Ms.Sommerfugl Skrevet 12. februar 2016 #3041 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg skulle ønske at blogging handlet om ord, og ikke bilder eller dagens antrekk. Jeg ønsker å lese en blogg fordi språket, og formidlingen av ord får frem en følelse hos meg. Hittil kan jeg ikke påstå at noen av bloggerne har skapt en slik følelse, men nå er jeg opptatt av norsk språk og historie, da. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 12. februar 2016 #3042 Del Skrevet 12. februar 2016 2 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev: Jeg skulle ønske at blogging handlet om ord, og ikke bilder eller dagens antrekk. Jeg ønsker å lese en blogg fordi språket, og formidlingen av ord får frem en følelse hos meg. Hittil kan jeg ikke påstå at noen av bloggerne har skapt en slik følelse, men nå er jeg opptatt av norsk språk og historie, da. Håhå, ikke for å være ufin altså, men DA er du på FEIL blogg! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 12. februar 2016 #3043 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) 4 minutter siden, Puny skrev: Håhå, ikke for å være ufin altså, men DA er du på FEIL blogg! Hva mener du? Jeg leser ikke blogger (dvs; når det ikke er snakk om et kjent innlegg, eller et provoserende ett, men leser ikke jevnlig da). Endret 12. februar 2016 av Ms.Sommerfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 12. februar 2016 #3044 Del Skrevet 12. februar 2016 1 time siden, Ms.Sommerfugl skrev: Hva mener du? Jeg leser ikke blogger (dvs; når det ikke er snakk om et kjent innlegg, eller et provoserende ett, men leser ikke jevnlig da). Hvis du er interessert i et godt språk så er. AR sin blogg den siste bloggen du burde lese. Da kan jeg anbefale omentrent alle andre, før denne... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 12. februar 2016 #3045 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Det som er så trist, er at barn og veldig unge leser denne bloggen. De får orddelingsfeil (Særskriving), skrivefeil og mangel på setningsoppbygging inn HVER dag de leser denne bloggen. For å få et godt språk, et rikt ordforråd og god grammatikk - bør unge lese et GODT språk. Hvordan går det med norskkunnskapene til disse unge jentene, som ikke leser annet enn dårlige blogger dag ut og dag inn? Jeg har vært gjennom endel blogger gjennom studiet, og språket skremmer meg spesielt i denne bloggen. Når hun i tillegg skriver at hun begynte å røyke, drikke og ligge med gutter i en alder av 9-10 år, så er det kanskje ikke rart skolegangen har blitt dårlig. (Jeg håper det med alderen kun er skryt fra Anna, men hun skriver at hun begynte med dette lenge før hun ble gravid. Hun ble gravid som 13 åring, og lenge før er vel ikke bare et eller to år??????) Det siste er litt ironisk fra min side, men det er ikke akkurat noe å skryte av ovenfor små barn (lesere). Endret 12. februar 2016 av Myrthel 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 12. februar 2016 #3046 Del Skrevet 12. februar 2016 2 timer siden, Puny skrev: Hvis du er interessert i et godt språk så er. AR sin blogg den siste bloggen du burde lese. Da kan jeg anbefale omentrent alle andre, før denne... Ja, jeg er dessverre fullt klar over språket hennes... Det er også derfor jeg ikke lenger besøker bloggen hennes, uansett hvor "spennende" tittelen på innlegget er. Jeg kunne klikke meg inn på bloggen før, siden jeg tross alt er interessert i litt sladder av og til, men jeg føler ikke for å gi etter lenger Hun får bare mer trafikk, noe jeg ikke vil bidra til. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthos Skrevet 13. februar 2016 #3047 Del Skrevet 13. februar 2016 19 timer siden, Myrthel skrev: Det som er så trist, er at barn og veldig unge leser denne bloggen. De får orddelingsfeil (Særskriving), skrivefeil og mangel på setningsoppbygging inn HVER dag de leser denne bloggen. For å få et godt språk, et rikt ordforråd og god grammatikk - bør unge lese et GODT språk. Hvordan går det med norskkunnskapene til disse unge jentene, som ikke leser annet enn dårlige blogger dag ut og dag inn? Jeg har vært gjennom endel blogger gjennom studiet, og språket skremmer meg spesielt i denne bloggen. Når hun i tillegg skriver at hun begynte å røyke, drikke og ligge med gutter i en alder av 9-10 år, så er det kanskje ikke rart skolegangen har blitt dårlig. (Jeg håper det med alderen kun er skryt fra Anna, men hun skriver at hun begynte med dette lenge før hun ble gravid. Hun ble gravid som 13 åring, og lenge før er vel ikke bare et eller to år??????) Det siste er litt ironisk fra min side, men det er ikke akkurat noe å skryte av ovenfor små barn (lesere). Hun har vel aldri direkte sagt at hun har ligget med gutter, men hintet om en dårlig barndom og at hun opplevde ting hun ikke burde opplevd. Barn på 9 år har vel svært sjeldent samleie frivillig.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attami Skrevet 13. februar 2016 #3048 Del Skrevet 13. februar 2016 39 minutter siden, Marthos skrev: Hun har vel aldri direkte sagt at hun har ligget med gutter, men hintet om en dårlig barndom og at hun opplevde ting hun ikke burde opplevd. Barn på 9 år har vel svært sjeldent samleie frivillig.. Fikk hun ikke barn da hun var riktig ung? Alle vet vel hvordan det gjøres? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjay Skrevet 13. februar 2016 #3049 Del Skrevet 13. februar 2016 37 minutter siden, Marthos skrev: Hun har vel aldri direkte sagt at hun har ligget med gutter, men hintet om en dårlig barndom og at hun opplevde ting hun ikke burde opplevd. Barn på 9 år har vel svært sjeldent samleie frivillig.. Hun har sagt at hun hadde sex "lenge før hun ble gravid med Michelle" i et blogginnlegg for ikke så lenge siden, sammen med at hun sa hun også begynte å røyke og drikke tidlig. Hun uttrykte at hun hadde behov for å være tidlig/første ute med ting når hun var yngre. Det kan jo tyde på økt behov for oppmerksomhet, men hun balanserer på en fin linje når det gjelder å dele om sin vanskelige barndom gjennom hint, som sikkert kan mistolkes ganske kraftig. Hun har selv sagt/skrevet at hun hinter og skriver mye om de samme tingene med nye formuleringer for å forsøke å nå ut til de som er i samme situasjon som hun en gang var, fordi hun vil hjelpe. Men jeg tror dessverre det ofte blir for vagt og søkt når hun skriver slike hinte-innlegg. Når det gjelder om tidlig sex var frivillig, så tror jeg hun hadde kalt det noe annet om det ikke var det, siden hun allerede har skrevet åpent om voldtekt. Uff, er det rart hun er ustabil og vinglete? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 14. februar 2016 #3050 Del Skrevet 14. februar 2016 Jeg kjøper ikke helt den dramatikken rundt barndommen. Bare se hvor mye drama og oppspinn det ble rundt bursdagsselskapet hvor "det mest forferdelige skjedde". Hun brakk armen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 14. februar 2016 #3051 Del Skrevet 14. februar 2016 Anna har vel et forhold til faren sin nå? Syns å huske både hun og Mathijs jobbet på restaurant/Kafé som faren drev på unge mødre, og at hun og broren var ute å spiste med ham. Og bor ikke broren hos faren? Det får det til å virke som det hun hinter til bare er for oppmerksomhet, noe som er helt forferdelig om det stemmer. (håper dette ikke blir tatt som spekulasjon) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chromium Skrevet 14. februar 2016 #3052 Del Skrevet 14. februar 2016 1 time siden, Dwight skrev: Jeg kjøper ikke helt den dramatikken rundt barndommen. Bare se hvor mye drama og oppspinn det ble rundt bursdagsselskapet hvor "det mest forferdelige skjedde". Hun brakk armen. Hvis det er det innlegget om det som skjedde da hun fylte 10 år i juli 2006, så var det bare det??? (Leste ikke hele innlegget). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 14. februar 2016 #3053 Del Skrevet 14. februar 2016 12 minutter siden, Chromium skrev: Hvis det er det innlegget om det som skjedde da hun fylte 10 år i juli 2006, så var det bare det??? (Leste ikke hele innlegget). Yup. Hun falt av trampolinen og hele verden ble stille og mørk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chromium Skrevet 14. februar 2016 #3054 Del Skrevet 14. februar 2016 1 time siden, Dwight skrev: Yup. Hun falt av trampolinen og hele verden ble stille og mørk. I så fall gjør det meg mer og mer tvilsom til denne sterke oppveksten hun skal ha hatt hvis det å knekke armen (eller noe liknende som omtrent alle gjør i løpet av en barndom) var noe av det mest grusomme. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 14. februar 2016 #3055 Del Skrevet 14. februar 2016 10 minutter siden, Chromium skrev: I så fall gjør det meg mer og mer tvilsom til denne sterke oppveksten hun skal ha hatt hvis det å knekke armen (eller noe liknende som omtrent alle gjør i løpet av en barndom) var noe av det mest grusomme. Akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 14. februar 2016 #3056 Del Skrevet 14. februar 2016 På en måte syntes jeg at det som har skjedd burde være ganske ille og jævlig. Er det like dramatisk som når hun brakk armen så har hun laget veldig stygge mistanker (og vi alle vet jo hva vi tenker at har skjedd), og da gjerne mot familien sin. Hvis jeg hadde vært moren eller faren hennes hadde jeg følt meg ganske råtten om datteren min skrev om barndommen sin på måten AR gjør hvis det bare er snakk om en brukket arm liksom. For det er jo det ene hun har skrevet om, og skal si det var mange innlegg med mye dramatikk om den armen.. Jeg vil nesten gå så langt som å si at en barndom hvor man brekker en arm på trampolinen vitner mer om en god barndom enn en dårlig en 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 14. februar 2016 #3057 Del Skrevet 14. februar 2016 56 minutter siden, mjauritz skrev: På en måte syntes jeg at det som har skjedd burde være ganske ille og jævlig. Er det like dramatisk som når hun brakk armen så har hun laget veldig stygge mistanker (og vi alle vet jo hva vi tenker at har skjedd), og da gjerne mot familien sin. Hvis jeg hadde vært moren eller faren hennes hadde jeg følt meg ganske råtten om datteren min skrev om barndommen sin på måten AR gjør hvis det bare er snakk om en brukket arm liksom. For det er jo det ene hun har skrevet om, og skal si det var mange innlegg med mye dramatikk om den armen.. Jeg vil nesten gå så langt som å si at en barndom hvor man brekker en arm på trampolinen vitner mer om en god barndom enn en dårlig en Enig! Jeg tenker mitt. Men blir ikke overrasket om det ikke er så ille heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 15. februar 2016 #3058 Del Skrevet 15. februar 2016 Men en ting jeg har merket meg veldig.. Er det bare jeg som reagerer på hvordan hun alltid har en fyr og liksom bytter på? Føler det alltid er EN gutt, han er gjerne der hver eneste dag i en periode også svosj så er han borte og en ny er inne... Ikke at det er noe galt i å få seg ny type når man er ung og sånn, men det er jo ingen pustepause eller forklaring på hvor de blir av. Plutselig er de bare byttet ut. Alle er jo ikke kjæreste med henne en gang, bare verdens-beste-bestekompis som er der 24/7 i 2 mnder, blir som en far for Michelle (og i senere tid - William) og vips så er han borte og vi hører aldri noe fra/om han igjen... Føler det bare er ny fyr hele tiden... Syntes det er så merkelig da spesielt når de "bare" er venner. Jeg har ikke ny bestekompis en gang i måneden liksom.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 15. februar 2016 #3059 Del Skrevet 15. februar 2016 Det er ikke så vanskelig å forstå at hun trives best med å være offer. Så fort ting går i mot, så skriver hun masse innlegg, men når ting er bra er det lite action. Håper hun motbeviser det jeg har oppdaget. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 15. februar 2016 #3060 Del Skrevet 15. februar 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner og svar til dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg