lille humla Skrevet 3. oktober 2016 #321 Del Skrevet 3. oktober 2016 (endret) Hennes meninger... Hun er PEN, det er det hun er... Forfatter? NEI. Håper hun kommer seg ut av sykdommen sin da, og at hun kankje blir mer moden. Endret 3. oktober 2016 av lille humla 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 20. november 2016 #322 Del Skrevet 20. november 2016 Det siste blogginnlegget hennes med innkjøpsvideo 🙈 For en parodi!! Jeg digger det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 20. november 2016 #323 Del Skrevet 20. november 2016 35 minutter siden, Basilen skrev: Det siste blogginnlegget hennes med innkjøpsvideo 🙈 For en parodi!! Jeg digger det Hva var morsomt med den? Hvem er det de parodierer? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 20. november 2016 #324 Del Skrevet 20. november 2016 På 3.10.2016 den 17.56, lille humla skrev: Hennes meninger... Hun er PEN, det er det hun er... Forfatter? NEI. Håper hun kommer seg ut av sykdommen sin da, og at hun kankje blir mer moden. Haha, så en person som har utgitt tre bøker på et anerkjent norsk forlag velger du å definere som "ikke forfatter"? Åpenbart du som trenger å bli mer moden her. Med de tre bøkene kvalifiserer hun faktisk til å bli medlem av den norske forfatterforening, og de har strenge krav! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 20. november 2016 #325 Del Skrevet 20. november 2016 På 3 October 2016 den 12.10, SaraG82 skrev: Jeg syns hun er en lidelsesnarcissist av verste sort. Vi skal respektere henne fordi hun er så mørk og "ekte". Fordi hun er "åpen om problemene sine"? Hun er like selvopptatt som rosabloggere med restylane og silikon, hun bare iscenesetter og markedsfører seg på en smartere måte. Jeg er så ekstremt enig med deg, her traff du spikeren på hodet! Hun er absolutt ikke annerledes enn rosabloggere i det hele tatt. Tror hun nå har havnet akkurat dit hun ville være hele tiden; i "kjendisverdenen". Jeg gjennomskuer henne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 20. november 2016 #326 Del Skrevet 20. november 2016 Om en bok er god er vel ærlig talt en smakssak. Noen liker Fifty Shades of Grey og Calendar Girl, andre liker Linnéa Myhres bøker. Hva som er god smak og hva som er billig smak, det er en annen diskusjon. Men hun er forfatter og jeg mener at hun skriver helt nydlige og smarte bøker. Hun har via både bloggen, bøkene og foredragene sine gjort mer for unge og unges psykiske helse enn de aller fleste norske bloggere. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 20. november 2016 #327 Del Skrevet 20. november 2016 2 timer siden, kattehviskeren skrev: Haha, så en person som har utgitt tre bøker på et anerkjent norsk forlag velger du å definere som "ikke forfatter"? Åpenbart du som trenger å bli mer moden her. Med de tre bøkene kvalifiserer hun faktisk til å bli medlem av den norske forfatterforening, og de har strenge krav! Det er vel fordi hun er kvinne da, og da blir hun nedgradert til noe annet fordi noen mennesker har vanskeligheter med å se intelligente, vakre, unge jenter gjøre det bra. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 21. november 2016 #328 Del Skrevet 21. november 2016 Jeg har likt bøkene hennes så langt, men jeg skjønner diskusjonene vedr om hun kan kalles forfatter. En forfatter skriver bøker, hun har skrevet bøker ergo er hun forfatter. Så enkelt er det egentlig. Problemet mitt med å likevel betrakte henne som en forfatter er at hun har så snevert felt å uttrykke seg på. Andre forfatterer skriver bøker om fiktive personer, og persongalleriet er stort. Miljøskildningene er ulike og varierte, og historiene de forteller er ulike fra gang til gang. Forfatterskapet til Linnea Myhre har hittil handlet om henne. Materialet har i de to første bøkene vært selvbiografisk, den siste boka er tidvis forsøkt å være løsrevet fra Linnea, men likevel er likhetene så store mellom hovedpersonen og Linnea og musikerkjæresten i boka og musikerkjæresten i virkeligheten. Hun er dermed en veldig utypisk forfatter, og jeg skulle nok gjerne sett hva hun kan skrive dersom hun ikke baserer bøkene sine så voldsomt på eget liv. Bloggere lever jo av å skrive om seg selv, livet sitt og egne erfaringer. Når dette da konverteres til bokform, er du da plutselig forfatter? Jeg leste den første boka i et jafs, elsket den, og opplevde at den gav meg mye. Hun har med bøkene sine satt fokus på psykisk helse og spiseforstyrrelser, det er en greie det står stor respekt av. Da blir muligens diskusjonene om hun er forfatter mindre viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 21. november 2016 #329 Del Skrevet 21. november 2016 3 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg har likt bøkene hennes så langt, men jeg skjønner diskusjonene vedr om hun kan kalles forfatter. En forfatter skriver bøker, hun har skrevet bøker ergo er hun forfatter. Så enkelt er det egentlig. Problemet mitt med å likevel betrakte henne som en forfatter er at hun har så snevert felt å uttrykke seg på. Andre forfatterer skriver bøker om fiktive personer, og persongalleriet er stort. Miljøskildningene er ulike og varierte, og historiene de forteller er ulike fra gang til gang. Forfatterskapet til Linnea Myhre har hittil handlet om henne. Materialet har i de to første bøkene vært selvbiografisk, den siste boka er tidvis forsøkt å være løsrevet fra Linnea, men likevel er likhetene så store mellom hovedpersonen og Linnea og musikerkjæresten i boka og musikerkjæresten i virkeligheten. Hun er dermed en veldig utypisk forfatter, og jeg skulle nok gjerne sett hva hun kan skrive dersom hun ikke baserer bøkene sine så voldsomt på eget liv. Bloggere lever jo av å skrive om seg selv, livet sitt og egne erfaringer. Når dette da konverteres til bokform, er du da plutselig forfatter? Jeg leste den første boka i et jafs, elsket den, og opplevde at den gav meg mye. Hun har med bøkene sine satt fokus på psykisk helse og spiseforstyrrelser, det er en greie det står stor respekt av. Da blir muligens diskusjonene om hun er forfatter mindre viktig. Sant. Og hun har absolutt et begrenset reportoar. Men hun er også svært ung, hun kan, og bør, utvikle seg som forfatter. Jeg ville ikke kalt Sophie Elise forfatter etter den ene boka hennes, men etter Myhres tre er det opplagt at hun er nettopp det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilla_88 Skrevet 21. november 2016 #330 Del Skrevet 21. november 2016 Jeg liker Linnéa, men denne boken var virkelig dørgende kjedelig. Så skuffet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 21. november 2016 #331 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) 16 timer siden, Mildemoses skrev: Jeg er så ekstremt enig med deg, her traff du spikeren på hodet! Hun er absolutt ikke annerledes enn rosabloggere i det hele tatt. Tror hun nå har havnet akkurat dit hun ville være hele tiden; i "kjendisverdenen". Jeg gjennomskuer henne. Endret 21. november 2016 av naivsuper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 21. november 2016 #332 Del Skrevet 21. november 2016 Jeg kan ikke forstå at det er så mange som fant den siste boka kjedelig. Jeg slukte den på to kvelder! Lo og gråt om hverandre og kjente virkelig på en tomhet da den plutselig var over. Skjønner at det er en smakssak. Men hvilke bøker er det dere liker da? Hvis ikke den siste var bra i deres øyne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 21. november 2016 #333 Del Skrevet 21. november 2016 Jeg syntes boken var veldig fin, på lik linje med de to forrige. Historien er fin og teksten har god flyt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 21. november 2016 #334 Del Skrevet 21. november 2016 Har ikke lest noen av bøkene til Linnea Myhre, så de kan jeg ikke si så mye om. Derimot har jeg fått et ganske godt inntrykk av henne gjennom det jeg har sett i media. Hun virker som en fornuftig og interessant person. Kunne gjerne tenkt meg å ha en person som Linnea i omgangskretsen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkerspinnn Skrevet 21. november 2016 #335 Del Skrevet 21. november 2016 Nei huff, for en sutrekopp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 23. november 2016 #336 Del Skrevet 23. november 2016 Jeg syns de to første bøkene var tunge å lese. Er den siste lettere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. november 2016 #337 Del Skrevet 23. november 2016 Ryddet for personangrep og omtale av kropp. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 23. november 2016 #338 Del Skrevet 23. november 2016 Jeg syns linnea og sondre er så søte sammen tror han er veldig bra for henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 23. november 2016 #339 Del Skrevet 23. november 2016 Jeg likte også boka godt Syns den var vanskelig å legge fra seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 20. februar 2017 #340 Del Skrevet 20. februar 2017 https://morgenbladet.no/ideer/2017/02/linnea-myhre-innafor 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 http://www.vg.no/rampelys/linnea-myhre/linnea-myhre-serien-innafor-gjoer-unge-enda-mer-usikre/a/23928372/ helt enig med Myhre, og tror det er flere som mener det samme.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg