Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du krangling om kø-plassen allerede :ler: , er rene apotek køen dette.....der hvor alle pensjonistene krangler om hvem som er sykes og bør komme først :hoho:

Orden i rekkene ellers må man ut av rekka gå :sjarmor:

Har fått så mye verbal juling på hjemmeværende tråden at jeg tenkte jeg skulle gjemme meg litt en krok og slikke sårene mine.................

Spesielt selvfølelsen er hardt rammet............... :-?

Men-men livet gir en noen rapp på rompa innimellom, men jeg skal nok kvesse pennen og komme sterkt tilbake :sjarmor:

*setter meg og pleier min sårede husmor selvtillit* :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk damer :kysse: , det er dere som er snille som kommer så trofast på besøk :P

Nå skal en sliten fruen ta kvelden, fikk med meg klassikeren 12 fortapte menn på nrk2 og det er en "høydare"...hvertfall for meg.

Elsker gamle krigsfilmer :sjarmor: og krigsbøker.....

Vel, er karnsje litt rar der :ler:

Hadde en far i motstandsbevegelsen, og det vekket interessen for krigsbøker, særlig da de fra motstandsbevegelsen i Norge.

Vel, nok krig...nå venter herren :sjarmor: og sengen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen!

Var filmen bra? Gubben min har også helt dilla på krigsfilmer (spess 2. verdens krig) så jeg har jo sett noen den tiden vi har bodd sammen :roll: , men det er jo en del bra filmer også da..

Skulle egentlig bare ønske deg en fin dag. Håper du har bedre vær enn her, for her kligger tåka tungt og det er nummeret før regnett setter inn (igjen)

:Gjesp: nå skal jeg ta med meg hunden MIN og finne senga :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Betty har det faktisk heelt utmerket, her sprader det rundt 4 staute gartnere og fikser hagen min. Samtidig som de har tatt av seg på overkroppen :sjarmor: .

Dette er storveis jenter........... :ler:

Er ikke ofte fruen har så mye testosteron i hagen sin, nei.

Herren var faktisk bekymret i stemmen når han hørte sin frues anpustene røst i telefonen istad...Lurte på hva hans kjære drev med.. :sjarmor:

Tja, litt fugletitting ble svaret, men herren trodde vel ikke helt det, nei :ler::ler:

Nå blir det hvertfall kjempefint her, har fått litt ferdig gress og noe såes, buskene kommer iløpet av en uke, så da er alt som det var...når alt får grodd til da.. :wink:

Vel, jenter synd dere ikke er her, deler gjerne på "godsakene" jeg vettu :Hehe:

Får heller sette frem litt kyllingvinger til damene, litt "kjøtt" skal jo de ha og kose seg med også :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå Betty, kan jeg låne et bar av gartnerne dine? Er ikke så mye testosteron i hagne min skjønner du :ler:

Du får nyte det du, så skal jeg kose meg med det lange gresset og en nervøs bissevov :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LÅner gjerne ut gutta jeg, gavmild som jeg er :ler: ...........men husk og bruk de med måte :sjarmor: (bare ung guttene så vi vil jo ikke skremme dem........eller :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...