Diaz Skrevet 4. desember 2004 Forfatter #1281 Del Skrevet 4. desember 2004 Heisann Bille Pepperkake er nok ikke min favoritt heller og hvertfall ikke med så mye glasur på... Jeg lager forresten en dansk pepperkake oppskrift med honning istede for sirup +litt annet krydder. Den synes jeg er bedre enn den tradisjonelle norske varianten. Dessuten er den mye lettere og bake ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 4. desember 2004 Forfatter #1282 Del Skrevet 4. desember 2004 Har dristet meg til og skifte til juleavatar, lurer på om noen kjenner meg igen nå, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 4. desember 2004 #1283 Del Skrevet 4. desember 2004 Heisann Betty Stakk innom deg en tur og leste litt jeg... Syns du har en fin dagbok som er engasjerende og morsomt skrevet - Betty er flink Ser du klokt og gjennomtenkt bruker akkurat passe tid på den store kjøpefesten...Selv er jeg tilhenger av å vente lengst mulig før jeg stormer gjennom flest mulig butikker og grafser til meg det siste av julestas, før jeg iiiiiler hjem og finner ut at nei, vil ikke ha det likevell Hulemannen bare himler med øynene og rister på hodet. Han sier jeg er et uforbederlig tilfelle I allefall så tenkte jeg bare jeg skulle ønske deg en god helg med det samme jeg var innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 4. desember 2004 #1284 Del Skrevet 4. desember 2004 Ønsker deg en fortsatt god helg Betty! Tusen takk for koselig hilsen. :-) Stor klem til Betty fra Soul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 4. desember 2004 #1285 Del Skrevet 4. desember 2004 God kveld, pepperkaker på kjøkkenet, dog uten glasur hos oss! Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. desember 2004 #1286 Del Skrevet 4. desember 2004 takk for pepperkake, Betty! Håper du har en super lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 8. desember 2004 #1287 Del Skrevet 8. desember 2004 Heisann, er du helt oppslukt i juleforberedelser eller? Innom bare for å gi deg en ! Ha en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 8. desember 2004 #1288 Del Skrevet 8. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 9. desember 2004 #1289 Del Skrevet 9. desember 2004 Stilig juleavatar du har Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 14. desember 2004 #1290 Del Skrevet 14. desember 2004 GOD JUL OG GODT NYTT ÅR!! Vi snakkes på nyåret igjen! Jeg var ikke sikker på om du var du.... :oops: så jeg har stiftet bekjentskap med Betties dagbok også Kos deg frem mot jul og ha et godt nytt år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 14. desember 2004 #1291 Del Skrevet 14. desember 2004 hei hei betty! Bar etitter innom for å ønske deg en fortryllende tirsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. desember 2004 #1292 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 20. desember 2004 #1293 Del Skrevet 20. desember 2004 God jul og godt nytt år! Vinker du til meg første dag når jeg farer forbi på vei til fjellet ? Om du glemmer det kan du alltids vinke når jeg kommer ned igjen 4. dag. Returnerer ikke til Vestlandet igjen før etter nyttår, så det blir nok fint lite å se til meg her i jula. Jeg får heller komme sterkere tilbake etter jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 20. desember 2004 #1294 Del Skrevet 20. desember 2004 Heisann. Ønsker deg en riktig god jul! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. desember 2004 #1295 Del Skrevet 21. desember 2004 heisann! Bare titter innom for å ønske deg en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. desember 2004 #1296 Del Skrevet 21. desember 2004 God jul/solsnu/vintersolverv i dag, 21.12.2004! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 21. desember 2004 #1297 Del Skrevet 21. desember 2004 Legger igjen en liten god jul hilsen her inne jeg, Betty! Håper du får en fin julefeiring, og at året som kommer blir kjempefint! Juleklem fra Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. desember 2004 #1298 Del Skrevet 21. desember 2004 Ønsker deg og dine en riktig god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 21. desember 2004 #1299 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei. Svinger innom for å ønske deg en riktig god julefeiring. Takk for mange hyggelige hilsner i boka mi den siste tiden. Setter veldig stor pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. desember 2004 #1300 Del Skrevet 23. desember 2004 GOOOOD JUL, Betty! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå