pinkytalks Skrevet 15. juni 2014 #61 Skrevet 15. juni 2014 Synes som sagt mange her virker utrolig barnslige og direkte stygge. "ÆSJ" o.l. Håper ikke NORMALE MENN kommer utfor damer som dere. Tipper pipa hadde fått en annen låt om det var menn som kritiserte og sa "æsj" til noe som var helt naturlig hos kvinner? Skjerp dere. ikke ta alt brukere på et forum sier bokstavelig sammenlignet med virkelige liv. hår på kroppen er ganske maskulint og derfor mer akkseptabelt for menn enn kvinner. samme er det med sminke. ba en venninne ta på solpudder i ansiktet mitt før byen. hun begynte å le og spurte om jeg var homo... det kan ikke være likestilling på alt kroppsyn.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #62 Skrevet 15. juni 2014 Synes også det høres ut som mange er veldig unge her.. Uten at jeg er så veldig erfaren og bytter menn veldig ofte, så tror jeg ikke at noen av de jeg har vært intim med har vært helt barbert nedentil (heldigvis). Stort sett er det trimmet litt her og der. For meg spiller det ingen stor rolle egentlig. Naturlig behåring er å foretrekke, men det er en god del ting som er mye viktigere for meg enn mengden og plasseringen av hårvekst... Anonymous poster hash: 211df...76e
Gjest BettyBoop Skrevet 15. juni 2014 #63 Skrevet 15. juni 2014 I dusjen sikkert.... Svært få har absolutt hele kroppen fullstendig dekket av hår. Men det er helt normalt for menn og ha hår på brystet, magen, ryggen, armer og bein, i varierende grad av tetthet. Dette er vanlig, og ikke tegn på noe som helst galt. Har dere bare sett tenåringsgutter nakne, eller? Blant kvinner er det jo annerledes - selv om kvinner også har ulik behåring fra person til person, har kvinner mye mindre kroppshår enn menn. Synes som sagt mange her virker utrolig barnslige og direkte stygge. "ÆSJ" o.l. Håper ikke NORMALE MENN kommer utfor damer som dere. Tipper pipa hadde fått en annen låt om det var menn som kritiserte og sa "æsj" til noe som var helt naturlig hos kvinner? Skjerp dere.jeezes selvsagt vet jeg det.
Gjest iGirl Skrevet 15. juni 2014 #64 Skrevet 15. juni 2014 Det er ganske normalt at unge menn barberer seg nedentil ja. Det er greit nok det, så lenge ikke kroppen ellers er generelt hårete.. da ser det ganske dumt ut med helt nakent understell.
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juni 2014 #65 Skrevet 16. juni 2014 Går det ikke bare an å spørre partneren sin da om hva h*n foretrekker først? Jar ikke en spesielt stor egennytte av å shave meg der nede, men jeg gjør vel det hun liker. Full busk...ok....allt bort...ja selvfølgelig. Men føler meg mer vel om iallefall ballene er glatte Og...den kløingen er litt oppskrytt ...Første par gangene var det MYE. Nå er det nesten ingenting, så man tar ikke akkurat skade av å shave
Gjest Minpin Skrevet 16. juni 2014 #66 Skrevet 16. juni 2014 Jeg hører rykter om at det er ganske vanlig, men jeg har heldigvis aldri "støtt på noen" selv. Nå foretrekker jeg menn foran gutter, da.
Mike Waters Skrevet 16. juni 2014 #67 Skrevet 16. juni 2014 Jeg hører rykter om at det er ganske vanlig, men jeg har heldigvis aldri "støtt på noen" selv. Nå foretrekker jeg menn foran gutter, da. Så kvinner som barberer seg nedentil er ikke skikkelig kvinner, men jenter?
Gjest Coolaid Skrevet 16. juni 2014 #68 Skrevet 16. juni 2014 Det er like normalt for menn å barbere seg /fjerne hår, som det er hos kvinner. Begge kjønn har fra naturens side hår. Det er ikke særlig forskjell bortsett fra at menn har kraftigere vekst. Selv foretrekker jeg å fjerne det meste av hår.
