Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015

Teriyaki

Anbefalte innlegg

(og der kom frokosten opp... :( )

Uff :( God bedring! Lagde nettopp pannekaker med kulturmelk, ble sinnsykt gode :) Fikk i meg en halv uten noe på, satser på at den holder seg i magen under timen hos hudpleieren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff, det må være fælt å være SÅ kvalm! :( Håper dere blir bedre snart.

Når jeg har spysjuka, så spiser jeg alltid mr. lee kyllingnudler. Det holder seg nede lenger enn annen mat i alle fall. :) Er ikke så mye næring i det, men det er i det minste kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Melder meg inn her jeg!:) testet positivt i dag og i går og er ca 4+6på vei! Termin 11 april 2015:)

Edit: terminkalkulatorene var forskjellige, så tellte selv og ser at dette er rett:)

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra denne gangen :klem:

Du høres forresten ut som en kandidat for ekstra oppfølging og tidlig ul. Har du bestilt legetime ennå?

Ja skal ha lege time til torsdag allerede :) og blir da sendt henvisning tiltidlig ultralyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde min første legetime da jeg var 7+3 :) Gratulerer!

Tusen takk!:)

Og fortsatte dere å teste etter positiv test?:P tørr liksom ikke tro at jeg faktisk er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :)

Og fortsatte dere å teste etter positiv test? :P tørr liksom ikke tro at jeg faktisk er gravid:)

Jeg testet positivt 9 og 10 dpo. Tok en test en uke etterpå for å se at den ble sterkere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt 9 og 10 dpo. Tok en test en uke etterpå for å se at den ble sterkere :)

Kanskje jeg skal gjøre det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :)

Og fortsatte dere å teste etter positiv test? :P tørr liksom ikke tro at jeg faktisk er gravid:)

Haha, oh yes I did. Faktisk så sent som i uke 9! Da ble testen positiv før kontrollstreken kom opp :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Åh! Så koselig! :blomst:

Det er virkelig betryggende å se en liten krabat i magen sånn! :gravid:

Ja, det var helt fantastisk! Mannen var helt fascinert av denne lille krabaten :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var helt fantastisk! Mannen var helt fascinert av denne lille krabaten :rodmer:

Hadde dere time til ul hos fastlegen eller jordmor? Er det noen her som har fått jord or enda? Eller hvordan får man det? Rare spørsmål, men jeg er heeeelt ny på dette. Så aner ingenting. Virkelig:p og jeg er på ferie to uker til. Jeg er 4+4 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Hadde dere time til ul hos fastlegen eller jordmor? Er det noen her som har fått jord or enda? Eller hvordan får man det? Rare spørsmål, men jeg er heeeelt ny på dette. Så aner ingenting. Virkelig:p og jeg er på ferie to uker til. Jeg er 4+4 i dag:)

Vi tok det privat. Oul henviser legen til, jeg får helsekort osv til fredagen når jeg skal dit. Oul er mellom uke 16-19 såvidt jeg vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tok det privat. Oul henviser legen til, jeg får helsekort osv til fredagen når jeg skal dit. Oul er mellom uke 16-19 såvidt jeg vet..

Bor du i Oslo? I så fall hvilken klinikk var du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i Oslo? I så fall hvilken klinikk var du på?

Vi tok tidlig UL på Oslo City legesenter, Hos Linda Johansen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært vanvittig sulten. Har sulthetsfølelse med en eneste gang jeg har spist, slitsomt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg også inn her! :) Greit å diskutere teite og seriøse ting med andre i samme situasjon. Termin dei første dagane i April etter beregninga. Skal ringe lege i morgon å bestille time. Kor tidleg er det vanleg med legebesøk? Når de skriv kor langt på vei, rekner ein frå forige mens eller dag for befruktning? Eg veit omlag kva dag det var -men hugsar ikkje dag for sist mens. Vårt lille frø er 3 veker og 3 dagar gammalt, rekna ut frå unnfangelse =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir regnet fra første dag i siste mens, er en fin kalkulator på babyverden!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...