Belle Skrevet 27. mai 2005 #1381 Del Skrevet 27. mai 2005 Betty hvor er du??? Savner deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. mai 2005 #1382 Del Skrevet 27. mai 2005 Betty hvor er du??? Savner deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. mai 2005 #1383 Del Skrevet 27. mai 2005 Ja, du er savnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. mai 2005 #1384 Del Skrevet 28. mai 2005 Nå trodde jeg nesten Betty hadde skrevet noe, men det hadde hun ikke. *litt skuffet* Jeg slenger meg på: Hvor er du? Du er savnet! Nei, får gå og lese til eksamen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #1385 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg tenkte også at Betty hadde vært innom siden det var aktivitet i boka hennes... :-( Kanskje jeg kan lokke med ferske nybakte rundstykker med salat, ost og provence-skinke på? K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 28. mai 2005 #1386 Del Skrevet 28. mai 2005 HAR DERE ROTET BORT BETTY??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. juni 2005 #1387 Del Skrevet 2. juni 2005 Nei... Hun har bare forsvunnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2005 #1388 Del Skrevet 15. juli 2005 MEN NÅ ER HUN TILBAKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #1389 Del Skrevet 15. juli 2005 TRor egentlig Betty har greid å rote bort seg selv jeg , nærmest gravd seg ned i hagen sin iført fullgjødsel og spade Men nu er jeg altså innom igjen, det regner idag, altså ingen grunn til å stå med hodet ned og rompa opp å luke bed! Nei idag er det pc tid og tid for oppsummering å ta igjen alt....ehh noe av det tapte Her har det vært travle tider, fruen har frekventert diverse hagelagsmøter, og du verden der møter man fagfolk... Jeg trodde det holdt om man kunne det norske navnet på en blomst, men må ærlig innrømme at jeg tok baktroppen da jeg oppdaget endel meeeget engasjerte mennesker med hagebøker på minst 300 sider fulle av latinske navn.. Men du verden så morro og lærerikt det er Har begynt å samle på pelliser, eller pelargonier for de uinvidde , noe som er et laaaaangt lerret å bleke... Herren driver fortsatt og pusser opp , litt ute og litt inne, og det går fremover med små steg. Men som han sier, ledigang er roten til alt ont, så det gjelder å ikke gjøre alt på en gang, hmmm Ungene vokser og gror, trøste jeg har snart tenåringsdatter , og da er det vel bare et tids spørsmål før jeg går inn i rekkene over de forhistoriske dinosaurusene som ikke skjønner noen ting.. Vel, det blir intressant å se, foreløpig er jeg "verdens beste mamma", ifølge mine to engler Mat ja, herregud det har jo vært hungersnød i denne boken her, men det skal vi nok gjøre noe med. Idag tar vi å mesker oss med banansplittis, med kalori-advarsler fra alle våre kjente dårlig samvittighet stemmer (Fedon, Rohde osv..) Is i glass med deilig iskjeks, og muligens litt sjokoladesaus over....bare for å ta den heeeelt ut Velkommen inn i boken min igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2005 #1390 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Åååå...jeg har savnet serveringen din, Betty!!! Endret 15. juli 2005 av Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #1391 Del Skrevet 15. juli 2005 Ta for deg av bordet gleder, venns og velkommen inn blandt boksidene mine igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 15. juli 2005 #1392 Del Skrevet 15. juli 2005 Koselig å se deg her. Håper jeg får bananspliten uten nøtter eller mandler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2005 #1393 Del Skrevet 15. juli 2005 Du, avataren din...det er ikke hagedammen din, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #1394 Del Skrevet 15. juli 2005 Avataren er dammen min ja, et av mine mange hageprosjekt Og selvfølgelig er isen uten nøtte og mandler, vi vilda ikke ha Fighter på sykehus med allergisjokk... Ta for dere Her regner det og du verden så deilig det er, får nesten lyst til å ikle meg bikini og danse litt regndans ute... Men med tanke på hva naboene vil tror er det kansje best å la være :sjarmør: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 15. juli 2005 #1395 Del Skrevet 15. juli 2005 Her er det nesten sol i dag. Dvs sola prøver å presse seg fram bak skyene, men får det ikke helt til. *nyter bananspliten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 15. juli 2005 #1396 Del Skrevet 15. juli 2005 Åååh så koselig å se a Betty igjen! Håper alt står bra til hos sommer-Betty! Har ikke vært såå mye her jeg heller da, det skal sies. Men, da er det jo desto bedre å komme tilbake. Den avataren din er forresten veldig fin! Håper jeg får meg en sånn fin hage en gang jeg også, men med min tålmodighet så spørs det litt hehe. Ønsker deg en kjempefin dag Betty! Klem fra Soul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #1397 Del Skrevet 15. juli 2005 Men der var jo Soul også jo Det dukker frem gamle kjente og jammen er det koselig å "se" dere alle igjen Nå har undertegnede vært på biblioteket og levert mine to bøker av Tor Bomann-Larsen "Kongstanken" og "Folket" Meget gode bøker for de som er glad i navn, årstall, konger og ikke minst historie. Det har vært til dels tunge bøker, men du verden så intressant for en royalist som meg selv Nå har jeg slept hjem neste historiske bok, denne gang om landsvikeren Quisling, boken heter " Vidkun Quisling - en fører for fall" er skrevet av Hans Fredrik Dahl (en meget god forfatter) og er på 645 sider. Så her blir det mange deilige nattetimer med lyset på og boken oppslått Må nok kunne kalle meg en bokorm, og historie er liksom det som jeg synes er mest intressant å lese om. Og skal jeg ha litt lett underholdning, så er det hageblader jeg tyr til. Det også er som rene "bibelen" for meg Da er det vel på tide med litt mer i matsekken, og til lunsj tar vi spekemat og vannmelon Ja og selvfølgelig is er det ennå igjen til de som helst vil meske seg med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 15. juli 2005 #1398 Del Skrevet 15. juli 2005 Spekemat! Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. juli 2005 #1399 Del Skrevet 15. juli 2005 Betty! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 15. juli 2005 #1400 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Ja er ikke så dumt å se noen gamle fjes igjen altså! Høres ut som du koser deg litt med sommeren, selvom de bøkene virket en smule tunge som avslapning hehe. Men, da blir du nok både klok og belest. Er egentlig en skikkelig bokorm selv, men all studeringa mi har nok lagt en liten demper der... Får liksom nok etter noen timer med fagbøker... Selv er jeg gal etter krim når jeg skal kose meg... liker litt skikkelig grøss og gru. Enda så pysete jeg er hihi. Håper alt står bra til med deg og dine, ønsker deg en god natt! (Er dessverre redd jeg må stå over din fantastiske servering denne gang..er så kvalm og trett at det eneste jeg orker er KG ) klem fra Soul Endret 15. juli 2005 av Soul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå