Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter alt for lang tids fravær stikker Saeria endelig innom fruen, og konstaterer at alt er bra i hus og heim.

Her hos meg er også ting begynt å ordne seg igjen etter en tid med lite nærkontakt med mannen. Rart hvordan omstendighetene kan stjele tid fra en.

Håper helga har vært fin så langt, og at ikke mannen stod utenfor huset til fruen og presenterte den vakreste serenade som noengang er blitt presentert i alkoholrus nattestid, eller var det vaskemiddelrus? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen tusen takk for god trøst Betty! :-) Trengte visst det. :wink:

Håper du har kost deg i helga og at mannen har kommet helskinnet ut av båtrengjøringen! :ler: Ønsker deg en fin uke!

Stor klem fra Soul :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig og se at dere passer på boken min selv om jeg ikke har vært innom på en stund :P

Idag har endelig det lykkes og få tatt blodprøver av vesla, alle gode ting er tre, for dette var tredje forsøk :wink: .

Nå blir det bare spennende og se videre hva prøvene viser, håper hun ikke får påvist glutenallergi også for da blir matlagingen virkelig vanskelig (hun tåler jo ikke melk og egg heller , nemlig)

Ellers må jeg bare innrømme at jeg er skamfull for hvor avhengiskapende Sims2 er, har nok brukt endel timer på og spille de siste dagene, så det må nok ta skylda for manglende skriving i boken min :oops:

Voksene menneske og ikke greie og skru av et spill......... :oops: :oops: :oops:

Idag skal det kokes buljong av elgbein, dette er jo en langvarig prosess, hvor mor bare skal se litt på gryta innimellom, en jobb som passer meg glimrende :ler::ler:

Blir nok tid til litt pc-tiiting også da :sjarmor:

Får sette frem litt godbiter til mine gjester, har jo vært lite av det den siste tiden :oops: , men idag slår vi til med litt eplepai med krem :ler:

Bare fordi vi fortjener det :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Betty!

Godt å se at det er flere som ikke er så aktive om dagen! :wink:

Ser ut til at du har det bra, og det var bare det jeg ville stikke innom for å sjekke!

Ha en fin dag!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får sette frem litt godbiter til mine gjester, har jo vært lite av det den siste tiden :oops: , men idag slår vi til med litt eplepai med krem :ler:  

Bare fordi vi fortjener det :hoho:  :hoho:  :hoho:

Å, takk Betty, det trengte jeg i dag. Og jeg har sikkert fortjent det også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar et stykke av den eplepaien, jeg :wink:

Også setter jeg igjen litt is, så kan du servere lun eplepai.

Skikkelig godt, særlig i dette regnværet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dytter dagboka di litt opp på lista, jeg*

:P I dag reiser jag østover, gleder meg kjempe masse

:hoppe:

Husk å ta noen pauser fra Sims2, vil gjerne *se* deg litt her inne også :wink:

Ha en riktig GOD HELG :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Naturelle

hei...

ville bare ønske deg ei god helg... :vinke:

Sims2 her i huset oxo, men i helga er det spillefri!

(stedatter på besøk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg masse masse i helga! Er det Sims2 som står på planen? :wink:

Du er savnet! (Men, skal ikke si noe egentlig, har ikke vært her så mye jeg heller...det hender jo man må ta seg av The Real Life også. :roll::ler: )

:klem:

Setter igjen en stoor skål med smågodt til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en hilsen fra England, og oensker deg en riktig god helg videre!!

Har vurdert aa gaa til innkjoep av sims2 selv, men er redd jeg ikke faar gjort noe annet da...

Som lekser og husarbeid..

Har ikke viljestyrke nok :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...