Gå til innhold

Hvor mange følgere har du på instagram?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella

Hva da?

Anonymous poster hash: cc51c...24d

Det vil jeg ikke fortelle. Men det har ikke noe med klær/sminke/hår/rosablogg å gjøre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil jeg ikke fortelle. Men det har ikke noe med klær/sminke/hår/rosablogg å gjøre. ;)

Åja, bra det da. Ble nysjerrig jeg nå :laugh:

Anonymous poster hash: cc51c...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 1100 ca. Lagde meg ny profil for et par uker siden fordi jeg hadde åpen profil og alt for mange ukjente. Nå er den lukket :)



Anonymous poster hash: 0ab13...f63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Åja, bra det da. Ble nysjerrig jeg nå :laugh:

Anonymous poster hash: cc51c...24d

He he. Hva tror du jeg driver med på Insta, da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he. Hva tror du jeg driver med på Insta, da? ;)

Jeg tipper trening og/eller mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Ei bruker jeg det spesielt mye heller. Tenker gjerne ikke på det så det har ikke blitt en vane.

Er heller ikke likesoman hverken her eller der :fnise:

Endret av JamesHardy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg tipper trening og/eller mat :)

Jeg både trener og spiser mat, men det er ikke det jeg legger ut på Instagram. ;)

-"mystisk-Citronella"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg både trener og spiser mat, men det er ikke det jeg legger ut på Instagram. ;)

-"mystisk-Citronella"

Jeg tipper det har noe med håndarbeid å gjøre? :) Origami,tegninger, strikking etc. Eller så er det kanskje naturbilder. Haha, nysgjerriiiig :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Jeg tipper det har noe med håndarbeid å gjøre? :) Origami,tegninger, strikking etc. Eller så er det kanskje naturbilder. Haha, nysgjerriiiig :laugh:

Kunst. Men ikke naturbilder. ;) Det finnes en nisje for det meste på Instagram. Og jeg er ganske god på det jeg driver med. :briller2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunst. Men ikke naturbilder. ;) Det finnes en nisje for det meste på Instagram. Og jeg er ganske god på det jeg driver med. :briller2:

Ååh, spennende! :danse: Jeg var akkurat inne på dagboken din, og såg det stod en del om kunst der, så det burde gitt meg et hint :) Er gøy med instagram, masse inspirasjon :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Ååh, spennende! :danse: Jeg var akkurat inne på dagboken din, og såg det stod en del om kunst der, så det burde gitt meg et hint :) Er gøy med instagram, masse inspirasjon :D

Hyggelig at du var innom den monotone dagboken min. ;) Jeg liker nysgjerrige mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

110. Stort sett bare folk jeg kjenner. Har noen som jeg strengt talt ikke har så mye kontakt med, men som har lagt meg til fordi vi er venner på face, og da har jeg godtatt dem.

Jeg har en lukket profil og bruker ikke hashtags - synes egentlig det er litt pinlig å se når bekjente gjør det, i alle fall hvis det er normale, private bilder og ikke en hobbykonto som er mer rettet mot noe som er av litt allmenn interesse.

Men så klart - er man jo flink til å ta bilder og har det som hobby (eller noe liknende) så er det jo for all del greit - men ikke ta et bilde av at du har pyntet kjøkkenbordet med en enkel duk og en blomsterbukett du kjøpte på rema og legg ved 100 tags om #interior #design #nicehome etc. Det blir bare lættis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

753. Utelukkende venner/bekjente. Stengt profil.

Høres slitsomt å ha over 700 venner! Altså virkelige venner IRL?

Jeg har 40 følgere tror jeg. Begynner å bli lei instagram. Det skjer aldri noe nytt. Den samme legger ut bilde av kaken hun bakte, en annen legger ut bilder av barna sine og en legger alltid ut kjedelige visdomsord. Gørrkjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Hva er egentlig vitsen med instagram? Kun for å legge ut bilder? Kan man ikke bare gjøre det på FB da=? :fnise::fnise:

Har forøvrig ingen, da jeg ikke har noen profil der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Hva er egentlig vitsen med instagram? Kun for å legge ut bilder? Kan man ikke bare gjøre det på FB da=? :fnise::fnise:

Har forøvrig ingen, da jeg ikke har noen profil der :)

Spørs hvilke interesser du har. Om du kun vil poste selfies, så er FB mer enn greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...