Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bare jeg sniker meg litt ut av boken min for og lære opp en spanjol i ett og annet :oops: :sjarmor: , så er dere i full gang med dans, drikking og herrer 8) .

Dette ser lovende ut :ler:

Velkommen ned til de spanske bredder , Fella, Vims og Figther, bra dere har funnet dere til rett hos Soul nå med 18 paraplyer i håret..........det er jo et mirakel at damen er oppegående etter alle disse paraplydrinkene :sjarmor:

Anonyma har nok en gang funnet lykken hos det spanske hannkjønn, ser de sitter og svermer i en mørk krok :ler:

Baby-E, er i full gang på dansegulvet..........og jammen er ikke Fella på plass også med både hoftevrikk og andre kroppslige rørelser.

Vims slapper av med Soul, karnsje de sitter og studerer drinkmenyen........hva vet jeg :hoho::hoho:

Og Figther er i full gang med og organisere et herlig måltid...........eller står hun og flørter med kelneren :o :ler:

Kverula er fortsatt sporløst borte, vi får lete videre etter henne imorgen. Og My har nok tatt første flyet hjem, etter og ha klippet i stykker alle kredittkortene sine :hoho::hoho:

Nei, damer......ut på gulvet og rist litt løst :sjarmor: , og ta det med ro med herrer og drikkevarer......vi vil jo ikke ha noen skandaler.............tror vi :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:digge: Bailando, bailando toda la noche............ :danse: Noen som husker den fra i går?

:

Ehhhhh, nei :oops: ,ble den spilt.............. 8)

*sniker meg bort til medisinskapet for og ta en paracet*

Kan det være all paellaen som gir slik hodeverk :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en natt, noen som har paracet ? :oops:

Betty, liker meg mye bedre her i Syden, enn inne hos meg selv akkurat nå :ler:

Hvorfor kan ikke bare støvet forsvinne med litt hokus-pokus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...