Konghung Skrevet 16. juni 2014 #69 Skrevet 16. juni 2014 Jeg er alltid glatt :-) Deilig for meg selv og damene :-) 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #70 Skrevet 16. juni 2014 Jeg foretrekker helt klart ubarbert. Jeg synes det både ser bedre ut og føles bedre. Litt hår i munnen er ikke noe problem. Hvis det ikke er helt nybarbert synes jeg det rett og slett kan det være litt ubehagelig, og det unngått man lett ved å droppe hele barberinga. Jeg barberer ikke mitt eget underliv heller, så jeg får håpe at jeg finner en som ikke er opptatt av at det skal være silkeglatt.Anonymous poster hash: 39034...693
Gjest Minpin Skrevet 16. juni 2014 #71 Skrevet 16. juni 2014 Så kvinner som barberer seg nedentil er ikke skikkelig kvinner, men jenter? Nemlig. Skikkelige menn og kvinner lar det gro! Neida. Jeg mente utelukkende at intimbarbering er mest vanlig blant unggutter og at jeg ikke har erfaring med slike (heldigvis, da jeg elsker hårete menn). Merk deg at TS spurte om det er normalt blant gutter.
Mike Waters Skrevet 16. juni 2014 #72 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Nemlig. Skikkelige menn og kvinner lar det gro! Neida. Jeg mente utelukkende at intimbarbering er mest vanlig blant unggutter og at jeg ikke har erfaring med slike (heldigvis, da jeg elsker hårete menn). Merk deg at TS spurte om det er normalt blant gutter. Hvordan er statistikken i henhold til gutter og menn når det gjelder barbering nedentil, og hvor har du satt grensen for når de går fra gutt til mann? Jeg antar at TS mente hos medlemmer av det maskuline kjønn Endret 16. juni 2014 av Mike Waters 1
Gjest New_Girl Skrevet 16. juni 2014 #73 Skrevet 16. juni 2014 Hvor vanlig det er aner jeg ikke, men det er hvert fall mer vanlig nå enn før. Selv syns jeg det er finere med hår, enn uten.
Gjest Riskjeks Skrevet 16. juni 2014 #74 Skrevet 16. juni 2014 Jeg vet ikke jeg.. Jeg føler ikke noen stolthet over noen kroppsdel siden alle andre har det samme. Mulig ikke du gjør det, men det er vanlig å være stolt over kroppsdeler. Selv om alle har rumper, har jo ikke alle like fine rumper. f.eks. Så ser ikke hva som er rart med å være stolt over det? ikke ta alt brukere på et forum sier bokstavelig sammenlignet med virkelige liv. hår på kroppen er ganske maskulint og derfor mer akkseptabelt for menn enn kvinner. samme er det med sminke. ba en venninne ta på solpudder i ansiktet mitt før byen. hun begynte å le og spurte om jeg var homo... det kan ikke være likestilling på alt kroppsyn. Men menn har jo mer hår på kroppen fra naturens side. Akkurat håret i skrittet er nok av ganske lik mengde, men ellers har menn mye mer kroppshår enn kvinner. Hår på brystet, magen og ryggen er maskulint. Hår i skrittet er jo "kjønnsnøytralt".
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #75 Skrevet 16. juni 2014 Ja det er vanlig, har bare hatt sex med en person som ikke hadde barbert seg. Det var skikkelig ekkelt synes jeg, for hårene stakk jo! Anonymous poster hash: 9021c...323 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #76 Skrevet 16. juni 2014 Blant de yngre er det mer vanlig enn uvanlig. Anonymous poster hash: f6b0d...9fa
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juni 2014 #77 Skrevet 16. juni 2014 Hvor vanlig det er aner jeg ikke, men det er hvert fall mer vanlig nå enn før. Selv syns jeg det er finere med hår, enn uten. tenker du da på "hele pakka" fullt av hår eller er det ok med glatte baller? Spør bare fordi jeg er nysgjerrig....
Gjest New_Girl Skrevet 16. juni 2014 #78 Skrevet 16. juni 2014 tenker du da på "hele pakka" fullt av hår eller er det ok med glatte baller? Spør bare fordi jeg er nysgjerrig.... Jeg foretrekker naturlig hårvekst på menn, altså på ballene også. Jeg løper ikke i motsatt retning om mannen skulle finne på å barbere alt altså, men vil helst ha med hår om jeg får bestemme
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juni 2014 #79 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Jeg foretrekker naturlig hårvekst på menn, altså på ballene også. Jeg løper ikke i motsatt retning om mannen skulle finne på å barbere alt altså, men vil helst ha med hår om jeg får bestemme ...allsidig du new_girl. Godt flere er sånn Endret 16. juni 2014 av HarryDotter
Mike Waters Skrevet 16. juni 2014 #80 Skrevet 16. juni 2014 Hår i skrittet er jo "kjønnsnøytralt". Nettopp. Skjegg er f.eks. ikke kjønnsnøytralt, men er det feminint å barbere bort det også? Blir man mer og mer mandig jo lenger det blir? Mange spørsmål - få svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå