Soul Skrevet 25. september 2004 #1081 Del Skrevet 25. september 2004 Kan jeg også være med! Er så frekk å svare for Betty igjen, bare å bli med, KG spanderer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 25. september 2004 #1082 Del Skrevet 25. september 2004 Jippi! Er det noe brus å få? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 25. september 2004 #1083 Del Skrevet 25. september 2004 Bare å helle innpå, KG tar regningen som sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 25. september 2004 #1084 Del Skrevet 25. september 2004 kjempe bra Hvem spiller i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 25. september 2004 #1085 Del Skrevet 25. september 2004 kjempe bra Hvem spiller i dag? Et lokalt spansk band. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 25. september 2004 #1086 Del Skrevet 25. september 2004 Jihaa Regner da med, at det blir servertmasse god mat også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 25. september 2004 #1087 Del Skrevet 25. september 2004 Selvfølgelig! Paella og tapas i lang baner! (Håper det er greit at vi hygger oss litt i boka di Betty!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 25. september 2004 #1088 Del Skrevet 25. september 2004 Spanske rytmer, herlige spanjoler og KG betaler Håper du også koser deg i helga, Betty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. september 2004 Forfatter #1089 Del Skrevet 25. september 2004 Bare jeg sniker meg litt ut av boken min for og lære opp en spanjol i ett og annet :oops: , så er dere i full gang med dans, drikking og herrer 8) . Dette ser lovende ut Velkommen ned til de spanske bredder , Fella, Vims og Figther, bra dere har funnet dere til rett hos Soul nå med 18 paraplyer i håret..........det er jo et mirakel at damen er oppegående etter alle disse paraplydrinkene Anonyma har nok en gang funnet lykken hos det spanske hannkjønn, ser de sitter og svermer i en mørk krok Baby-E, er i full gang på dansegulvet..........og jammen er ikke Fella på plass også med både hoftevrikk og andre kroppslige rørelser. Vims slapper av med Soul, karnsje de sitter og studerer drinkmenyen........hva vet jeg Og Figther er i full gang med og organisere et herlig måltid...........eller står hun og flørter med kelneren :o Kverula er fortsatt sporløst borte, vi får lete videre etter henne imorgen. Og My har nok tatt første flyet hjem, etter og ha klippet i stykker alle kredittkortene sine Nei, damer......ut på gulvet og rist litt løst , og ta det med ro med herrer og drikkevarer......vi vil jo ikke ha noen skandaler.............tror vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 26. september 2004 #1090 Del Skrevet 26. september 2004 Danca sol e mar guardarei no olhar O amor faz perder encontrar Lambando estarei ao lembrar que este amor Por um dia um instante foi rei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 26. september 2004 Forfatter #1091 Del Skrevet 26. september 2004 Endelig, vi har fått oss tolk, damer , Fella kan spansk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 26. september 2004 #1092 Del Skrevet 26. september 2004 Fella kan ikke mye spansk nei, men en og annen sang på spansk klarer hun å lire av seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 26. september 2004 Forfatter #1093 Del Skrevet 26. september 2004 Det holder til vårt bruk, og resten tar vi med kroppspråket..........ehhhhhhh tegnspråket heter det visst :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 26. september 2004 #1094 Del Skrevet 26. september 2004 *lister meg bort i senga, og legger meg under dyns* ZZzzzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 26. september 2004 #1095 Del Skrevet 26. september 2004 Bailando, bailando toda la noche............ Noen som husker den fra i går? Oi for en kveld det ble. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 26. september 2004 Forfatter #1096 Del Skrevet 26. september 2004 Bailando, bailando toda la noche............ Noen som husker den fra i går? : Ehhhhh, nei :oops: ,ble den spilt.............. 8) *sniker meg bort til medisinskapet for og ta en paracet* Kan det være all paellaen som gir slik hodeverk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 26. september 2004 #1097 Del Skrevet 26. september 2004 Kan det være all paellaen som gir slik hodeverk tror nok ikke det er det Tror nok det blei ganske mye flytende på oss alle i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2004 #1098 Del Skrevet 26. september 2004 Du Betty, jeg sniker meg hjem til Norge en tur for å sjekke opp hvordan min kjære har det.. takk for en herlig ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 26. september 2004 #1099 Del Skrevet 26. september 2004 Soul er nå endelig på beina igjen etter en heidundrandes sydlandsk natt og ønsker deg en fortsatt fin søndag Betty! *plukker paraplyer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 26. september 2004 #1100 Del Skrevet 26. september 2004 For en natt, noen som har paracet ? :oops: Betty, liker meg mye bedre her i Syden, enn inne hos meg selv akkurat nå Hvorfor kan ikke bare støvet forsvinne med litt hokus-pokus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå