Focklop Skrevet 5. august 2014 #421 Del Skrevet 5. august 2014 (og der kom frokosten opp... ) Uff God bedring! Lagde nettopp pannekaker med kulturmelk, ble sinnsykt gode Fikk i meg en halv uten noe på, satser på at den holder seg i magen under timen hos hudpleieren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. august 2014 Forfatter #422 Del Skrevet 5. august 2014 uff, det må være fælt å være SÅ kvalm! Håper dere blir bedre snart. Når jeg har spysjuka, så spiser jeg alltid mr. lee kyllingnudler. Det holder seg nede lenger enn annen mat i alle fall. Er ikke så mye næring i det, men det er i det minste kalorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. august 2014 #423 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Heisann! Melder meg inn her jeg! testet positivt i dag og i går og er ca 4+6på vei! Termin 11 april 2015:) Edit: terminkalkulatorene var forskjellige, så tellte selv og ser at dette er rett:) Endret 5. august 2014 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. august 2014 #424 Del Skrevet 5. august 2014 Når hadde dere første legetime? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gift93 Skrevet 5. august 2014 #425 Del Skrevet 5. august 2014 Håper det går bra denne gangen Du høres forresten ut som en kandidat for ekstra oppfølging og tidlig ul. Har du bestilt legetime ennå? Ja skal ha lege time til torsdag allerede og blir da sendt henvisning tiltidlig ultralyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 5. august 2014 #426 Del Skrevet 5. august 2014 Når hadde dere første legetime? Jeg hadde min første legetime da jeg var 7+3 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. august 2014 #427 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg hadde min første legetime da jeg var 7+3 Gratulerer! Tusen takk! Og fortsatte dere å teste etter positiv test? tørr liksom ikke tro at jeg faktisk er gravid:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 5. august 2014 #428 Del Skrevet 5. august 2014 Tusen takk! Og fortsatte dere å teste etter positiv test? tørr liksom ikke tro at jeg faktisk er gravid:) Jeg testet positivt 9 og 10 dpo. Tok en test en uke etterpå for å se at den ble sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. august 2014 #429 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg testet positivt 9 og 10 dpo. Tok en test en uke etterpå for å se at den ble sterkere Kanskje jeg skal gjøre det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 5. august 2014 #430 Del Skrevet 5. august 2014 Tusen takk! Og fortsatte dere å teste etter positiv test? tørr liksom ikke tro at jeg faktisk er gravid:) Haha, oh yes I did. Faktisk så sent som i uke 9! Da ble testen positiv før kontrollstreken kom opp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 5. august 2014 #431 Del Skrevet 5. august 2014 Åh! Så koselig! Det er virkelig betryggende å se en liten krabat i magen sånn! Ja, det var helt fantastisk! Mannen var helt fascinert av denne lille krabaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Skrevet 5. august 2014 #432 Del Skrevet 5. august 2014 Ja, det var helt fantastisk! Mannen var helt fascinert av denne lille krabaten Hadde dere time til ul hos fastlegen eller jordmor? Er det noen her som har fått jord or enda? Eller hvordan får man det? Rare spørsmål, men jeg er heeeelt ny på dette. Så aner ingenting. Virkelig:p og jeg er på ferie to uker til. Jeg er 4+4 i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 5. august 2014 #433 Del Skrevet 5. august 2014 Hadde dere time til ul hos fastlegen eller jordmor? Er det noen her som har fått jord or enda? Eller hvordan får man det? Rare spørsmål, men jeg er heeeelt ny på dette. Så aner ingenting. Virkelig:p og jeg er på ferie to uker til. Jeg er 4+4 i dag:) Vi tok det privat. Oul henviser legen til, jeg får helsekort osv til fredagen når jeg skal dit. Oul er mellom uke 16-19 såvidt jeg vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Skrevet 5. august 2014 #434 Del Skrevet 5. august 2014 Vi tok det privat. Oul henviser legen til, jeg får helsekort osv til fredagen når jeg skal dit. Oul er mellom uke 16-19 såvidt jeg vet.. Bor du i Oslo? I så fall hvilken klinikk var du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 5. august 2014 #435 Del Skrevet 5. august 2014 Bor du i Oslo? I så fall hvilken klinikk var du på? Vi tok tidlig UL på Oslo City legesenter, Hos Linda Johansen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. august 2014 Forfatter #436 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg skal ha første svangerskapskontroll på torsdag eller fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 5. august 2014 #437 Del Skrevet 5. august 2014 I dag har jeg vært vanvittig sulten. Har sulthetsfølelse med en eneste gang jeg har spist, slitsomt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 5. august 2014 #438 Del Skrevet 5. august 2014 Bor du i Oslo? I så fall hvilken klinikk var du på? Nei, det gjør jeg desverre ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miiamora Skrevet 5. august 2014 #439 Del Skrevet 5. august 2014 Melder meg også inn her! Greit å diskutere teite og seriøse ting med andre i samme situasjon. Termin dei første dagane i April etter beregninga. Skal ringe lege i morgon å bestille time. Kor tidleg er det vanleg med legebesøk? Når de skriv kor langt på vei, rekner ein frå forige mens eller dag for befruktning? Eg veit omlag kva dag det var -men hugsar ikkje dag for sist mens. Vårt lille frø er 3 veker og 3 dagar gammalt, rekna ut frå unnfangelse =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. august 2014 #440 Del Skrevet 5. august 2014 Det blir regnet fra første dag i siste mens, er en fin kalkulator på babyverden!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå