AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #621 Del Skrevet 27. august 2014 Litt spesielt hun sier når hun skal hit og dit ja, hun prøver å være en kjendis? Men kjendisene velger ikke fanskaren sin som hyler etter dem, tenker artister og filmstjerner. Hun er bare en helt vanlig jente som skrev en blogg, og ble mamma som 15 åring. Hvorfor denne fasinasjonen?? Kjendiser reiser med skjult navn og med skjulte klær....de ønsker ikke all oppmerksomheten hele tiden...mens andre igjen legger ut tid og sted, og kom med autografblokken liksom....er det ikke rart?? Anonymous poster hash: 779e9...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #622 Del Skrevet 27. august 2014 La ho nå få kose seg. En dag slår virkeligheten ho i trynet også. Dvs den dagen ikke folk gidder å lese bloggen hennes lenger Jeg lurer også på hva som skjer om noen år. Michelle er jo hele trademark til bloggen. Hva skjer når hun blir eldre og bloggen ikke er interessant lengre. Kanskje hun har da funnet på noe annet lurt hva vet jeg men lurer virkelig på hva dette kan være. I den siste tiden har bloggen gått litt i det samme og noen innlegg har ikke tekst engang. Ikke noe særlig flink til å skrive er hun heller. Ja så jeg lurer på hva hun skal videre. Anonymous poster hash: 62a66...a89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 27. august 2014 #623 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg lurer også på hva som skjer om noen år. Michelle er jo hele trademark til bloggen. Hva skjer når hun blir eldre og bloggen ikke er interessant lengre. Kanskje hun har da funnet på noe annet lurt hva vet jeg men lurer virkelig på hva dette kan være. I den siste tiden har bloggen gått litt i det samme og noen innlegg har ikke tekst engang. Ikke noe særlig flink til å skrive er hun heller. Ja så jeg lurer på hva hun skal videre.Anonymous poster hash: 62a66...a89 Ikke sant Den kommer nok mest sannsynlig til å "dø ut" og da må hun jobbe som alle oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 27. august 2014 #624 Del Skrevet 27. august 2014 Så lenge KG er her, kommer alle bloggerene til å tjene masse penger! For kjerringene her inne klarer ikke og la vær å gå inn for å finne dritt så de kan slenge fra seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #625 Del Skrevet 27. august 2014 Så lenge KG er her, kommer alle bloggerene til å tjene masse penger! For kjerringene her inne klarer ikke og la vær å gå inn for å finne dritt så de kan slenge fra seg Nå må du gi deg. Innlegget mitt var ikke ment som drittslenging men som et seriøst spørsmål. Synes du burde roe ned retorikken din litt. Det går an å stille spørsmål uten at fagkretsen kaster seg som gærninger for å forsvare bloggerne Anonymous poster hash: 62a66...a89 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 27. august 2014 #626 Del Skrevet 27. august 2014 Nå må du gi deg. Innlegget mitt var ikke ment som drittslenging men som et seriøst spørsmål. Synes du burde roe ned retorikken din litt. Det går an å stille spørsmål uten at fagkretsen kaster seg som gærninger for å forsvare bloggerneAnonymous poster hash: 62a66...a89 Siterte jeg ditt innlegg? Nei, nettopp.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #627 Del Skrevet 27. august 2014 Hun har jo mange år igjen å føde unger på.Anonymous poster hash: 615ad...c99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #628 Del Skrevet 27. august 2014 Siterte jeg ditt innlegg? Nei, nettopp.. Du referer til alle som postet i dette innlegget så av den grunn har du også sitert megAnonymous poster hash: 62a66...a89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 27. august 2014 #629 Del Skrevet 27. august 2014 Du referer til alle som postet i dette innlegget så av den grunn har du også sitert megAnonymous poster hash: 62a66...a89 Jeg refererte til alle inne på KG som slenger dritt jeg, føler du deg truffet av det så er det på deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 27. august 2014 #630 Del Skrevet 27. august 2014 Ryddet for spekulering og latterliggjøring. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #631 Del Skrevet 27. august 2014 Moderator, kan du stenge denne tråden? Det nytter ikke å rydde opp i den hele tiden, det vil alltid komme spekulasjoner, ryktespredning, latterliggjøring og drittslenging.Anonymous poster hash: 7b54a...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #632 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg lurer også på hva som skjer om noen år. Michelle er jo hele trademark til bloggen. Hva skjer når hun blir eldre og bloggen ikke er interessant lengre. Kanskje hun har da funnet på noe annet lurt hva vet jeg men lurer virkelig på hva dette kan være. I den siste tiden har bloggen gått litt i det samme og noen innlegg har ikke tekst engang. Ikke noe særlig flink til å skrive er hun heller. Ja så jeg lurer på hva hun skal videre.Anonymous poster hash: 62a66...a89 Regner med at den nye ungen hun venter vil overta litt av Michelle sin rolle? Og så kommer det gjerne en unge til om noen år. Anonymous poster hash: f4a8b...5c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #633 Del Skrevet 28. august 2014 Hun har en særs velfungerende datter så det er nok andre barn som trenger din bekymring mer enn henne. Anonymous poster hash: 80e66...45c Hun trenger vel like mye rutiner og faste rammer som et hver annet barn likevel? Anonymous poster hash: 9466d...cfa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #634 Del Skrevet 28. august 2014 Skulle gjerne vært flue på veggen når hun dresser opp ungen og har photoshoot...... Anonymous poster hash: ba311...dc0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #635 Del Skrevet 28. august 2014 Skulle gjerne vært flue på veggen når hun dresser opp ungen og har photoshoot...... Anonymous poster hash: ba311...dc0 Jeg også! Driver selv med foto, og synes hun tar flotte bilder, og er flink til å variere. Både klær, vinkler og lyssetting er veldig bra, med tanke på at hun må ordne alt alene. Skjønner ikke hvordan hun får det til. Vi klarer aldri å ta et ordentlig bilde av jentungen, enda far er med og hjelper til:))) Anonymous poster hash: 9ee22...a27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 28. august 2014 #636 Del Skrevet 28. august 2014 Skulle gjerne vært flue på veggen når hun dresser opp ungen og har photoshoot...... Anonymous poster hash: ba311...dc0 Tror nok de har det kjempe morsomt jeg! Tantebarna mine er i ekstase hver gang tlf eller kamera kommer frem, elsker når vi tar bilder og poserer som bare rakkeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #637 Del Skrevet 28. august 2014 Problemet er jo at disse barna blir født med en jobb, og det er å få inn kroner gjennom bloggen til moren. Synes det er temmelig drøyt. Et godt forbilde for barna vil hun bli den dagen hun setter seg på skolebenken,tar en utdanning,får seg en skikkelig jobb og forsørger barna sine på egen hånd. Anonymous poster hash: f4a8b...5c8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #638 Del Skrevet 30. august 2014 Med hvem reiste Anna og Michelle sammen med? Noen tar jo bilder av dem der. Anonymous poster hash: 5433a...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #639 Del Skrevet 30. august 2014 Med hvem reiste Anna og Michelle sammen med? Noen tar jo bilder av dem der. Anonymous poster hash: 5433a...0f1 La oss håpe det er barnefaren. Eller kanskje moren hennes, slike unge mødre har jo oftest en mor som støtter dem i alt og ett, uansett hva de finner på. Anonymous poster hash: f4a8b...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #640 Del Skrevet 30. august 2014 Det er vel slutt med barnefaren? Hun skrev iallefall et innlegg for ikke lenge siden om hvor trist det var å skulle nok en gang være alene om svangerskapet, fødselen og tiden etterpå. I begynnelsen så skrev hun jo at det var godt å være to denne gangen, at de hadde bestemt navn sammen osv.. Anonymous poster hash: 26cce...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg