Fredslilja Skrevet 5. september 2004 #801 Del Skrevet 5. september 2004 Hei på deg, Innom for å ønske deg en flott søndag! Håper solen skinner, hjertet smiler og at du har en bra dag! klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. september 2004 #802 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg er litt tilbake, for nå tror vi den ene maskina er frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. september 2004 #803 Del Skrevet 5. september 2004 Ha en fin søndag betty! ..og stikk innom dagboken min og få deg en blåbærmuffins og en kopp kakao, i og med at jeg har snyltet på kanelboller, te og scones hos deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 5. september 2004 Forfatter #804 Del Skrevet 5. september 2004 Invitasjon til muffins og kakao , dette er en mulighet fruen nok ikke lar gå fra seg nei......... Kommer snart ,Mylian Takker for hilsner damer, godt og se at dere så trofast kommer innom Herren ankom heimen igår igrunnen merklig edru :o , fruen ble nesten forskrekket og trodde han var blitt syk, men så viste det seg at han hadde dagen idag full av planer så fullesyk hadde han ikke tid til og være.... Du verden så forstanding ,mann jeg plutselig har fått :o Naboene fikk sove i fred, og jammen fikk fruen også Nå er han på båtutstilling i Sandvika og drømmer seg bort, han har nemlig blitt angrepet av fot-syken......... Det arter seg slik at man alltid synes man har en båt som er 2 fot for liten , og den rammer helst hannkjønn (så ta det med ro jenter, den sykdommen behøver vi ikke og frykte ) Fruen har forøvrig gravet ned 10 meter hekk idag og er passe kjørt i ryggen , men nå er den hvertfall i jorden, og det er godt for alt som er gjort(*krysser ut hekk på lista* ) Nei, nå får jeg vel fly, før muffinsene hos Mylian tar slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. september 2004 #805 Del Skrevet 5. september 2004 Eplekaka mi er bedre enn mylians muffinn så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 5. september 2004 Forfatter #806 Del Skrevet 5. september 2004 Her strømmer invitasjonene inn *løper for og finne Figther * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. september 2004 #807 Del Skrevet 5. september 2004 Er det servering her i kveld, da? Ikke for det, jeg er stappmett etter KG-treff med sjokoladesaus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 5. september 2004 #808 Del Skrevet 5. september 2004 Fot-syken! Godnatt og sove godt Betty! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 6. september 2004 Forfatter #809 Del Skrevet 6. september 2004 Fot-syken, ja....... , ikke hørt om den Soul .. Bare og ta seg en tur ned til nærmeste havn, der er det folk som er virkelig hardt angrepet ... Herren kom da hjem etter båtmessen igår med stjerner i øynene og full av nyheter om ting som man bare "måtte" ha hvis man skulle ferdes på fjorden. Etter en stund måtte jo fruen ta han ned på jorden igjen, så med en liten komentar om at hvis han monterte alt dette, så sank båten....da ble herren til seg selv igjen og tuslet ut for og slå gresset.. Viktig og ikke la de få drømme seg helt bort... Ellers så har fruen frisør time idag og det er en heller sjelden affære.... Som jeg har vært inne på tidligere minner håret mitt om en krysning mellom Vibekke Løkkeberg og Odd Nerdrum :o Like bustete og ureelig......... Men nå er det vel på tide og ta en opp-shining, (snart foreldremøter på skolen ) så undertegnede ser nogenlunde anstendig ut.... Karnsje det til og med blir litt striper i forskjellige farger...vi har det ikke mer gøy enn det vi lager oss selv, vettu Idag er det servering her (etter at jeg spiste med meeeeget mett i alle andres dagbok igår ), så nybakt eplekake m/vaniljesaus og en kopp te står på denne menyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 6. september 2004 #810 Del Skrevet 6. september 2004 Er eplekaka di like god som min? Da tar jeg et stykke, jeg. God morgen, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 6. september 2004 #811 Del Skrevet 6. september 2004 God morgen! :blomst_opp: He he, ja der lærte jeg noe nytt Betty! Kjekt å vite, for soulmannen drømmer om en fin snekke en vakker dag når vi blir litt rikere. Men jeg ser for meg masse utgifter og mengder med jobb... Så den kalddusjen om at båten ville synke, den kunne jeg ha vært troendes til å komme med også! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 6. september 2004 #812 Del Skrevet 6. september 2004 Hei Betty - jeg kan ikke annet enn å le når jeg leser dagboken din ... ser jo at min er rene "klagesangboken" i forhold Ellers plukker jeg ofte opp et tips eller 10 her ... denne gangen var det tuja i krukke ved inngangen ... Nå å tenke på - jeg må ha noe nytt å henge juletrelysene på etter at min forrige tok kvelden. Når du skriver Erica i krukker ... mener du da lyngen ? Ha en fortsatt fin dag, Betty ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 6. september 2004 #813 Del Skrevet 6. september 2004 Hei Betty, du som er så glad i hager og allting... når DIN er ferdig har jeg endel mål her du kan bryne deg på.... Selvsagt skal jeg også stå på, men jeg trenger en motivator!!! Og her er mye å gripe fatt i, bl.a. ca. 250 Tuja som må klippes..... - etter at en av våre naboer tok saksen i egen hånd, bokstavlig talt :evil: . Når kommer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 6. september 2004 #814 Del Skrevet 6. september 2004 Hvor er du Betty? :o Kom hiiiit til oss! Håper du har det fint, hva enn du bedriver tiden med. :-) Godnatta, sove godt og drøm søte drømmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2004 #815 Del Skrevet 7. september 2004 Hei og hopp, Betty! Innom for å ønske deg en fortreffelig tirsdag, og for å spørre om ikke du kunne hjelpe meg med arbeidslysten min igjen! Loooover å ikke låse inn din denne gangen! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 7. september 2004 Forfatter #816 Del Skrevet 7. september 2004 Her spretter fruen frem igjen , nyfrisert og ny farget, og klar for høstens foreldremøter . Gjelder og se skikklig ut de to gangene i året, ja . Esther, Tuja er et godt tips til juledekorereing ja , og så jule-gal som jeg er, så gjelder det og starte tidlig Og ericaene som du lurte på, er selvfølgelig de som heter Erica som jeg har stappet ned i krukker.........står en 4-5 jenter tettpakka i en diger potte ute ved garasjen Neida, det er nok lyng , men det kunne jo vært artig og prøvd den andre versonen også *tenker på om jeg kjenner noen ved det navn, hmmmmmmm * Soul, tresnekke, ja lykke til..........da håper jeg du er gift med en som eeeeeelsker og pusse Et litre tips, husk og fraskriv deg et hvert ansvar for båtpuss uansett hva dere evt kjøper, det gjorde jeg , og det er noe jeg aaaaaldri har angret på, nei My, har naboen vært slem med tujaene dine :evil: ............kan hanskes med både tuja og slemme naboer jeg (bare spør mine naboer ) . Får ta med meg min elektriske hekkesaks og min skarpe tunge og komme oppover snart, skjønner jeg... HVor mange mål er det i skal vi gjennom .... Kverula, arbeidslyst skal bli......*sender over masssse både lyst og arbeid til kverula * Hjalp det, hvis ikke er det bare og møte opp her, så skal vi få virkelig satt i gang arbeidet, ja Figther, selvfølgelig er min og junior sin eplekake like god som din................... :o , smakte du ikke på den da Damer tilslutt må jeg få sende over en DIGER til dere alle. Jeg blir alltid i så godt humør av og lese innleggene deres Tusen takk. :dagensrose: Idag skal jeg også til frisøren og fortsette arbeidet , min venninne er nemlig frisør, og denne uken er hun alene i salongen, og da blir det masse morsomme farger og varianter på undertegnede Gjelder og melde seg til prøvekanin, og denne kaninen kler alt...(tror jeg selv da ) Håper alle mine gjester får en herlig dag videre, med godt humør, smil og latter. Muligens litt klesvask og hagearbeid også, hvis dere er riktig flinke Kos dere. Litt mat skal vi jo ha, og idag går vi for krabbeskjell.....det er godt det , og jammen er det sundt også.......Helt utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. september 2004 #817 Del Skrevet 7. september 2004 Ønsker deg en riktig god dag... .. og hekkesaks .. det er morro det... Har egentlig ikke vært så skrekkelig glad i hagearbeid .. men da jeg oppdaget den elektriske hekkesaksen Flere runder med frisør... og masse striper... og foreldremøte ... :o - Jeg skal til frisør i morgen .. og så foreldremøte... Jeg skal se etter en med masse farger .. og vinker om jeg ser deg. Setter igjen en liten skål med hjemmelaget skalldyrsaus til krabbene (men det er masse hvitløk i den .. så om dere skal puste på noen .. vær litt beskjedne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2004 #818 Del Skrevet 7. september 2004 *Becca snikker seg inn* Lenge siden jeg var innoom deg ja :oops: Jeg skammer meg, har tenkt på det mange ganger, men.. Ser du er god meg hekkesaksa.. KJøpe en sånn elektrisk dingse-boms for none dager siden for jeg skulle klippe hekken. Vel, det er første og site gangen jeg glør det!! Armen min verker fremdeles (etter 3 dager) og hekken, eh.. den er jo bedre en før jeg klippte, men jeg gjør det IKKE mer! Jeg før surre meg videre, kos deg hos frisøren (jeg vil også :cry: ) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 7. september 2004 Forfatter #819 Del Skrevet 7. september 2004 Uff, jeg liker ikke sånne deppe dager :cry: . Idag har mamma bursdag, og selv om hun nå har vært død i over 1 år, kjenner jeg fortsatt at det stikker i hjerte når jeg var oppe på graven hennes og tente lys og satte en blomsterbukett i vasen hennes. Er så mange ting jeg skulle delt med henne, ting om barna og om meg selv. Dammen min, og hagen som begynner og ta mer og mer form. Men sånn er vel livet, man får noen spark innimellom Rart og tenke på at idag ville hun blitt pensjonist hvis hun hadde fått leve, det ville vi nok ha feiret med brask og bram Ja-ja, litt melakoli må visst denne dagboken ha også, og idag har visst vært en sånn rar dag igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 7. september 2004 #820 Del Skrevet 7. september 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå