Gjest Riskjeks Skrevet 16. juni 2014 #81 Skrevet 16. juni 2014 Nettopp. Skjegg er f.eks. ikke kjønnsnøytralt, men er det feminint å barbere bort det også? Blir man mer og mer mandig jo lenger det blir? Mange spørsmål - få svar Siden det er sosialt akseptert å barbere seg i ansiktet, er det nok maskuling selv om man fjerner skjegget. Men godt spørsmål. Det viser vel at hva vil oppfatter som maskulint/feminint i stor grad er kulturelt/sosialt styrt.
Mike Waters Skrevet 16. juni 2014 #82 Skrevet 16. juni 2014 Det viser vel at hva vil oppfatter som maskulint/feminint i stor grad er kulturelt/sosialt styrt. Hæ Det kan jeg aldri tenke meg - når startet det? 1
Gjest Riskjeks Skrevet 16. juni 2014 #83 Skrevet 16. juni 2014 Hæ Det kan jeg aldri tenke meg - når startet det? Hehe, det er nok lenge siden Men det virker som om mange her mener slike oppfatninger er noe naturlig og uforanderlig.
Gjest BræikingBæd Skrevet 16. juni 2014 #84 Skrevet 16. juni 2014 Nemlig. Skikkelige menn og kvinner lar det gro! Neida. Jeg mente utelukkende at intimbarbering er mest vanlig blant unggutter og at jeg ikke har erfaring med slike (heldigvis, da jeg elsker hårete menn). Merk deg at TS spurte om det er normalt blant gutter. Jeg har ikke noe mot det altså, og respekterer at folk ikke vil - men de voksne menn jeg ligger med gjør dette. Giddeer de overhodet ikke pynte seg så putter jeg ikke det gjeldende område inn i munnen. Såh. Teik it år liv it. Mulig det er umodent av meg, men valget står mellom å diskutere prinsipper eller motta full inclusive blowjob i tillegg til alt annet man bedriver under sex, eller bare alt det andre og less inclusive. Jeg har da både barbert meg, stelt/vasket/fønet hår, har myyyyyk hud til ENHVER tid, brukt sikkert hvertfall 10 minutter på å sminke meg pænere, oppsøkt diverse butikker for å finne pent undertøy, muligens lakket negler, tatt på øredobber eller noe annet dilldall, bruker litt høye hæler - og da får FAEN meg mannfolket jeg skal ha sex med gidde det lille der sånn avogtil. 3
Gjest lipgloss Skrevet 16. juni 2014 #85 Skrevet 16. juni 2014 Ja,det er vanlig at menn fjerner alt hår:)
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juni 2014 #86 Skrevet 16. juni 2014 Jeg har ikke noe mot det altså, og respekterer at folk ikke vil - men de voksne menn jeg ligger med gjør dette. Giddeer de overhodet ikke pynte seg så putter jeg ikke det gjeldende område inn i munnen. Såh. Teik it år liv it. Mulig det er umodent av meg, men valget står mellom å diskutere prinsipper eller motta full inclusive blowjob i tillegg til alt annet man bedriver under sex, eller bare alt det andre og less inclusive. Jeg har da både barbert meg, stelt/vasket/fønet hår, har myyyyyk hud til ENHVER tid, brukt sikkert hvertfall 10 minutter på å sminke meg pænere, oppsøkt diverse butikker for å finne pent undertøy, muligens lakket negler, tatt på øredobber eller noe annet dilldall, bruker litt høye hæler - og da får FAEN meg mannfolket jeg skal ha sex med gidde det lille der sånn avogtil. Er faktisk veldig enig med deg her BræikingBæd Er liksom ikke like mye styr som å drive en bondegård, å shave seg da....Om dama liker mannen glatt, bør det være noe han da gjør med glede for partneren sin.....For meg er det ikke krise om det er litt "dotter" (ser du ordspillet her? ) i skrittet hennes....men foretrekker jo glatt egentlig, og ville syntes det hadde vært litt "ego" og litt slitsomt om dama vill strinektet av prinsipp Men som sagt..hadde ikke sparket henne på dør av den grunn ..... 1
Gjest BræikingBæd Skrevet 16. juni 2014 #87 Skrevet 16. juni 2014 Er faktisk veldig enig med deg her BræikingBæd Er liksom ikke like mye styr som å drive en bondegård, å shave seg da....Om dama liker mannen glatt, bør det være noe han da gjør med glede for partneren sin.....For meg er det ikke krise om det er litt "dotter" (ser du ordspillet her? ) i skrittet hennes....men foretrekker jo glatt egentlig, og ville syntes det hadde vært litt "ego" og litt slitsomt om dama vill strinektet av prinsipp Men som sagt..hadde ikke sparket henne på dør av den grunn ..... Neida, jeg avviser ingen fordi de ikke var glattbarbert den dagen. Faktisk trenger det ikke være så ekstremt glatt heller, men det bør se ut som man vanligvis er borti området med jevne mellomrom. Og like viktig; IKKE glattbarbert i ansiktet! Enda viktigere faktisk. Først da begynner jeg å kikke mot døra
Gjest BettyBoop Skrevet 16. juni 2014 #88 Skrevet 16. juni 2014 Jeg foretrekker helt klart ubarbert. Jeg synes det både ser bedre ut og føles bedre. Litt hår i munnen er ikke noe problem. Hvis det ikke er helt nybarbert synes jeg det rett og slett kan det være litt ubehagelig, og det unngått man lett ved å droppe hele barberinga. Jeg barberer ikke mitt eget underliv heller, så jeg får håpe at jeg finner en som ikke er opptatt av at det skal være silkeglatt.Anonymous poster hash: 39034...693 jeg får noja av hår i munnen så jeg foretrekker helt klart barbert. Nekter plent å suge en som ikke er trimma der nede iallefall. Greit med hår då lenge det ikke gror villt 1
Gjest Minpin Skrevet 16. juni 2014 #89 Skrevet 16. juni 2014 Jeg har ikke noe mot det altså, og respekterer at folk ikke vil - men de voksne menn jeg ligger med gjør dette. Giddeer de overhodet ikke pynte seg så putter jeg ikke det gjeldende område inn i munnen. Såh. Teik it år liv it. Mulig det er umodent av meg, men valget står mellom å diskutere prinsipper eller motta full inclusive blowjob i tillegg til alt annet man bedriver under sex, eller bare alt det andre og less inclusive. Jeg har da både barbert meg, stelt/vasket/fønet hår, har myyyyyk hud til ENHVER tid, brukt sikkert hvertfall 10 minutter på å sminke meg pænere, oppsøkt diverse butikker for å finne pent undertøy, muligens lakket negler, tatt på øredobber eller noe annet dilldall, bruker litt høye hæler - og da får FAEN meg mannfolket jeg skal ha sex med gidde det lille der sånn avogtil. Jeg er helt enig med deg, altså. Med tanke på alt jeg gjør for å se attraktiv ut for kjæresten min så hadde jeg nok blitt skuffet dersom jeg virkelig ønsket at han skulle barbere seg nedentil og han aldri orket, men så ønsker jeg jo ikke det.
Gjest Minpin Skrevet 16. juni 2014 #90 Skrevet 16. juni 2014 Hvordan er statistikken i henhold til gutter og menn når det gjelder barbering nedentil, og hvor har du satt grensen for når de går fra gutt til mann? Jeg antar at TS mente hos medlemmer av det maskuline kjønn Vet ikke. Du får google det hvis du er nysgjerrig? Jeg snakker på grunnlag av erfaring og hva jeg har hørt fra andre, lest osv. Det er jo ingen hemmelighet at intimbarbering er en nyere trend og da er det vel også nærliggende å tro at det foregår mest blant unge mennesker. Ikke utelukkende, men mest.
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juni 2014 #91 Skrevet 16. juni 2014 Vet ikke. Du får google det hvis du er nysgjerrig? Jeg snakker på grunnlag av erfaring og hva jeg har hørt fra andre, lest osv. Det er jo ingen hemmelighet at intimbarbering er en nyere trend og da er det vel også nærliggende å tro at det foregår mest blant unge mennesker. Ikke utelukkende, men mest. Tror det er like mange litt eldre som følger med på den trenden.....De er ofte litt senere ute på de nyeste frontene, men kommer som et skudd etter når de først får opp øyna
Gjest Minpin Skrevet 16. juni 2014 #92 Skrevet 16. juni 2014 Tror det er like mange litt eldre som følger med på den trenden.....De er ofte litt senere ute på de nyeste frontene, men kommer som et skudd etter når de først får opp øyna Jeg tviler på at det er like mange, men det er nok en god del, ja.
Mike Waters Skrevet 17. juni 2014 #93 Skrevet 17. juni 2014 (endret) Vet ikke. Du får google det hvis du er nysgjerrig? Jeg snakker på grunnlag av erfaring og hva jeg har hørt fra andre, lest osv. Det er jo ingen hemmelighet at intimbarbering er en nyere trend og da er det vel også nærliggende å tro at det foregår mest blant unge mennesker. Ikke utelukkende, men mest. Denne trenden startet på midten av 80-tallet (30 år siden) så jeg er usikker på hva du mener med nyere trend og unge mennesker her? Om du mener de på 50/60 så skal jeg være enig med deg, men det finnes da en del under den alderen som ikke lenger er Gutter/jenter - uansett om de aldri så mye barberer tissen eller ei Endret 17. juni 2014 av Mike Waters 1
Gjest BræikingBæd Skrevet 17. juni 2014 #94 Skrevet 17. juni 2014 Denne trenden startet på midten av 80-tallet (30 år siden) så jeg er usikker på hva du mener med nyere trend og unge mennesker her? Om du mener de på 50/60 så skal jeg være enig med deg, men det finnes da en del under den alderen som ikke lenger er Gutter/jenter - uansett om de aldri så mye barberer tissen eller ei Nå har jo jeg sett ganske mange flere kvinnelige underliv enn deg og alle andre menn(bortsett fra en gynekologspesialist kanskje), og dette med helt glatt var faktisk ikke vanlig å se godt og vel til jeg var i midten av 20 årene hvertfall. Bikinilinje og generell småpynting ja, men alt? Nei. Og jeg har virkelig oppholdt meg mye i kvinnegarderober oppigjennom(det hørtes veldig creepy ut.....opphold i garderoben var ikke formålet altså).
Mike Waters Skrevet 17. juni 2014 #95 Skrevet 17. juni 2014 (endret) Nå har jo jeg sett ganske mange flere kvinnelige underliv enn deg og alle andre menn(bortsett fra en gynekologspesialist kanskje), og dette med helt glatt var faktisk ikke vanlig å se godt og vel til jeg var i midten av 20 årene hvertfall. Bikinilinje og generell småpynting ja, men alt? Nei. Og jeg har virkelig oppholdt meg mye i kvinnegarderober oppigjennom(det hørtes veldig creepy ut.....opphold i garderoben var ikke formålet altså). Jeg ser ikke på noe som er ti/femten år gammelt som en ny trend, og ser vel heller ikke helt relevansen alder og intimbarbering. Mulig det henger mer sammen med hvor hyppig man bruker sitt kjønnsorgan Endret 17. juni 2014 av Mike Waters
lillbilly Skrevet 17. juni 2014 #96 Skrevet 17. juni 2014 (endret) Nå har jo jeg sett ganske mange flere kvinnelige underliv enn deg og alle andre menn(bortsett fra en gynekologspesialist kanskje), og dette med helt glatt var faktisk ikke vanlig å se godt og vel til jeg var i midten av 20 årene hvertfall. Bikinilinje og generell småpynting ja, men alt? Nei. Og jeg har virkelig oppholdt meg mye i kvinnegarderober oppigjennom(det hørtes veldig creepy ut.....opphold i garderoben var ikke formålet altså). Jeg mener ikke å kverulere, men når var du i midten av 20 årene? Jeg var russ i 86 og på den tiden var det uvanlig å se en glattbarbert mus ( hvor alt var borte ), men ikke så uvanlig at det ble noe "styr" av det. Den gangen låg vi til og med toppløse på en vanlig badestrand, så promiskuiteten var nok høyere da enn det mange tror. Etter midten av nittitallet var det i alle fall ikke så ofte jeg så toppløse folk på en vanlig badestrand. Nå er det vel helt ute, tror jeg. Trenden med å pynte på vet jeg ikke når den kom, men jeg har aldri sett moren min med "ragg" utenfor trusekanten, selv ikke når vi var barn på 70 tallet. Lurer på om noen av oss glemmer at det var 60 tallet som var tiåret for "frislipp" av "sex, drugs and rock'n roll" . Edit. orddeling Endret 17. juni 2014 av lillbilly
Gjest BræikingBæd Skrevet 17. juni 2014 #97 Skrevet 17. juni 2014 (endret) Jeg ser ikke på noe som er ti/femten år gammelt som en ny trend, og ser vel heller ikke helt relevansen alder og intimbarbering.Mulig det henger mer sammen med hvor hyppig man bruker sitt kjønnsorgan Det er godt mulig, jeg har aldri tenkt på å spørre de hundrevis av kvinnene - men neste gang skal jeg ta med et spørreskjema Jeg ser nesten like mye silikon og andre kosmetiske operasjoner som jeg ser glattbarberte underliv i denne byen da, det skal sies. Uten sammenlikning forøvrig eller egentlig relevans, men jeg bare kom på det. Jeg mener ikke å kverulere, men når var du i midten av 20 årene? Jeg var russ i 86 og på den tiden var det uvanlig å se en glattbarbert mus ( hvor alt var borte ), men ikke så uvanlig at det ble noe "styr" av det. Den gangen låg vi til og med toppløse på en vanlig badestrand, så promiskuiteten var nok høyere da enn det mange tror. Etter midten av nittitallet var det i alle fall ikke så ofte jeg så toppløse folk på en vanlig badestrand. Nå er det vel helt ute, tror jeg. Trenden med å pynte på vet jeg ikke når den kom, men jeg har aldri sett moren min med "ragg" utenfor trusekanten, selv ikke når vi var barn på 70 tallet. Lurer på om noen av oss glemmer at det var 60 tallet som var tiåret for "frislipp" av "sex, drugs and rock'n roll" . Edit. orddeling Jaok, da er du eldre enn meg. Jeg gikk på førskole, hoppet tau&lekte med Barbie&My Little Pony når du var på russefylla. Selv har jeg aldri levd i en tid hvor det ble fryktelig mye oppstuss for noe som helst igrunnen, bortsett fra når Anna Nicole Smith fikk mannfolk til å kjøre av veien Endret 17. juni 2014 av BræikingBæd
lillbilly Skrevet 17. juni 2014 #98 Skrevet 17. juni 2014 Det er godt mulig, jeg har aldri tenkt på å spørre de hundrevis av kvinnene - men neste gang skal jeg ta med et spørreskjema Jeg ser nesten like mye silikon og andre kosmetiske operasjoner som jeg ser glattbarberte underliv i denne byen da, det skal sies. Uten sammenlikning forøvrig eller egentlig relevans, men jeg bare kom på det. Jaok, da er du eldre enn meg. Jeg gikk på førskole, hoppet tau&lekte med Barbie&My Little Pony når du var på russefylla. Selv har jeg aldri levd i en tid hvor det ble fryktelig mye oppstuss for noe som helst igrunnen, bortsett fra når Anna Nicole Smith fikk mannfolk til å kjøre av veien hehe, ja der ser du :-) Ja du og du, for en oppstuss hun lagde. Feministene hadde jammen travle dager da
Gjest BræikingBæd Skrevet 17. juni 2014 #99 Skrevet 17. juni 2014 hehe, ja der ser du :-) Ja du og du, for en oppstuss hun lagde. Feministene konene til de som kjørte av veien hadde jammen travle dager da Hehe....jeg er en slags feminist og var det hvertfall da - men hisset meg ikke opp altså. Tror jeg mest synes undertøyet(og kroppen hennes minus silikonen forsåvidt) var fint og posituren litt teit. Ikke noe jeg har adoptert i seksuelle settinger siden, så ingen traumatiske ettervirkninger der heldigvis. Anywho; har iallefall tilgode å se kvinner over 45-50 glattbarberte i garderobene jeg vanker i. Føler det er en mest sånn 18-40+ greie blant kvinner iallefall.
Mike Waters Skrevet 17. juni 2014 #100 Skrevet 17. juni 2014 Hehe....jeg er en slags feminist og var det hvertfall da - men hisset meg ikke opp altså. Tror jeg mest synes undertøyet(og kroppen hennes minus silikonen forsåvidt) var fint og posituren litt teit. Ikke noe jeg har adoptert i seksuelle settinger siden, så ingen traumatiske ettervirkninger der heldigvis. Anywho; har iallefall tilgode å se kvinner over 45-50 glattbarberte i garderobene jeg vanker i. Føler det er en mest sånn 18-40+ greie blant kvinner iallefall. Da er det kanskje mer en diskusjon om når man slutter å være pike og/eller unggutt! Jeg er 40, og føler ikke akkurat at det å barbere pungen er noen ny trend, men jeg er jo i overkant seksuell av meg så mulig det har en sammenheng. Også ligger det en iboende oppgitthet over alle som skal tillegge noe som mer/mindre feminint/maskulint bare fordi de har et tenningsmønster som har "låst" seg fast i en eller annen fiks ide!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå