Gå til innhold

Hvor mange følgere har du på instagram?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig vitsen med instagram? Kun for å legge ut bilder? Kan man ikke bare gjøre det på FB da=? :fnise::fnise:

Har forøvrig ingen, da jeg ikke har noen profil der :)

Om du vil se - og dele bilder vil jeg tro instagram er litt mer oversiktlig? Bilder på facebook kan fort bli litt "borte" pga alle andre innlegg. Min facebook er ihvertfall full av innlegg av hva folk har likt osv... Det at du også kan følge kjendiser og "ukjente" på en annen måte gjør vel også så folk foretrekker instagram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartbeat

Om du vil se - og dele bilder vil jeg tro instagram er litt mer oversiktlig? Bilder på facebook kan fort bli litt "borte" pga alle andre innlegg. Min facebook er ihvertfall full av innlegg av hva folk har likt osv... Det at du også kan følge kjendiser og "ukjente" på en annen måte gjør vel også så folk foretrekker instagram?

Okey :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig vitsen med instagram? Kun for å legge ut bilder? Kan man ikke bare gjøre det på FB da=? :fnise::fnise:

Har forøvrig ingen, da jeg ikke har noen profil der :)

Nå snakker jeg kun for meg selv, men i og med at facebook i økende grad har blitt et sted hvor det er forventet at man skal ha "alle" menneskene i livet sitt (for å ta et eksempel så har facebook blitt en vanlig kanal på arbeidsplassen min - lettere å få tak i kolleger enn via epost, og med enkle muligeter for å lage grupper eller events osv). Og i tillegg kommer allskens middelaldrende slektninger som insisterer på å legge deg til.

Jeg orker ikke noe drama ved å ikke akseptere forespørsler eller slette folk, men samtidig så må jeg si at det er svært lite jeg har å formidle til disse 300 "vennene" mine. Har rett og slett ikke noe behov for at de skal se hva jeg driver med. De nære vennene mine (folk i 20-årene uten fritidsproblemer) poster heller ikke noe særlig på facebook.

Kort sagt så består feeden min av 1) middelaldrende damer som poster 10 innlegg om dagen og 2) alenemødre med for mye fritid som poster "gullkorn fra hverdagen med verdens beste trailertrashkid".

Så da er det like greit å bare bruke facebook for chat-funksjonen og heller lage en instagramkonto med et nick som man forteller til folk som 1) jeg har noe til felles med på fritiden og 2) har noen som helst interesse av å se på bilder av hva jeg gjør for tiden.

Anonymous poster hash: 827a5...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

85! Men jeg har lukket profil. Godtar kun folk jeg kjenner godt. Men synes det ikke er så ille til at jeg bare følger 3 selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ca 4500 følgere, men har begynt å bli lei hele Instagram i det siste.

Orker liksom ikke å forholde meg til å svare på kommentarer, det tar jo mye tid, og føler selv at jeg er litt uhøflig...

Blir derfor stadig færre innlegg og vurderer sterkt å slette hele profilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Er det virkelig noen som måler sin verdi i antall følgere på Instagram...?

Jeg vet ikke. Kan kun svare for meg selv. Bruker Instagram som en kilde til inspirasjon, og det er fint å kunne inspirere andre. Og min verdi har selvfølgelig noe med mine følgere i sosiale media, men selvfølgelig betyr det ikke alt. Det er sammensatt, og komplekst. Men jeg liker å se. Og bli sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres slitsomt å ha over 700 venner! Altså virkelige venner IRL?

Jeg har 40 følgere tror jeg. Begynner å bli lei instagram. Det skjer aldri noe nytt. Den samme legger ut bilde av kaken hun bakte, en annen legger ut bilder av barna sine og en legger alltid ut kjedelige visdomsord. Gørrkjedelig.

Altså, dette er venner jeg har igjennom en hobby (hvor jeg møter 50-60 nye hvert år), skole (forskjellige mennesker i alle fag, syv fag), alle jeg tidligere har gått på skole med/bodd i samme gate som/familievenner/bekjente og folk man kjenner ellers, pluss jeg gikk på skole i utlandet en stund og kjenner mange derifra.

Skal ikke så mye før dette blir 700.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DoubleOh

Hele 43 stk! Kan ha en sammenheng med at jeg ikke har postet noe siden oktober i fjor, og har totalt 7 bilder :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...