Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hellu :)

her var damene som kunne vinke, ja..

Herren er på ny dratt ned til sin kjære (altså båten) for og sjekke tauverk presenning og ikke minst hvordan hun har det i denne fryktelige Gudrun-afferen..

tror snart hele båthavna er full av bekymrede herrer som stirrer lengselfylt men med anstøk av bekymring i blikket mot sine kjære skrog..

Du verden for omsorg... :sjarmor:

Fruen har som vanlig huset fullt av unger, gjester til junior, for vesla ligger rett ut i senga og er slett ikke bra stakkar.. :(

Planer, joda..skal nok få dagen til og gå. Bare og ta seg en tur i vaskekjelleren hvis man skulle slumpe til og kjede seg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå her rusler vi i snørr til knærne, både undertegnede og begge ungene er angrepet av en voldsom snørr basilusk, og tørkerullene bare flyr avgårde...

Dette er jo særlig flott med tanke på at begge ungene har bursdag til helgen, og skal selvfølgelig ha selskap...ja-ja man får bare putte papir remser i nesa og la det stå til................ :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En latter forlenger livet, og det har jeg tenkt å hjelpe deg med nå ;)

En mann går omkring og kikker i hyllene i et supermarked. Det er tydelig at det er noe han leter etter, så en av betjeningen går bort til ham og spør hva han ser etter.

- Jeg skal ha tamponger til min kone.

Hun viser ham hvor han skal lete.

Litt etter kommer han til kassa med en stor pose bomull og et hyssingnøste, og hun spør:

- Skulle ikke du ha tamponger?

- Jo, men jeg ba min kone kjøpe sigaretter for meg i går, og hun kom hjem med tobakk og sigarettpapir, for det er jo sååå mye billigere å rulle dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Takker for ønsker om god bedring. I heimen min hostes, svertes, snufses, oies og akkes det til den store gullmedaljen. Er så kjipt å ikke ha ork til noe...Men det går nok over fort skal du se. ;)

Ha en fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...