Saraby Skrevet 11. september 2014 #1241 Del Skrevet 11. september 2014 Ville ikke blitt for utålmodig med å få mage allerede når du er førstegangs. Jeg hadde knapt mage da jeg var 18 uker på vei sist, og hadde ikke tydelig gravidmage før jeg var sånn 22 uker. Noen får jo selvsagt tidligere enn jeg fikk, men det kommer jo veldig an på kroppen. Jeg er høy, og derfor tar det tid før magen stikker ordenlitgut. I tillegg har jeg vært godt trent. Har nesten ikke mage nå heller, 16 uker på vei og andregangs. Hvor høy er du Teriyaki? Lurer på om jeg kvalifiseres som høy eller lav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. september 2014 Forfatter #1242 Del Skrevet 11. september 2014 Hvor høy er du Teriyaki? Lurer på om jeg kvalifiseres som høy eller lav Jeg er 174 cm. Gjennomsnittet for norske kvinner er 168. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 11. september 2014 #1243 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg er 174 cm. Gjennomsnittet for norske kvinner er 168. Da er jeg midt mellom gjennomsnittet og høy da. For jeg er 171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. september 2014 Forfatter #1244 Del Skrevet 11. september 2014 Da er jeg midt mellom gjennomsnittet og høy da. For jeg er 171 Hehe, er vel ikke min høyde som er malen for hvem som er høy og ikke, men jeg har alltid ansett meg selv for høy. Har svært få..Eller ingen? Venner som er høyere enn meg. Og har alltid vært blant de høyeste i klassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 11. september 2014 #1245 Del Skrevet 11. september 2014 Hehe, er vel ikke min høyde som er malen for hvem som er høy og ikke, men jeg har alltid ansett meg selv for høy. Har svært få..Eller ingen? Venner som er høyere enn meg. Og har alltid vært blant de høyeste i klassen. Haha, jo.. Nå er du det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 11. september 2014 #1246 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg er 162 og slank, så her kom magen fort i alle fall. Fikk ikke til å skjule det fram til uke 12 engang, for den begynte å vises alt i uke 9 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. september 2014 Forfatter #1247 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Mens jeg kan enda skjule det uten problemer. Og jeg er også slank. :POG andregangs. Endret 11. september 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 11. september 2014 #1248 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg er 162 og slank, så her kom magen fort i alle fall. Fikk ikke til å skjule det fram til uke 12 engang, for den begynte å vises alt i uke 9 :o Er selv 162 og slank, ikke mye mage å se! Men sverger på at det buler litt mer under "valken"... rett over skambenet, på en måte. Og så ser jeg at jeg begynner å få den mørke stripa på magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 11. september 2014 #1249 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg er 170,og fått litt mage. Kan ikke se det med klær på, men uten er det tydelig (syns jeg) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 11. september 2014 #1250 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg er som sagt 171 og tjukk så jeg kan allerede late som jeg har babymage Må da være noen fordeler med å være tjukk også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 11. september 2014 #1251 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg er som sagt 171 og tjukk så jeg kan allerede late som jeg har babymage Må da være noen fordeler med å være tjukk også! Som jeg tidligere har skrevet, har jeg ganske oppblåst og stor mage til vanlig, til tross for at jeg er tynn. Var som ei flis på barne- og ungdomskolen, men hadde en slik mage de små barna i Afrika har... Ikke underernært, bare kronisk oppblåst! Da er det godt nå å bare slippe ut magen, har vent meg til å holde inn magen siden jeg var liten! Gjør det ikke hele tiden da, litt dumt hvis noen spør om jeg er gravid og jeg svarer "jepp, 12 uker!". Ser ut som jeg er 6 mnd på vei om jeg slipper ut magen Var så lite morsomt når vikaren på ungdomskolen trakk meg til sides og skulle sende meg til helsesøsteren pga. "gravidmagen" min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 12. september 2014 #1252 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Enda flere gravide drømmer på meg: dette var mest som en mareritt men jeg drømte at de kom politimenn (!?) til meg og tok DNA prøver av babyen og sa at barnets far var egentlig broren min! Og jeg forstod ingenting og sa til dem at det kunne ikke være mulig jeg viste hvem jeg hadde ligget med og det var absolutt ikke broren min, så sa de til meg at det var 99,9 % sannsynlighet for at prøvene stemte. Drømmen var egentlig kjempeteit men så ekkelt! Våknet med en lettet følelse haha Endret 12. september 2014 av Ulzzang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 12. september 2014 #1253 Del Skrevet 12. september 2014 Som jeg tidligere har skrevet, har jeg ganske oppblåst og stor mage til vanlig, til tross for at jeg er tynn. Var som ei flis på barne- og ungdomskolen, men hadde en slik mage de små barna i Afrika har... Ikke underernært, bare kronisk oppblåst! Da er det godt nå å bare slippe ut magen, har vent meg til å holde inn magen siden jeg var liten! Gjør det ikke hele tiden da, litt dumt hvis noen spør om jeg er gravid og jeg svarer "jepp, 12 uker!". Ser ut som jeg er 6 mnd på vei om jeg slipper ut magen Var så lite morsomt når vikaren på ungdomskolen trakk meg til sides og skulle sende meg til helsesøsteren pga. "gravidmagen" min... Hahahha! huff!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 12. september 2014 #1254 Del Skrevet 12. september 2014 Enda flere gravide drømmer på meg: dette var mest som en mareritt men jeg drømte at de kom politimenn (!?) til meg og tok DNA prøver av babyen og sa at barnets far var egentlig broren min! Og jeg forstod ingenting og sa til dem at det kunne ikke være mulig jeg viste hvem jeg hadde ligget med og det var absolutt ikke broren min, så sa de til meg at det var 99,9 % sannsynlighet for at prøvene stemte. Drømmen var egentlig kjempeteit men så ekkelt! Våknet med en lettet følelse haha Å guri! Det var litt av en drøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 12. september 2014 #1255 Del Skrevet 12. september 2014 Enda flere gravide drømmer på meg: dette var mest som en mareritt men jeg drømte at de kom politimenn (!?) til meg og tok DNA prøver av babyen og sa at barnets far var egentlig broren min! Og jeg forstod ingenting og sa til dem at det kunne ikke være mulig jeg viste hvem jeg hadde ligget med og det var absolutt ikke broren min, så sa de til meg at det var 99,9 % sannsynlighet for at prøvene stemte. Drømmen var egentlig kjempeteit men så ekkelt! Våknet med en lettet følelse haha Jeg drømmer også så vanvittig mye rart. Haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 12. september 2014 #1256 Del Skrevet 12. september 2014 Jepp, begynner egentlig å vises ganske greit med mage her og.. Jeg har litt magefett og er ellers ganske slank, men denne magen er litt for langt ned.. Så ser folk kikke ned og smile lurt titt og ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 12. september 2014 #1257 Del Skrevet 12. september 2014 Er 163 og slank, magen min kom seint. Husker at folk ikke kunne se at jeg var gravid før jeg var mellom uke 23-25 ca. Nå virker det som den kommer tidligere. Han en liten bulk, men det meste er luft tror jeg Når jeg kom på føden og skulle føde husker jeg de sa "men du er jo ikke høygravid vel?!" Ser for meg en større mage dette svangerskapet! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. september 2014 Forfatter #1258 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg hadde ikke diiiger mage sist, men hadde absolutt stor nok mage til at man så jeg var høygravid, og det er jeg egentlig glad i. Var koselig å ha stor kulemage. Venter enda på at magen min skal poppe ut da. Nå MÅ den komme snart Og for de som ikke leser dagboken min, og som ikke er på facebookgruppen, så har vi altså vært på ultralyd. Venter en frisk liten gutt. Er noen dager lengre på vei enn jeg trodde, men venter til etter OUL med å justere. Så det vil si at jeg egentlig havner i januar/februar, men kommer ikke til å slutte å henge her. Det er jo her jeg har "tilhørlighet". Dessuten er det artig å være lengst på vei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 12. september 2014 #1259 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Jeg begynner å få en antydning til babykule :D Idag fikk jeg brev i posten og på grunn av manglende kapasitet eller hva det var fornoe fikk jeg ny time til OUL. Den skal være den 09.10 istedenfor den 13.10 så jeg er igrunn fornøyd med det Endret 12. september 2014 av Ulzzang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 12. september 2014 #1260 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg hadde ikke diiiger mage sist, men hadde absolutt stor nok mage til at man så jeg var høygravid, og det er jeg egentlig glad i. Var koselig å ha stor kulemage. Venter enda på at magen min skal poppe ut da. Nå MÅ den komme snart Og for de som ikke leser dagboken min, og som ikke er på facebookgruppen, så har vi altså vært på ultralyd. Venter en frisk liten gutt. Er noen dager lengre på vei enn jeg trodde, men venter til etter OUL med å justere. Så det vil si at jeg egentlig havner i januar/februar, men kommer ikke til å slutte å henge her. Det er jo her jeg har "tilhørlighet". Dessuten er det artig å være lengst på vei! Ååh, en liten guttetass! Så morsomt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå