Gå til innhold

er det normalt at gutter barberer seg nedentil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tipper pipa hadde fått en annen låt om det var menn som kritiserte og sa "æsj" til noe som var helt naturlig hos kvinner?

Skjerp dere.

Nå tipper jeg at de fleste menn vi reagere relativt kraftig på en kvinne med hår under armene, men skjønner forsåvidt poenget ditt.......

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Riskjeks
Skrevet

Nå tipper jeg at de fleste menn vi reagere relativt kraftig på en kvinne med hår under armene, men skjønner forsåvidt poenget ditt.......

At mange menn synes kvinner er finest med barberte armhuler, er jo greit nok, akkurat som kvinner som synes menn er finest med barbert underliv. Men å komme med historier for å latterliggjøre, si "æsj", kalle folk varulver osv. er IKKE greit.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Er det normalt og/eller vanlig å henge seg opp i hva som er normalt og/eller vanlig? :vetikke:

Folk laller jo rundt i ring på autopilot på desperat jakt etter normalitet. Barber deg om du vil, om du ikke vil så driter du i det, og om det møter en kvinne/mann med en kravliste som er lengre enn de sosiale antennene så er det sikkert like greit å bli valgt bort. Vinn/vinn kalles det!

Enig.

Tror det er veldig mange svært unge i dette underforumet, basert på temaer og hvordan de formulerer seg. For en tenåring er det vanlig å ville være som "alle andre". Er dette derimot voksne mennesker, som er livredde for ikke å være "normal", kjenner jeg at jeg mister litt troen på menneskeheten her...

• Liker 3
Skrevet

At mange menn synes kvinner er finest med barberte armhuler, er jo greit nok, akkurat som kvinner som synes menn er finest med barbert underliv. Men å komme med historier for å latterliggjøre, si "æsj", kalle folk varulver osv. er IKKE greit.

Som sagt så skjønte jeg poenget ditt og var ikke uenig :blomst:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Takk til Riskjeks og Mike for å få tråden tilbake på sporet og for nok en gang å heve seriøsiteten i den.

Så til TS sitt spørsmål:

Blant gutter må Fanden selv vite.

Blant voksne menn (40 og oppover) er det den enkelte manns personlige preferanse som avgjør om han er glatt, pent stusset og frisert eller ufrisert nedentil.

Uvanlig er det absolutt ikke, men det er heller ikke slik at det er 'helt standard' og alle er glatte.

• Liker 1
Skrevet

Noe jeg har lurt litt på en stund

Vil tro det? Jeg vil ihvertfall at eventuelle kjæreste skal gjøre det! Penere og mer hygienisk :-)

• Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

Når de blir sammen med meg, er det det :fnise::fnise:

AnonymBruker
Skrevet

slutt å shave nedentil selv og si at skal han la deg gro fritt så lar du og det gro fritt. Så får du se hva han sier da.

Jeg har ingen problemer med en kvinne som aldri har barbert seg nedentil, og håper da inderlig hun ikke har noen problemer med at jeg heller ikke gjør det. Synes rett og slett det naturlige er best.

Anonymous poster hash: 4af30...561

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det? Jeg vil ihvertfall at eventuelle kjæreste skal gjøre det! Penere og mer hygienisk :-)

æsj, hvis det er mer hygienisk da vasker jo han ikke godt nok med hår der nede. og da er han jo ikke ren nok uansett. det handler om å bruke såpe og varmt vann og skrubbe inn hårene

AnonymBruker
Skrevet

Enig.

Tror det er veldig mange svært unge i dette underforumet, basert på temaer og hvordan de formulerer seg. For en tenåring er det vanlig å ville være som "alle andre". Er dette derimot voksne mennesker, som er livredde for ikke å være "normal", kjenner jeg at jeg mister litt troen på menneskeheten her...

+1

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Aldri vært med en med full busk, så basert på mine erfaringer så enten stusser eller barberer menn flest seg nedentil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri vært med en med full busk, så basert på mine erfaringer så enten stusser eller barberer menn flest seg nedentil.

Jeg stusser eller barberer meg ikke. Er stolt over slik det er naturlig. Forventer ikke at kvinnen skal gjøre noe heller. Det enkle er ofte det beste.

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig blant gutter, ikke like vanlig blant menn. Heldigvis.

Anonymous poster hash: e036a...f5e
  • Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

stakkars mann... eller varulv?

HALO I LUKEN. Jeg trodde faktisk du var litt mer moden enn som så. Skjerpings.
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg stusser eller barberer meg ikke. Er stolt over slik det er naturlig. Forventer ikke at kvinnen skal gjøre noe heller. Det enkle er ofte det beste. Anonymous poster hash: 4af30...561

Jeg har ikke ligget med alle menn i verden, så jeg snakker bare om mine erfaringer. Jeg legger meg ikke mye borti hva min kjæreste gjør med hårene sine der nede, men jeg synes det er greit at han ikke har full busk. Rart at du er stolt over hårene på en kroppsdel forøvrig.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er mer vanelig for menn å trimme det, enn å shave det. Jeg personlig liker at han har litt hår.

Anonymous poster hash: 0352f...c35

Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg har ikke ligget med alle menn i verden, så jeg snakker bare om mine erfaringer. Jeg legger meg ikke mye borti hva min kjæreste gjør med hårene sine der nede, men jeg synes det er greit at han ikke har full busk. Rart at du er stolt over hårene på en kroppsdel forøvrig.

Egentlig ikke noe mer rart enn å være stolt av rumpa, puppene, armmusklene eller håret på hodet?

Gjest avocadoen
Skrevet

Egentlig ikke noe mer rart enn å være stolt av rumpa, puppene, armmusklene eller håret på hodet?

Jeg vet ikke jeg.. Jeg føler ikke noen stolthet over noen kroppsdel siden alle andre har det samme. :)

Skrevet

Trimming er vel minimum.

Skrevet (endret)

Noe jeg har lurt litt på en stund

stusset er vanligst ifølge en undersøkelse jeg lagde en tid tilbake:http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=838946&hl=

naturlig og glattbarbert er vanlig også. menn på kg, stem hvordan dere har det. anonym undersøkelse. barbering eller stussing er vanligere i europa, enn andre steder i verden.

Endret av pinkytalks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...