Bokalven Skrevet 8. februar 2005 #1341 Del Skrevet 8. februar 2005 Her er det stille, som vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2005 #1342 Del Skrevet 8. februar 2005 Like stille her hos Betty som i dagboka mi om dagen! Ja, ja - godt vi har noe å henge fingrene i! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #1343 Del Skrevet 8. februar 2005 Så koselig å se at dere har savnet meg Joda, her går det unna om dagen, vi er jo midt oppe i denne restaureringen av et helt hus, så det må nok ta mye av skylda for min taushet om dagen . Når man vasser rundt med sparkelspade i lomme, maling på nesa og stige under armen, ja da blir det liksom ikke tid til så mye mer... Joda, bursdagene har vi gjort unna, barna ble behørig feiret med både 3 og 4 selskaper, og mor hang i strikken mellom mikser`n og ovnen...for du verden så mye kaker det går unna Herren planlegger bygging av vesals nye pult om dagen, den skal lages av en benkeplate som vi feller inn et plexiglass som en stripe øverst på pulten. Deretter skal det legges lys under dette glasset så det skinner opp fra undersiden. Tror det kan bli tøft, og herren er en meget habil møbellager, så fagmessig blir det flott Ja, damer da vet dere hva som foregår her om dagene , nemlig litt av hvert, men jeg har ikke glemt dere og kommer tilbake med flere rapporter fra heimen, herren og malingsboksen Take care, jenter, og nå kommer våren og seljen stiger i kvist, kvast og hannkjønnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. februar 2005 #1344 Del Skrevet 9. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 9. februar 2005 #1345 Del Skrevet 9. februar 2005 Der var du jo Men vår er det ikke før om 7 dager, jeg har bursdag på vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #1346 Del Skrevet 10. februar 2005 Vimsepims bursdag snart , dato takk.. Her begynner faktisk solen å komme frem, og det må vel betraktes som et mirakel etter det været som har husert her i natt. Våkent av en volsom tromming inatt og trodde nesten naboen hadde HV øvelse i hagen...men så var det bare regnet gitt Planer for dagen..tja ikke godt og si, muligens minst mulig Nei, jeg skal hvertfall gå tur i solskinnet, trenger litt påfyll av D vitamin og humør stråler nu Ha en solfylt dag videre jenter, og husk solfaktor Ja og selvfølgelig til alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 10. februar 2005 #1347 Del Skrevet 10. februar 2005 I dag er det 5 dager igjen blir det feiring. Gleder meg Noe mer du lurte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. februar 2005 #1348 Del Skrevet 10. februar 2005 Fått i deg masse vitamin D fra solen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #1349 Del Skrevet 10. februar 2005 Tja...ønskelisten karnsje, Vims.. Da har du bursdag dagen etter min bryllupsdag , også 30 år da, begynner og bli voksen Joda Saeria, her har det blitt D vitaminer i bøtter og spann, sol er deilig...bortsett fra et grusomt øyeblikk hvor jeg plutselig oppdaget hvor møkkete mine vinduer egentlig var :o , sjokkerende... Må nok vurdere og finne frem bøtte snart ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. februar 2005 #1350 Del Skrevet 10. februar 2005 heisann Betty! Ser at du har nok å gjøre om dagen! greit å ha noe å henge fingrene i da... Torsdags fra baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #1351 Del Skrevet 10. februar 2005 er tilbake til deg også, Baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. februar 2005 #1352 Del Skrevet 11. februar 2005 *stikker hodet inn og lurer på om hun skal presse litt appelsinjuice til Betty* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. februar 2005 #1353 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei! Håper fruen har en fin fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #1354 Del Skrevet 11. februar 2005 Presset appelsinjuice, tja hvorfor ikke på en fredags ettermiddag Takker Lunacia, fint og se det på beina igjen Joda Saeria, fruen har det fint.. Har akkurat kommet hjem fra venninnebursdag og nå er jeg stappet full av bacontoast, ost og kjeks og til slutt Budapest kake :oops: Ja, og hvis noen lurer så er det NEI, jeg skal ikke ha middag idag...gud bedre så mett jeg er.... Men hyggelig var det, og maten var som dere skjønner altfor god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. februar 2005 #1355 Del Skrevet 11. februar 2005 Budapest kake? :klø: Aldri hørt om. Hva er det? Godt du har kost deg i dag, hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #1356 Del Skrevet 11. februar 2005 Budapest kake er en slagsrullekake med krem, marengs og valnøtter, kjempegod... Hadde faktisk aldri smakt det før jeg heller, men den kan trygt anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. februar 2005 #1357 Del Skrevet 11. februar 2005 Hørtes nam ut. Får klare meg med deilig sjokoladekake som mannen lagde til meg på bursdagen for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 11. februar 2005 #1358 Del Skrevet 11. februar 2005 Ønskeliste skal du få så klart. -hus -hytte -båt står høyt i kurs på min ønskeliste Har en reserve også, med en del billigere gaver. Og regner med at det blir flest gaver fra den, dessverre (?) Den inneholder bøker, gratulasjoner og div andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #1359 Del Skrevet 11. februar 2005 Tja, hva med Røkke hytta..kunne den passe , gjelder og stile høyt vettu , jenta mi.. Da regner jeg med at du er både skipsreder og hytteeiere iløpet av kort tid Saeria, det hørtes jo nam ut med sjokoladekake også , men akkurat idag tror jeg igrunnen jeg må stå over av naturlige årsaker KOs deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. februar 2005 #1360 Del Skrevet 11. februar 2005 Presset appelsinjuice' date=' tja hvorfor ikke på en fredags ettermiddag Takker Lunacia, fint og se det på beina igjen [/quote'] Det er å ta veldig hardt i. *kryper under dyna igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå