Folk som strør rundt seg med # i sosiale medier. Type #Koser #oss #på #hytta #sommer #kosekose #grilling #finvær #mygg #bading! # er ikke tegnsetting eller et nytt mellomrom. #Fuckoff og #brenn!

- Folk på FB som ukritisk poster "ordtaksbilder" med cheesy selvfølgeligheter, utviser ræva kildekritikk ved å dele alt mulig ræl, deler for mye eller fremstår som krampeaktig i forsøket på å vise fram et perfekt liv.

- Folk som hører at jeg er lærer, og fortsetter samtalen med enten "Lærer ja.. Deilig med mye ferie, hæ?" eller en leksjon om alt som er galt i skolen.

- Klemmere. Jeg har ikke behov for å klemme alt og alle.

- Folk som insisterer på å rulle i problemene og dikte klagesanger fremfor å finne løsninger.

- Som flere har nevnt, trangsynte og fordomsfulle folk. Kommentarfeltene i VG og Dagbladet - grøss!

- Høylydte folk som prater non stop. Og folk som skravler i vei om ting når jeg prøver å konsentrere meg om noe. Om jeg svarer med lyder som "mmmmmm", "njaaaaa" eller "mjaaaaa", ikke svarer på 5 min eller ikke løfter blikket fra det jeg holder på med, vennligst hold kjeft!

- Folk som nusser, klår og klisser på kjæresten hele tiden når man er mange samlet. Vi skjønner at dere er forelsket, kutt ut tørrhumpinga.

- Tiltaksløse og/eller uselvstendige folk.

- Folk som tar alt personlig og tolker ALT i verste mening! Ekspeditøren i butikken kikket på meg, det var sikkert fordi hun synes jeg er stygg! :(

- Folk som mener at "Jensemann" er roten til alt vondt i verden. Å være uenig med Jens Stoltenberg er en ting, å omtale ham som "Jensemann" er en god tullingindikator.

- Folk som overdriver hvor forferdelig vi har det her til lands. Veiene i Rwanda har bedre standard enn de norske altså, det er Jensemann sin skyld!

- Politikere. De fleste av dem irriterer meg om dagen.

- Pretensiøse folk, og overfladiske folk.

Jaaaah.. Jeg har mye å irritere meg over i hverdagen, og er i grunn ikke stor fan av "folk". :ler:

Dette oppsummerer i grunnen det meste :Nikke: Takk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne personen født i vekten? 24.september- 23. Oktober?

Nei, men det er jeg, og jeg er ikke sånn :fnise:

Endret av Infinite
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...