Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Huff, høres ut som en skremmende opplevelse :( Håper du følges opp i forhold til utslagene, sånn at du får en time senere for å sjekke at alt er i orden?

Skal på UOL om litt under to uker, og legen skulle sende urinprøven til dyrking, så får fastlegen min følge opp det om det gir utslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tilbrakt formiddagen på legevakt :/ Mage- og ryggsmerter sammen med kvalme. De fant litt utslag på forskjellig, men ikke nok til å kunne konkludere med noe. Fikk heldigvis høre hjertelyden da, så alt er bra :)

Uff, ikke bra! :( Håper det ordner seg, og god bedring!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UOL om litt under to uker, og legen skulle sende urinprøven til dyrking, så får fastlegen min følge opp det om det gir utslag.

God bedring :) Krysser fingrene for at alt er i orden! :hug:

Her er det liv idag <3 Skjønt at det er liv jeg kjenner de siste dagene, og nå synes jeg ikke at jeg kjenner annet ;) Livlig krabat :bond:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger litt hjelp! Kan dere si hva dere synes, helt ærlig, om meg i denne kjolen? Skal på julebord nå i helgen og som følge med samboer igjen neste helg, og trenger virkelig en ny kjole. Syntes denne var fin på i prøverømmet, tenkte det var knallkjøp siden den kostet så lite, men nå har jeg begynt å tvile... Vil vise fram magen, men vil heller ikke se ut som ei dårlig stappet julepølse, liksom :(

Edit: Har dratt opp kjolen så den ser kortere ut, kommer ikke til å gå med den så kort :P
Edit 2: Har funnet SÅ mange fine kjoler fra blant annet Vila, type jerseykjoler med lange ermer, men de blir for store for meg. Er ganske lita, vanskelig å finne kjoler :(

Endret av Focklop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger litt hjelp! Kan dere si hva dere synes, helt ærlig, om meg i denne kjolen? Skal på julebord nå i helgen og som følge med samboer igjen neste helg, og trenger virkelig en ny kjole. Syntes denne var fin på i prøverømmet, tenkte det var knallkjøp siden den kostet så lite, men nå har jeg begynt å tvile... Vil vise fram magen, men vil heller ikke se ut som ei dårlig stappet julepølse, liksom :(

Edit: Har dratt opp kjolen så den ser kortere ut, kommer ikke til å gå med den så kort :P

Edit 2: Har funnet SÅ mange fine kjoler fra blant annet Vila, type jerseykjoler med lange ermer, men de blir for store for meg. Er ganske lita, vanskelig å finne kjoler :(

Veldig fin!! :) er det deg i den? Du ser i såfall smashing ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superfin kjole som ser kjempeflott ut på deg! Vil tro den viser magen likevel, altså :) Har du dobbeltsjekket at du får den over magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring :) Krysser fingrene for at alt er i orden! :hug:

Her er det liv idag <3 Skjønt at det er liv jeg kjenner de siste dagene, og nå synes jeg ikke at jeg kjenner annet ;) Livlig krabat :bond:

Deilig! :) Har vært full fart her igjen i dag, og jaggu er tømmermennene i hodet tatt seg ferie og har hatt en super dag på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var veldig fin :) Du får sikkert tilbakemelding fra mannen om han er fornøyd eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superfin kjole som ser kjempeflott ut på deg! Vil tro den viser magen likevel, altså :) Har du dobbeltsjekket at du får den over magen?

Takk! :) Bildet er tatt for noen få dager siden, en kan se på bildet at det er litt mage der. Vises jo ikke like godt forfra. Så det er god plass til magen, helt vanlig bomullstoff med god stretch :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystene har i det siste begynt å klø! Flere som opplever det? Er det fordi de vokser, kanskje? Merket ikke noe til det da de gikk fra b-d cup på kort tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystene har i det siste begynt å klø! Flere som opplever det? Er det fordi de vokser, kanskje? Merket ikke noe til det da de gikk fra b-d cup på kort tid :P

Jaa!! Smører de ofte da :) tror det er fordi de vokser, huden strekker seg osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa!! Smører de ofte da :) tror det er fordi de vokser, huden strekker seg osv.

Ja, da er det sikkert derfor :) Hva smører du med?

Skimter et strekkmerke på den som klør verst også. De har vært store før, så kanskje huden var vant til at de vokste seg til en D-cup. Men nå fortsetter de å vokse seg større enn hva de noensinne har vært, så da er det kanskje ikke så rart at det har begynt å klø :fnise: Men det klør virkelig noe voldsomt, klør meg sår snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smører med bodybutter for å lindre kløe. :) Også lukter den jo så godt også. :)

Da får jeg kjøpe ny :) Har en som egentlig lukter frisk mango, men etter jeg ble gravid lukter den kattepiss :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får jeg kjøpe ny :) Har en som egentlig lukter frisk mango, men etter jeg ble gravid lukter den kattepiss :ler:

Haha, ja sånn kan det gå! Jeg har den som lukter kokos. Liker egentlig ikke kokos, men akkurat denne lukter godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smører med en strekkmerkekrem fra apoteket. Fyngerer nok ikke mot strekkmerker, men den er veldig god :) smører også med babyolje rett etter dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så rart at det selges masse sånne strekkmerkekremer her og der, når det er dokumentert at kremer ikke fungerer mot strekkmerker. Det kan lindre kløe og øke sirkulasjonen siden man masserer magen med kremen, men kremen i seg selv har ingen effekt mot strekkmerkene.

Det er jo egentlig ganske lureri, for det er mange som ikke vet at det ikke hjelper. Jeg smører magen min jeg også, fordi det er godt, men jeg synes heller de bør reklamere med at det lindrer kløe og øker sirkulasjonen.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så rart at det selges masse sånne strekkmerkekremer her og der, når det er dokumentert at kremer ikke fungerer mot strekkmerker. Det kan lindre kløe og øke sirkulasjonen siden man masserer magen med kremen, men kremen i seg selv har ingen effekt mot strekkmerkene.

Det er jo egentlig ganske lureri, for det er mange som ikke vet at det ikke hjelper. Jeg smører magen min jeg også, fordi det er godt, men jeg synes heller de bør reklamere med at det lindrer kløe og øker sirkulasjonen.

Enig med deg. Jeg kjøpte en sånn bioolje mot strekkmerker fordi jeg måtte bruke opp et gavekort. Kjøpte den mest fordi jeg da tenkte at den var trygg for baby.

Har begynt å lese litt om mineralolje (som bl.a. finnes i babyolje fra Natusan) og nå vil jeg helst ha produkter uten det. Skal kjøpe litt når jeg er i London neste helg. Burt's Bees, Badger og L'Occitaine skal visstnok være frie for mineralolje og mye annet rart man kan finne i hudpleieprodukter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...