Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015

Teriyaki

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært vanvittig sulten. Har sulthetsfølelse med en eneste gang jeg har spist, slitsomt!

Esj, sånn har jeg det også. Slitsomt altså :(

Spiser heletiden, men blir mett veldig fort. Sulten allerede en time etter jeg har spist :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg også vært på ul. En Sprell levende liten sak😍 ble satt frem til 8+3 av jordmor. Jeg er stup forelsket i den lille saken😍

:rodmer: :rodmer: :rodmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!:)

Og fortsatte dere å teste etter positiv test?:P tørr liksom ikke tro at jeg faktisk er gravid:)

Ettersom jeg fikk positiv før ikm, fortsatte jeg å teste i en uke for å se at strekene ble sterkere. Så tok jeg en cb digital med ukesindikator. En uke etter tok jeg en ny cb for å se at den også viste framgang. Da var det deilig å se Gravid 5+!

Edit: jeg var livredd for at det bare var kjemisk, og at jeg ble gira for "ingenting", og jeg skulle på ferie

Derav alle testene :)

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Esj, sånn har jeg det også. Slitsomt altså :(

Spiser heletiden, men blir mett veldig fort. Sulten allerede en time etter jeg har spist :fnise:

Jeg er ikke egentlig så sykt sulten, men jeg blir kvalm hvis ikke jeg spiser omtrent hele tiden. Jeg skjønner at bønna drar mye energi, for jeg spiser og spiser, og har ikke gått opp en eneste kilo :o Blir nesten litt bekymret, jeg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei . Da tok jeg mot til meg igår og testet. Har hatt en ustabil mens, så har drøyd testinga siden tanta "alltid" kommer rett etter testen. Vel, testen igår var sterkt positiv. Er litt i tvil om når siste mens var, men hadde en blødning den 18 juli. Dette gjør at foreløpig termin er 28.03.15

Foreløpig er symptomene mine å våkne hver natt av å måtte gå på do, ømme bryster og appetitten til en mann. Kjekt å kunne skrive i denne gruppa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hei . Da tok jeg mot til meg igår og testet. Har hatt en ustabil mens, så har drøyd testinga siden tanta "alltid" kommer rett etter testen. Vel, testen igår var sterkt positiv. Er litt i tvil om når siste mens var, men hadde en blødning den 18 juli. Dette gjør at foreløpig termin er 28.03.15

Foreløpig er symptomene mine å våkne hver natt av å måtte gå på do, ømme bryster og appetitten til en mann. Kjekt å kunne skrive i denne gruppa :-)

Hei og gratulerer med positiv test! Men vil det ikke bli i april om du hadde en blødning 18 juli?:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forstår jeg! Er litt ny på dette så lurte på om jeg hadde tenkt feil selv!:)

Så kjelt å være så langt på vei allerede! Gratulerer!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir regnet fra første dag i siste mens, er en fin kalkulator på babyverden! :):)

Takk. Der sto det:

Gratulerer! Din termindato er 7. april 2015 og du er 5 uker og 4 dager gravid!

Gøy! :) Ditta gler me oss til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forstår jeg! Er litt ny på dette så lurte på om jeg hadde tenkt feil selv! :)

Så kjelt å være så langt på vei allerede! Gratulerer! :)

Ja, vi er kjempe glade :) Vi har prøvd lenge, vi mistet sommeren for to årsiden :) Gratulerr med graviditeten til dere andre. Noen som plages av kvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi er kjempe glade :) Vi har prøvd lenge, vi mistet sommeren for to årsiden :) Gratulerr med graviditeten til dere andre. Noen som plages av kvalme?

Da krysser jeg fingrene for at det går fint denne gangen!

Og ja, jeg er plaget med kvalme... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg har vært veeeeldig plaget med kvalme og kastet opp igår. Men i dag er den bare helt borte :klo: har lest at det kan hende den forsvinner noen dager for å så komme tilbake igjen så jeg skal nok bare nyte min kvalmefri dag idag som jeg er 8+5

Endret av Ulzzang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kvalme gikk over gradvis. Har dog fått anti-cravings, eller hva man skal kalle det. Jeg har sluttet å spise kjøtt. Snakk om diett samtidig a gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Solstråla88

Må si jeg synes synd på dere som er kjempe kvalme, selv kommer det bare litt på kvelden. Her i gården går det vanligvis i kylling og svin, men akkurat nå får jeg brekkninger av kylling, reker, fisk og annet fjærkre. Veldig slitsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldigvis ikke kvalm enda. Har opplevd litt men gått over etter noen minutter :)

Jeg våkna 4.30 i morges av blæren + et stort sug etter tørr frokostblanding.. Dette kan bli morsomt etter hvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nå ble jeg redd her. Tok en gr test for to dager siden da var den veldig sterk, men idag når jeg tok en ny gr test nå så var streken blitt svakere :o kjempe nervøs nå.., :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nå ble jeg redd her. Tok en gr test for to dager siden da var den veldig sterk, men idag når jeg tok en ny gr test nå så var streken blitt svakere :o kjempe nervøs nå.., :/

Har du tatt en digital? Prøv det!

Jeg tok også en test som var ganske sterk dagen før ikm. På morgenen ikm var den svakerer, gikk å gjøpte en digital og der sto det gravid 2-3. Enklere å tyde de digitale:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...