Teriyaki Skrevet 4. mai 2015 Forfatter #2361 Del Skrevet 4. mai 2015 Uansett så er jo det meste av melken som lekker den tynne formelken. Bedre å pumpe skikkelig da slik at man får fryst ned fet melk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 4. mai 2015 #2362 Del Skrevet 4. mai 2015 Jeg har jo klaget på tomme pupper, men det er bare stabilisert Eneste dumme er at puppene ikke lenger er snasne og spretne, nå ser de ut som slappe teposer Ja, fy fader, ikke det jeg hadde forespeilet meg! Satser på at de blir flotte etter vi er ferdig med å amme da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 4. mai 2015 #2363 Del Skrevet 4. mai 2015 Jeg savner store, fyldige pupper... Nå er de mer som vrengte bukselommer. Som om noen hadde tatt lufta ut av en ballong Jaja, godt den eneste som ser meg naken er strålende fornøyd til tross for endret utseende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #2364 Del Skrevet 5. mai 2015 Ja, fy fader, ikke det jeg hadde forespeilet meg! Satser på at de blir flotte etter vi er ferdig med å amme da Nja, ville ikke satset høyt på det. Jeg anser meg som heldig med puppene etter første ammeperiode, for jeg slapp unna hengepupper. Men gikk likevel ned en størrelse fordi det rett og slett var mindre fyll i de. Så de var ikke like spretten og rund lenger. Håper ikke det blir verre etter denne ammerunden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 5. mai 2015 #2365 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg er så heldig at jeg hadde svære hengepupper med en del hud til overs allerede før amming, så jeg tør ikke forestille meg hvordan de blir seende ut nå har jeg jo bestemt meg for oprasjon etterhvert, men det kan jo ta sin tid det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 5. mai 2015 #2366 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg er fortsatt mye spreng og gutten vår er jo allerede 7 uker. Gleder meg til å bli mindre spreng det gjør ganske vondt til tider og jeg tørr nesten ikke å pumpe for mye heller, men kan ikke la være å pumpe fordi jeg kan få betennelse. .. sååå jaaa vanskelig dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Skrevet 6. mai 2015 #2367 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg er fortsatt mye spreng og gutten vår er jo allerede 7 uker. Gleder meg til å bli mindre spreng det gjør ganske vondt til tider og jeg tørr nesten ikke å pumpe for mye heller, men kan ikke la være å pumpe fordi jeg kan få betennelse. .. sååå jaaa vanskelig dette Jeg tok kontakt med ammehjelpen i går og fikk veiledning på overproduksjon. Jeg gar begynt med tømming og amming av samme bryst to ganger på rad. Dette skal visst stabilisere melkeproduksjonen. Så nå venter jeg i spenning på når det skjer!😁🍼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 17. mai 2015 #2368 Del Skrevet 17. mai 2015 Gratulerer med dagen, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. mai 2015 #2369 Del Skrevet 17. mai 2015 Gratulerer med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. juni 2015 #2370 Del Skrevet 19. juni 2015 hvordan går det med dere andre? T er snart 4 mnd! tiden går utrolig fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 20. juni 2015 #2371 Del Skrevet 20. juni 2015 E er så snill og god! Sover om natta og for det meste blid om dagen Begynner å høre noe som ikkert utvikler seg til latter etterhvert, skikkelig artig! Hun er litt over 3mnd nå E er ei litt innadvent jente, men full av liv. "Prater" ikke så mye, men eelsker å rope til tv'n og figurer på babygymmen sin, hehe. Vi koser oss sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 20. juni 2015 #2372 Del Skrevet 20. juni 2015 Gutten vår er også en veldig rolig sjel. Han liker mest å ligge for seg selv, og har som regel aldri noen problemer for å sovne av alene. Jeg føler at jeg er skikkelig bortskjemt med den ungen vi fikk, har gir oss så og si aldri noen problemer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. juli 2015 #2373 Del Skrevet 20. juli 2015 Det er så merkelig å sjekke innom tråden vår nå, for nå har det jo kommet en tråd for de med termin i 2016! Tenk at vi var helt i startgropa for bare et år siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 20. juli 2015 #2374 Del Skrevet 20. juli 2015 Jaaaaa jeg som lå over doskålen på samme tidspunkt i fjor tiden går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #2375 Del Skrevet 20. juli 2015 Både rart og vemodig! I alle fall siden jeg sannsynligvis ikke skal gå gravid flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 21. juli 2015 #2376 Del Skrevet 21. juli 2015 Skjønner den, Teriyaki! Jeg kjenner allerede at jeg gleder meg til neste graviditet! Og det er jo litt rart, ettersom jeg hadde bekkenløsning og kjedet meg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. juli 2015 #2377 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg gleder meg også. Selv om jeg ble så dårlig i kroppen av det! Tenk, allerede 5 mnd lille snuppa vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 21. juli 2015 #2378 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg gleder meg også til neste gang, har begynt å glemme hvor mye jeg slet med bekkenlåsning og generelt dårlig form Og så gleder jeg meg faktisk til å føde igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 21. juli 2015 #2379 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg gleder meg derimot ikke! Jeg og gubben har begynt å snakke mer og mer om at det kanskje er nok med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. juli 2015 #2380 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg gleder meg derimot ikke! Jeg og gubben har begynt å snakke mer og mer om at det kanskje er nok med en Hehe litt tidlig å si uansett, begge veier. Om noen år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå