Bokalven Skrevet 1. september 2004 #761 Del Skrevet 1. september 2004 Pft, jeg var da her før Sarabi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 1. september 2004 Forfatter #762 Del Skrevet 1. september 2004 Er du krangling om kø-plassen allerede , er rene apotek køen dette.....der hvor alle pensjonistene krangler om hvem som er sykes og bør komme først Orden i rekkene ellers må man ut av rekka gå Har fått så mye verbal juling på hjemmeværende tråden at jeg tenkte jeg skulle gjemme meg litt en krok og slikke sårene mine................. Spesielt selvfølelsen er hardt rammet............... :-? Men-men livet gir en noen rapp på rompa innimellom, men jeg skal nok kvesse pennen og komme sterkt tilbake *setter meg og pleier min sårede husmor selvtillit* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2004 #763 Del Skrevet 1. september 2004 Hei Betty! Stiller meg i apotek, nei jeg mener kake køen din og ønsker deg en god dag!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 1. september 2004 Forfatter #764 Del Skrevet 1. september 2004 Velkommen skal du være Becca, *setter frem varme eplemuffins og varm kakao* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 1. september 2004 #765 Del Skrevet 1. september 2004 Bare inne å stjeler litt kakao og eplemuffins jeg.. :oops: Ha en finfin kveld Betty!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 1. september 2004 Forfatter #766 Del Skrevet 1. september 2004 Takk det samme til deg, enhna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 1. september 2004 #767 Del Skrevet 1. september 2004 Ha en fortsatt fin kveld betty *tar en "eple-muffins-to-go" og tusler ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. september 2004 #768 Del Skrevet 1. september 2004 Nam nam... *setter seg ned og nyter muffins og kakao* Du er snill, du, Betty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 1. september 2004 Forfatter #769 Del Skrevet 1. september 2004 Tusen takk damer :kysse: , det er dere som er snille som kommer så trofast på besøk Nå skal en sliten fruen ta kvelden, fikk med meg klassikeren 12 fortapte menn på nrk2 og det er en "høydare"...hvertfall for meg. Elsker gamle krigsfilmer og krigsbøker..... Vel, er karnsje litt rar der Hadde en far i motstandsbevegelsen, og det vekket interessen for krigsbøker, særlig da de fra motstandsbevegelsen i Norge. Vel, nok krig...nå venter herren og sengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2004 #770 Del Skrevet 2. september 2004 Hei og god morgen! Var filmen bra? Gubben min har også helt dilla på krigsfilmer (spess 2. verdens krig) så jeg har jo sett noen den tiden vi har bodd sammen , men det er jo en del bra filmer også da.. Skulle egentlig bare ønske deg en fin dag. Håper du har bedre vær enn her, for her kligger tåka tungt og det er nummeret før regnett setter inn (igjen) nå skal jeg ta med meg hunden MIN og finne senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 2. september 2004 #771 Del Skrevet 2. september 2004 Heisann Betty. Takk for hilsen. Ingen sol her ennå, men tåka letter nok snart. Tror det blir en flott dag. Ha en super torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 2. september 2004 #772 Del Skrevet 2. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 2. september 2004 Forfatter #773 Del Skrevet 2. september 2004 :hoppe:Gjester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 2. september 2004 #774 Del Skrevet 2. september 2004 LilleMy vinker, skal ut en tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 2. september 2004 Forfatter #775 Del Skrevet 2. september 2004 Karnsje du går forbi meg God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 2. september 2004 #776 Del Skrevet 2. september 2004 Hei og god dag Betty! Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 2. september 2004 Forfatter #777 Del Skrevet 2. september 2004 Betty har det faktisk heelt utmerket, her sprader det rundt 4 staute gartnere og fikser hagen min. Samtidig som de har tatt av seg på overkroppen . Dette er storveis jenter........... Er ikke ofte fruen har så mye testosteron i hagen sin, nei. Herren var faktisk bekymret i stemmen når han hørte sin frues anpustene røst i telefonen istad...Lurte på hva hans kjære drev med.. Tja, litt fugletitting ble svaret, men herren trodde vel ikke helt det, nei Nå blir det hvertfall kjempefint her, har fått litt ferdig gress og noe såes, buskene kommer iløpet av en uke, så da er alt som det var...når alt får grodd til da.. Vel, jenter synd dere ikke er her, deler gjerne på "godsakene" jeg vettu Får heller sette frem litt kyllingvinger til damene, litt "kjøtt" skal jo de ha og kose seg med også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 2. september 2004 #778 Del Skrevet 2. september 2004 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2004 #779 Del Skrevet 2. september 2004 Ååå Betty, kan jeg låne et bar av gartnerne dine? Er ikke så mye testosteron i hagne min skjønner du Du får nyte det du, så skal jeg kose meg med det lange gresset og en nervøs bissevov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 2. september 2004 Forfatter #780 Del Skrevet 2. september 2004 LÅner gjerne ut gutta jeg, gavmild som jeg er ...........men husk og bruk de med måte (bare ung guttene så vi vil jo ikke skremme dem........eller ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå