Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig å se at dere har savnet meg :)

Joda, her går det unna om dagen, vi er jo midt oppe i denne restaureringen av et helt hus, så det må nok ta mye av skylda for min taushet om dagen :ler: .

Når man vasser rundt med sparkelspade i lomme, maling på nesa og stige under armen, ja da blir det liksom ikke tid til så mye mer...

Joda, bursdagene har vi gjort unna, barna ble behørig feiret med både 3 og 4 selskaper, og mor hang i strikken mellom mikser`n og ovnen...for du verden så mye kaker det går unna :wink:

Herren planlegger bygging av vesals nye pult om dagen, den skal lages av en benkeplate som vi feller inn et plexiglass som en stripe øverst på pulten. Deretter skal det legges lys under dette glasset så det skinner opp fra undersiden. Tror det kan bli tøft, og herren er en meget habil møbellager, så fagmessig blir det flott :wink:

Ja, damer da vet dere hva som foregår her om dagene , nemlig litt av hvert, men jeg har ikke glemt dere og kommer tilbake med flere rapporter fra heimen, herren og malingsboksen :hoho:

Take care, jenter, og nå kommer våren og seljen stiger :sjarmor: i kvist, kvast og hannkjønnet... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimsepims bursdag snart :sjarmor: , dato takk..

Her begynner faktisk solen å komme frem, og det må vel betraktes som et mirakel etter det været som har husert her i natt.

Våkent av en volsom tromming inatt og trodde nesten naboen hadde HV øvelse i hagen...men så var det bare regnet gitt :hoho:

Planer for dagen..tja ikke godt og si, muligens minst mulig :ler:

Nei, jeg skal hvertfall gå tur i solskinnet, trenger litt påfyll av D vitamin og humør stråler nu :sjarmor::hoho::hoho:

Ha en solfylt dag videre jenter, og husk solfaktor :wink:

Ja og selvfølgelig :klem: til alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja...ønskelisten karnsje, Vims.. :hoho:

Da har du bursdag dagen etter min bryllupsdag :wink: , også 30 år da, begynner og bli voksen :sjarmor:

Joda Saeria, her har det blitt D vitaminer i bøtter og spann, sol er deilig...bortsett fra et grusomt øyeblikk hvor jeg plutselig oppdaget hvor møkkete mine vinduer egentlig var :o , sjokkerende...

Må nok vurdere og finne frem bøtte snart ja :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Presset appelsinjuice, tja hvorfor ikke på en fredags ettermiddag :wink: Takker Lunacia, fint og se det på beina igjen :)

Joda Saeria, fruen har det fint.. Har akkurat kommet hjem fra venninnebursdag og nå er jeg stappet full av bacontoast, ost og kjeks og til slutt Budapest kake :oops:

Ja, og hvis noen lurer så er det NEI, jeg skal ikke ha middag idag...gud bedre så mett jeg er....

Men hyggelig var det, og maten var som dere skjønner altfor god :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budapest kake er en slagsrullekake med krem, marengs og valnøtter, kjempegod... Hadde faktisk aldri smakt det før jeg heller, men den kan trygt anbefales :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønskeliste skal du få så klart.

-hus

-hytte

-båt

står høyt i kurs på min ønskeliste :sjarmor:

Har en reserve også, med en del billigere gaver. Og regner med at det blir flest gaver fra den, dessverre (?)

Den inneholder bøker, gratulasjoner og div andre ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva med Røkke hytta..kunne den passe :sjarmor: , gjelder og stile høyt vettu , jenta mi.. :ler:

Da regner jeg med at du er både skipsreder og hytteeiere iløpet av kort tid :wink:

Saeria, det hørtes jo nam ut med sjokoladekake også :sjarmor: , men akkurat idag tror jeg igrunnen jeg må stå over av naturlige årsaker :hoho:

KOs deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presset appelsinjuice' date=' tja hvorfor ikke på en fredags ettermiddag :wink: Takker Lunacia, fint og se det på beina igjen :) [/quote']

Det er å ta veldig hardt i. *kryper under dyna igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...