Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har kommer jeg med mer forsyninger :wink::perebrus: , pringels, smågodt og karnsje vi skulle sette på litt Nordstoga også............. :ler:

:digge: Grisen står og hyyyylar :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:plystre::danse:

Hei Betty! Bare innom en liten svipp-tur for å gi deg en kjempestor nattaklem! :klem: Håper du ligger i senga di og drømmer søtt nå.

"Ses" i morgen! :vinke:

Lover å ikke sove i to døgn denne gangen. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Du, jeg tenker fortsatt litt på den kritikken av hjemmeværende kvinner. Tenk at det ha snudd seg på så få år. Da kvinne/likestillingskampen så smått begynte var det jo nesten skammelig at en kvinne tok seg arbeid utenfor hjemmet. I dag har vi kommet dithen at det skal være skammelig å IKKE gjøre det...

Og det er tross alt bare snakk om noen tiår...

Ja, ja. Nok et signal på et usunt samfunn, mener nå jeg.

(Hehe, nå ble visst dagboka di offer for mine meningsytringer igjen... :oops: )

Håper du får en fin onsdag, Betty - og gratulerer med 50 sider i dagboka di!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så mange som har hjulpet meg og feste meg gjennom side 50 :P , tusen takk for all dra hjelp damer, jeg ser frem imot de 50 neste sidene :sjarmor:

Kverula, bare hygglig og legge igjen litt meninger i dagboken min, særlig når du er enig meg meg :wink::ler: ...

Men fra spøk til alvor, dette er faktisk en sak som opptar meg ganske mye, har møtt så mye negativitet iforhold til mitt valg og bli hjemme når vi fikk barn...

Som du skrev for bare noen år siden var det en skam at kvinner jobbet, nå er det snart blitt en skam at de går hjemme....

Har vi egentlig kommet noe lengre da :roll::roll:

Mitt ønske og håp er at flere kunne få ta et valg, jeg vet det er mange som ønsker og være hjemme kortere eller lengre perioder, men ikke kan rent økonomisk.

Og dessuten er det jo rett at man taper pensjonspoeng..

Vel, dette kan jo ikke bare bli til betrakninger fra "kjøkkenbenken", som en så elegant formulerte seg til meg i tråden om hjemmeværende..........

Så derfor sporer vi ut i hagen :ler: , for nå kommer snart gartnerene som skal reparere skadene på tomten.

Og det skal bli godt og slippe en 40 m lang og 40 cm dyp renne tvers gjennom hagen vår :)

Må gå på en planke for og komme meg inn til drivhuset..............

Junior foreslo og ha krokodiller der :sjarmor: , tja det kunne karnsje vært noe, krokodiller i renna, og frosker i dammen..........snakk om fargerikt felleskap :hoho::hoho:

Mat..............det må vi vel ha idag også, siden undertegnede har bakt flere eplekaker av eplene sine , så tar vi rett og slett det idag også............men nå med is til :sjarmor:

Forsyn dere damer, og ha en herlig dag videre :P

Jeg synes det er blodig urettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som forundrer meg er, hvorfor er det så få menn som velger å være hjemmeværende? Tror ikke jeg vet om noen menn som har valgt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Tittet innom i håp om å finne noe morgenmat her...å hva er det jeg ser :eeeh: EPLEKAKE OG IS!! :hoppe::sikle:

Du er en suveren hjemme-mamma!

Takk for maten :bukke:

Takk for hilsen i dagboka mi..og ha en flott dag!

klemmer fra baby-E

ps.s tror det vanker en rose i dagensrose, til bl.a deg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Betty! :vinke:

Et lite innspill til debatten, her i huset kunne vi begge tenke oss å være hjemmeværende med evt. barn... Eller det perfekte ville vært å jobbet litte granne bare kanskje. Blir ikke enige om hvem som skulle hatt mest permisjon med babyen heller. Har en litt myk mann jeg. :ler: Ikke at det i virkeligheten er noe stort problem, for økonomien tilsier at begge helst bør jobbe. (Ikke har vi barn heller). Men tror nesten mannen kunne tenke seg det mer enn meg, han drømmer om å være hjemme-pappa som setter middagen på bordet når mamma kommer hjem fra jobb. Litt artig er det jo. :hoho:

Nei, nå babler jeg fælt i boka di Betty! Skulle bare ønske deg en strålende dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man ikke ha 50%-50% av permisjonen' date=' da? Synes det er mest rettferdig, jeg.[/quote']

Jo, i praksis så blir det nok slik den dagen det er aktuelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Betty!

Lenge siden jeg har vært innom dagboka di for å snike til meg noe frokost. Har du noe godt til frokostkaffen som jeg har tatt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååå så godt!!!!!!!!!!!!!

Eplekake med is er en stooor favoritt!! Si fra neste gang du serverer det, så står jeg først i køen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du SOL over huset ditt, Betty! :sjokk: Liiiiite urettferdig da... :tunge1:

Men, men - siden du er så snill å disker opp med alle slags lekkerbiskner for oss damene, så er det jo fortjent da!

:blomst:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...