Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2004 #661 Del Skrevet 25. august 2004 *slipper ut arbeidslysten til Betty, sørger for at min egen forblir innlåst en stund til* "Sånn ja, nå kan du gå og gjøre litt nytte for deg, arbeidslyst!" Ha en god og arbeidssom dag, Betty! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. august 2004 #662 Del Skrevet 25. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. august 2004 Forfatter #663 Del Skrevet 25. august 2004 Og der slapp Kverula min arbeidslyst ut, og siden har det gått slag i slag..................... Karnsje jeg skulle be henne låse den inn på ny Vel dagen har gått med til handling og ordne ting og tang. Liker og ha en dag innimellom som jeg samler opp ting som må gjøres ute. Så idag har fruen vært super effektiv og flakset mellom apotek, gartneri, matbutikker, og sportsbutikken Nu er alt gjort på min onsdagsliste, så nå skal fruen kose seg og nyte sitt verk Vel, må jo selvfølgelig lage middag, og junior har selvfølgelig med guttegjengen idag også, så det må nok lages mat til flere enn 4 Endel av disse guttene kan ikke sitte rolig , så til stadighet vandrer det en og annen gutte-sjel forbi her.... Nei, konsentrasjonen blir forstyrret av all denne vandringen og hoi-ingen..........Får prøve og finne meg en liten stille krok for meg selv *sniker meg inn i et lite stille hjørne og kryper sammen med sov-i-ro i øregangene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2004 #664 Del Skrevet 25. august 2004 *dingler med et nøkkelknippe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. august 2004 Forfatter #665 Del Skrevet 25. august 2004 Kan du låse inn gutta, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. august 2004 #666 Del Skrevet 25. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 25. august 2004 #667 Del Skrevet 25. august 2004 hei, hei! Bare titten innom for å se om det var noe mat og få her jeg...*kjempe sulten* Ha en hyggelig kveld Betty! klemmer fra baby-E p.s. Så Kverula fikk en diger porsjon med motivasjon... Kanskje jeg kan få en porsjon med lykke? Leter etter leilighet se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2004 #668 Del Skrevet 25. august 2004 Kan du låse inn gutta, Kverula Jo, det kan jeg vel - men er det lov, det, a? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. august 2004 Forfatter #669 Del Skrevet 25. august 2004 Mat, her lar jeg gjestene min sitte uten mat :o *slår meg selv på hånden* Nå skal sulten stagges, her kommer dagens servering: Et digert fruktfat fylt med pasjonsfrukt, mango, kiwi, plommer, clemetiner, og deilige norske epler Forsyn dere damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 25. august 2004 #670 Del Skrevet 25. august 2004 Det smaket utrolig godt!! *nam nam* *takker*og :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. august 2004 Forfatter #671 Del Skrevet 25. august 2004 Jo, det kan jeg vel - men er det lov, det, a? :klø: Lov eller ikke lov, det kan gå under "tvingende nødvendig paragrafen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2004 #672 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg fant også en annen paragraf man kan bruke: § 16904c "Om omstendighetene tilsier det, kan man - under tvil - låse inn umulige og forstyrrende smågutter. Guttene må imidlertid ikke lide noen nød under innlåsningen, og må slippes ut før leggetid." Har trossa regnværte jeg...og det føles BRA! God kveld, Betty! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 25. august 2004 #673 Del Skrevet 25. august 2004 Hei Betty og takk for koselig melding i min dagbok. Jeg vet den ikke er verdens mest spennende lesning men så er ikke livet mitt så spennende heller Har ikke fått lest orntli' i dagboka di men vil prøve å få gjort det senere. Du får ha en fortsatt god dag og uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. august 2004 #674 Del Skrevet 25. august 2004 *forsynes seg av den deilige frukten og takker Betty masse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2004 #675 Del Skrevet 26. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 26. august 2004 Forfatter #676 Del Skrevet 26. august 2004 Takker for hilsner damer :kysse: Dagnes fortak har vært den vanlige legesjekken på magen, har masse matvarer som jeg ikke tåler, så nå prøver vi og finne en diett som fungerer både for magen min og meg Kan vel si så mye som at magen og undertegnede ikke er helt enig innimellom på hva som er bra og ikke bra Legen var hvertfall fornøyd, så da er det nok bra Ellers er arbeidslysten merkelig borte ennå :o , bli liksom ikke den store innsatsen på noe om dagen, men jeg får jo fulgt med på OL iallefall Triatlon idag ble jeg sliten av bare og se på , du verden så enkelte sliten for så lite gull rundt halsen Skjønner hvorfor ikke jeg ble idrettutøver hvertfall, må vel ha det som kalles konkuransse instinkt da Gutta er igang med cd spilleren på full guffe, og nå har jeg hørt Standing tall, med Kjartan så mange ganger at det grenser til øre-mishandling Trodde nesten ikke det var mulig og bli så lei en låt Vi fortsetter på den sunne linje, og setter frem en stor bolle med friske bringebær, blåbær og bjørnebær...Og selvfølgelig vanlijesaus til (er ikke det sundt da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2004 #677 Del Skrevet 26. august 2004 *putter et par bringebær i munnen, koooooser meg* Jeg må si du er sunn gitt, Betty...sitter her med en pose med chillinøtter jeg, og lurer på hva jeg skal gjøre med den. Har hittil kun ett alternativ, og det er å spise den... Forslag? *kanskje jeg skal legge den igjen her hos Betty, så kan hun slite med den* K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 26. august 2004 Forfatter #678 Del Skrevet 26. august 2004 Hjelp chillinøtter i boken :o ............setter inn motangrep og strør rundt meg med Pistajenøtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. august 2004 #679 Del Skrevet 26. august 2004 *stapper i seg bær og - nammenammenam - pistasjenøtter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 26. august 2004 #680 Del Skrevet 26. august 2004 Tar litt snacks jeg! :-) Jeg som satt her og var godtesjuk og greier! Håper det ordner seg med magen din! :trøste: Stor nattaklem fra Soul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå