Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 8. september 2004 #841 Del Skrevet 8. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 8. september 2004 Forfatter #842 Del Skrevet 8. september 2004 Simsalabim, Bettys klesvask forsvinn! Håper det hjalp! Er det naboens hus du tryllet i , her har det nemlig ikke skjedd stort med vasken ......like mye som før, hmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 8. september 2004 Forfatter #843 Del Skrevet 8. september 2004 håper det går bra med vesla på vanlig skole. Takk for det Saeria . Jo det går sånn nogelunde, hun har endel fravær, men hun ser hvertfall ut til og trives og har det stort sett bra. Imorgen skal vi til lege og måle lungekapasiteten igjen, og det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 8. september 2004 #844 Del Skrevet 8. september 2004 Er det naboens hus du tryllet i , her har det nemlig ikke skjedd stort med vasken ......like mye som før, hmmmmmmmmm Merkelig? :klø: Kanskje det hjelper hvis du går bort til haugen og tryller litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2004 #845 Del Skrevet 8. september 2004 Natta klem til deg også Betty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 8. september 2004 #846 Del Skrevet 8. september 2004 Godnatt! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. september 2004 #847 Del Skrevet 9. september 2004 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2004 #848 Del Skrevet 9. september 2004 Trylling??!! AT JEG IKKE HAR TENKT PÅ DET FØR!!! Dette blir en GOD DAG, Betty! Håper den blir det for din del også! :kysse: K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 9. september 2004 #849 Del Skrevet 9. september 2004 Trylling??!! AT JEG IKKE HAR TENKT PÅ DET FØR!!! K Trylling anbefales! Og god morgen Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. september 2004 #850 Del Skrevet 9. september 2004 Håper dette blir en fin dag for deg! Det med trylling var ikke dunmt.. Tror jeg skal prøve det på hele leiligheten jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 10. september 2004 #851 Del Skrevet 10. september 2004 Bare innom for å si hei og ønske deg en strålende helg, Betty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. september 2004 #852 Del Skrevet 10. september 2004 Gleder meg til PCen min kommer online igjen... I mens sitter jeg på samboers PC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 10. september 2004 #853 Del Skrevet 10. september 2004 God morgen Betty! :-) Håper alt står bra til i det Bettyske hjem! Ønsker deg en kjempefin dag og en god helg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 10. september 2004 #854 Del Skrevet 10. september 2004 God morgen Betty! Solen skinner og fuglene synger, og tåka har lettet... Er det ikke flott?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 10. september 2004 #855 Del Skrevet 10. september 2004 Hei Bettymor! Nå er det helg :D Hvordan har du det nå på morgenkvisten? Noe frokost på gang eller? *snike* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. september 2004 #856 Del Skrevet 10. september 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 10. september 2004 #857 Del Skrevet 10. september 2004 Stakk bare hodet innom for å ønske deg en fortreffelig helg! En til deg til å pynte opp huset med.. I kke at jeg tviler på at huset ditt ikke er fint nok fra før :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 10. september 2004 #858 Del Skrevet 10. september 2004 Her er jeg! Er innom bare en kort tur for å ønske deg en god helg. Vesla og Ordensmannen er nå så godt som friske, så nå kan jeg komme innom her myyye oftere, igjen :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 10. september 2004 #859 Del Skrevet 10. september 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2004 #860 Del Skrevet 11. september 2004 HA EN STRÅLENDE HELG, BETTY!!! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå