Vimsevips Skrevet 29. september 2004 #1141 Del Skrevet 29. september 2004 Husker ingenting av den flyturen hjem jeg :oops: Håper du fikk tak i mye bra på IKEA i går, der skulle jeg ha vært en tur også.. Uansett, etter uker med regn, regn og så flere dager med skikkelig "Østlandsregn" og så enda mer regn har vi idag *tam-ta-ram-tam* SOL og 19 pluss grader. 8) Da er det ikke så farlig at vi ikke er i Marbella lenger Forsyner meg av gårsdagens vafler og rusler hjem til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. september 2004 #1142 Del Skrevet 30. september 2004 Hei på deg, Betty! ØNSKER DEG EN STRÅLENDE TORSDAG! :D K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 30. september 2004 #1143 Del Skrevet 30. september 2004 Hei hei Betty! Blei det kjøpt mye fint på ikea i går? Håper du får en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 30. september 2004 #1144 Del Skrevet 30. september 2004 Lurer på om Betty er opptatt med å skru sammen ting fra IKEA jeg............. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 30. september 2004 Forfatter #1145 Del Skrevet 30. september 2004 Skru sammen en eføy og noen gladioler . Ja du kan få sagt det Anonyma . Ingen skrusammen saker ble da atså kjøpt på IKEA, ble litt blomster og en haug med lyspærer, så nå ble det lys som vår Herre og elektrikkeren sa Idag blir det hagejobbing, fruen skal felle trær og plante ny hekk, hvertfall begynne så vidt. Har noen gigantiske grantrær lang ene siden i hagen,(40 m for og være eksakt) og der skal jeg begynne så vidt og bytte de ut med høye tuja. Og når PLantasjen selger ut tujaene til 70%, da bør man benytte tjangsen. Siden jeg skal ha så høye som mulig er det masse penger og spare på prisavslaget Igår fikk jeg kjøpt meg en oppstammet tuja til og ha i potte ved garasjen, den skal belyses til jul, og det tror jeg blir knallfint. Nei, fruen får vel få rompa i gir og kaste seg ut i plantehandelen, setter fra litt eplekake til dere damer, nybakt med epler fra egene trær, kos dere. Ja, også glemmer jeg og takke for hilsner :oops: , uff må jeg gå på et nytt skikk og bruk kurs.... Tusen takk, jenter,dere er en fantastisk gjeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 30. september 2004 #1146 Del Skrevet 30. september 2004 Hei Betty! Ønsker deg en strålende dag med tujaplanting og trefelling! Så flink du er! Håper du har like fin sol som oss sånn at det blir en deilig dag ute i hagen! Stor klem fra Soul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 30. september 2004 #1147 Del Skrevet 30. september 2004 Sikker på at du klarer å skru sammen gladioler og hva det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 1. oktober 2004 #1148 Del Skrevet 1. oktober 2004 GOD MORGEN! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. oktober 2004 #1149 Del Skrevet 1. oktober 2004 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #1150 Del Skrevet 1. oktober 2004 God morgen til dere også . Etter og ha stått på hodet i jorda i hele går, tror jeg støvsugeren skal få prøve seg idag....knaser liksom så rart under føttene når jeg går inne fortiden ... Muligens bør støvkluten også få seg en liten visitt, for idag er det freddan..og 1.okt :frysesmiley: KJenner at kulda begynner og krype innover, for nå har varmeflasken min fått kommet ut av skapet igjen , intet er som deilig varm seng når man skal legge seg Er vel på tide og få blomsterløken i jorden snart også, er så glad i krokus, så det setter jeg overalt hvor jeg kan, Det er så vakkert når våren kommer og de første krokusene stikker hodet opp. Nei, nå drømmer fruen seg bort til våren igjen......får prøve og stille inn hode i vintermodus nå (selvom jeg overhode ikke liker vinteren.. :-? ) Herren driver og innstalerer en ny peis, skal lage en sånn unnebyggd en i murveggen vår. Blir kjempefint, og gir sikker mye deilig varme når vi kan starte og fyre i den...håper det blir snart Vi får vel ta litt frokost, viktig og ha litt på beinet når kulda kommer, det sier hvertfall herren Idag koser vi oss med nybakte scones, appelsinmarmelade og en deilig kopp earl grey Ha en flott dag, damer og takk for besøket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #1151 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 1. oktober 2004 #1152 Del Skrevet 1. oktober 2004 Bare titter innom for å ønske deg en god morgen, og god helg! Takk for varmeflaske! Det var godt! :frysesmiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 1. oktober 2004 #1153 Del Skrevet 1. oktober 2004 Oj, nybakte scones jo. Det er deilig. Siden jeg om kun får dager befinner meg i landet der scones, marmelade og te er en vanlig frokost så slår jeg til. Takk for bort-med-forkjølelses-hjelpen også. :blomst_opp: Skal nok greie å få tatt denne her før jeg blir skikkelig syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. oktober 2004 #1154 Del Skrevet 1. oktober 2004 God helg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2004 #1155 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei Betty! Sniker meg inn for å gi deg en god helg klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2004 #1156 Del Skrevet 2. oktober 2004 En liten god helg hilsen fra meg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 2. oktober 2004 #1157 Del Skrevet 2. oktober 2004 hei hei Betty! Bare titter innom med godeønsker for lørdagen! Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 2. oktober 2004 #1158 Del Skrevet 2. oktober 2004 God helg Betty! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #1159 Del Skrevet 2. oktober 2004 Og, ja det ER en god helg Sovet lenge og sitter helt alene i huset og bare koser meg med Kg. Huset er rent etter en voldsom Ajax-tornado igår, nye gardiner og nypussede vinduer, så nå skal fruen nyte dagen i fulle drag. Mitt eneste problem idag er hva som skal stå på middagsmenyen, men det pleier og løse seg etterhvert som magen begynner og romle(utrolig hvor oppfinnsom man er når man er sulten ) Herren skal rengjøre båten for vinteropplag, så han treffes nok ikke før kvelden, pleier og være gyttas kveld det i båthavna med diverse drikkevarer og vaskemiddler (en god kombinasjon, tror jeg ) Ungene for avgårde til venner, telefonen begynte faktisk og ringe før foreldreparet var oppe (altså før 11 ), og da vesle-mor selvfølgelig måtte fortelle venninnene at her sover mamma og pappa ennå, fikk hun streng beskjed om og ikke være nødt til og fortelle alt her i verden.... :oops: Får vel ta meg en tur inn på Matprat og hisse opp magen litt og få noen ideer til kveldens kulinariske videverdigheter Takker og bukker for alle hilsner, dere er en fantastisk gjeng, og kos dere videre idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. oktober 2004 #1160 Del Skrevet 2. oktober 2004 Scones er nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå