Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Heisann Bille :P

Pepperkake er nok ikke min favoritt heller og hvertfall ikke med så mye glasur på...

Jeg lager forresten en dansk pepperkake oppskrift med honning istede for sirup +litt annet krydder. Den synes jeg er bedre enn den tradisjonelle norske varianten.

Dessuten er den mye lettere og bake ut :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Teletubbien

Heisann Betty :vinke:

Stakk innom deg en tur og leste litt jeg... Syns du har en fin dagbok som er engasjerende og morsomt skrevet - Betty er flink :klappe:

Ser du klokt og gjennomtenkt bruker akkurat passe tid på den store kjøpefesten...Selv er jeg tilhenger av å vente lengst mulig før jeg stormer gjennom flest mulig butikker og grafser til meg det siste av julestas, før jeg iiiiiler hjem og finner ut at nei, vil ikke ha det likevell :roll::ler: Hulemannen bare himler med øynene og rister på hodet. Han sier jeg er et uforbederlig tilfelle :ler:

I allefall så tenkte jeg bare jeg skulle ønske deg en god helg med det samme jeg var innom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR!!

Vi snakkes på nyåret igjen!

:gullengel:

Jeg var ikke sikker på om du var du.... :oops: så jeg har stiftet bekjentskap med Betties dagbok også :wink:

Kos deg frem mot jul og ha et godt nytt år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nisse: God jul og godt nytt år! :nisse:

Vinker du til meg første dag når jeg farer forbi på vei til fjellet ?

Om du glemmer det kan du alltids vinke når jeg kommer ned igjen 4. dag.

Returnerer ikke til Vestlandet igjen før etter nyttår, så det blir nok fint lite å se til meg her i jula. Jeg får heller komme sterkere tilbake etter jul :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Legger igjen en liten god jul hilsen her inne jeg, Betty!

Håper du får en fin julefeiring, og at året som kommer blir kjempefint!

Juleklem fra Hanne :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Svinger innom for å ønske deg en riktig god julefeiring. :klem: Takk for mange hyggelige hilsner i boka mi den siste tiden. Setter veldig stor pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...