Hay Skrevet 5. august 2014 #441 Del Skrevet 5. august 2014 I dag har jeg vært vanvittig sulten. Har sulthetsfølelse med en eneste gang jeg har spist, slitsomt! Esj, sånn har jeg det også. Slitsomt altså Spiser heletiden, men blir mett veldig fort. Sulten allerede en time etter jeg har spist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. august 2014 #442 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg også! Godt å se at det ikke bare er meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. august 2014 #443 Del Skrevet 6. august 2014 Da har jeg også vært på ul. En Sprell levende liten sak😍 ble satt frem til 8+3 av jordmor. Jeg er stup forelsket i den lille saken😍 :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. august 2014 #444 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Tusen takk! Og fortsatte dere å teste etter positiv test? tørr liksom ikke tro at jeg faktisk er gravid:) Ettersom jeg fikk positiv før ikm, fortsatte jeg å teste i en uke for å se at strekene ble sterkere. Så tok jeg en cb digital med ukesindikator. En uke etter tok jeg en ny cb for å se at den også viste framgang. Da var det deilig å se Gravid 5+! Edit: jeg var livredd for at det bare var kjemisk, og at jeg ble gira for "ingenting", og jeg skulle på ferie Derav alle testene Endret 6. august 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. august 2014 #445 Del Skrevet 6. august 2014 Esj, sånn har jeg det også. Slitsomt altså Spiser heletiden, men blir mett veldig fort. Sulten allerede en time etter jeg har spist Jeg er ikke egentlig så sykt sulten, men jeg blir kvalm hvis ikke jeg spiser omtrent hele tiden. Jeg skjønner at bønna drar mye energi, for jeg spiser og spiser, og har ikke gått opp en eneste kilo :o Blir nesten litt bekymret, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 6. august 2014 #446 Del Skrevet 6. august 2014 Hei Hei . Da tok jeg mot til meg igår og testet. Har hatt en ustabil mens, så har drøyd testinga siden tanta "alltid" kommer rett etter testen. Vel, testen igår var sterkt positiv. Er litt i tvil om når siste mens var, men hadde en blødning den 18 juli. Dette gjør at foreløpig termin er 28.03.15 Foreløpig er symptomene mine å våkne hver natt av å måtte gå på do, ømme bryster og appetitten til en mann. Kjekt å kunne skrive i denne gruppa :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. august 2014 #447 Del Skrevet 6. august 2014 Velkommen hit jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. august 2014 #448 Del Skrevet 6. august 2014 Hei Hei . Da tok jeg mot til meg igår og testet. Har hatt en ustabil mens, så har drøyd testinga siden tanta "alltid" kommer rett etter testen. Vel, testen igår var sterkt positiv. Er litt i tvil om når siste mens var, men hadde en blødning den 18 juli. Dette gjør at foreløpig termin er 28.03.15 Foreløpig er symptomene mine å våkne hver natt av å måtte gå på do, ømme bryster og appetitten til en mann. Kjekt å kunne skrive i denne gruppa :-) Hei og gratulerer med positiv test! Men vil det ikke bli i april om du hadde en blødning 18 juli?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 6. august 2014 #449 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg skrv feil. Mente selvfølgelig 18 JUNI 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. august 2014 #450 Del Skrevet 6. august 2014 Da forstår jeg! Er litt ny på dette så lurte på om jeg hadde tenkt feil selv! Så kjelt å være så langt på vei allerede! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miiamora Skrevet 6. august 2014 #451 Del Skrevet 6. august 2014 Det blir regnet fra første dag i siste mens, er en fin kalkulator på babyverden! :) Takk. Der sto det: Gratulerer! Din termindato er 7. april 2015 og du er 5 uker og 4 dager gravid! Gøy! Ditta gler me oss til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. august 2014 #452 Del Skrevet 6. august 2014 Så gøy! hvor er du fra Miiamora? Ser du skriver Ditta;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 6. august 2014 #453 Del Skrevet 6. august 2014 Da forstår jeg! Er litt ny på dette så lurte på om jeg hadde tenkt feil selv! Så kjelt å være så langt på vei allerede! Gratulerer! Ja, vi er kjempe glade Vi har prøvd lenge, vi mistet sommeren for to årsiden Gratulerr med graviditeten til dere andre. Noen som plages av kvalme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. august 2014 #454 Del Skrevet 6. august 2014 Ja, vi er kjempe glade Vi har prøvd lenge, vi mistet sommeren for to årsiden Gratulerr med graviditeten til dere andre. Noen som plages av kvalme? Da krysser jeg fingrene for at det går fint denne gangen! Og ja, jeg er plaget med kvalme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 6. august 2014 #455 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Ja, vi er kjempe glade Vi har prøvd lenge, vi mistet sommeren for to årsiden Gratulerr med graviditeten til dere andre. Noen som plages av kvalme? Gratulerer! Jeg har vært veeeeldig plaget med kvalme og kastet opp igår. Men i dag er den bare helt borte har lest at det kan hende den forsvinner noen dager for å så komme tilbake igjen så jeg skal nok bare nyte min kvalmefri dag idag som jeg er 8+5 Endret 6. august 2014 av Ulzzang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. august 2014 #456 Del Skrevet 6. august 2014 Min kvalme gikk over gradvis. Har dog fått anti-cravings, eller hva man skal kalle det. Jeg har sluttet å spise kjøtt. Snakk om diett samtidig a gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 6. august 2014 #457 Del Skrevet 6. august 2014 Må si jeg synes synd på dere som er kjempe kvalme, selv kommer det bare litt på kvelden. Her i gården går det vanligvis i kylling og svin, men akkurat nå får jeg brekkninger av kylling, reker, fisk og annet fjærkre. Veldig slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 6. august 2014 #458 Del Skrevet 6. august 2014 heldigvis ikke kvalm enda. Har opplevd litt men gått over etter noen minutter Jeg våkna 4.30 i morges av blæren + et stort sug etter tørr frokostblanding.. Dette kan bli morsomt etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gift93 Skrevet 6. august 2014 #459 Del Skrevet 6. august 2014 Huff nå ble jeg redd her. Tok en gr test for to dager siden da var den veldig sterk, men idag når jeg tok en ny gr test nå så var streken blitt svakere :o kjempe nervøs nå.., :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. august 2014 #460 Del Skrevet 6. august 2014 Huff nå ble jeg redd her. Tok en gr test for to dager siden da var den veldig sterk, men idag når jeg tok en ny gr test nå så var streken blitt svakere :o kjempe nervøs nå.., :/ Har du tatt en digital? Prøv det! Jeg tok også en test som var ganske sterk dagen før ikm. På morgenen ikm var den svakerer, gikk å gjøpte en digital og der sto det gravid 2-3. Enklere å tyde de digitale:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå