Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*LilleMy klør seg i hodet......* Når og hvor var det jeg egentlig sa at jeg skulle betale for hele reise-sirkuset :-? ?

Den som tier samtykker :sjarmor:

Nå er det for sent og trekke seg for nå er hele gjengen på plass :kul:

*sjekker opp en liten lekkerbisk av en spanjol :sjarmor: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær med da vel Becca. Det er plass på solsenga ved siden av Kverula og meg :sjarmor:

Okei da, skal ikke være vanskelig jeg :kul: *plysterer på halvnakne spanjoler*

Ønsker deg en fin kveld, Betty!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har virkelig vært et par deilige dager her i varmen ja! :ekstra kul: Paraplydrinker og late dager. :sjarmor:

Ønsker deg en god natts søvn Betty! :klem:

(Godt vi har air-condition på rommet!) :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt svimmel av disse spanske herrer jeg, får nesten ikke tid til og skrive i boken engang :oops: ...

Godt og se at ingen av damene har rotet seg helt bort, men ankommer frokosten i nogenlunde form :wink:

Ja, bortsett fra Baby-E som ikke finner frokostbordet :ler: , det er litt tidlig og begynne med synforstyrrelser allerede kl 1100 på formiddagen, Baby-E :ler: , halllllllllllo over her er vi :hoho:

Håper damene er flink med og smøre på faktor, eller hva ser jeg :o er det du Kverula som har greid og bli solbrent..............Hmmmmm, ikke bra..

Anonyma, litt sent igår ja.... :sjarmor: , synes nok jeg så deg i armkroken på to spanjoler igår kveld 8)

Soul, litt forsiktig med paraplydrinker, og vi behøver ikke og ha alle paraplyene i håret etterpå.......*plukker ut 5-6 paraplyer av Souls hår* :sjarmor:

Tar seg liksom ikke ut og gå ut sånn :hoho::hoho:

Becca, velkommen, bra du ble med.......men ikke plystre hele tiden da, vi virker jo helt desperate..........og det er vi vel ikke :sjarmor: ....eller??????????

Har noen forresten sett My, hun ble nemlig sist sett skrikende ut av huset med en regning i hånden........... :o

Var det vår regning tro :sjarmor::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*LilleMy går stille i dørene' date=' svømmer mer UNDER enn over vann....; kredittkortene går varme...."[/quote']

Så det er der My gjemmer seg :sjarmor: , under vann..............

*løper for og leie full dykkerdrakt med ekstra surstoff flaske til*

Skal bare få levert flere regninger, eller aller helst bare fått kredittkortet :sjarmor:

Kjekt og se at du fant frem tilslutt Baby-E, ikke lett og se frokosten for bare spanjoler :hoho::hoho:

Men Bille, har du sneket deg med som blindpassasjer :o , velkommen i syden-klubben uansett, ta for deg av hete spanske herrer og egnede drikkevare.

Henstiller nok en gang til orntlig oppførsel og ingen overgrep på de innfødte :sjarmor: (prøv hvertfall, jenter :hoho::hoho: )

Da inntar fruen nok en gang solsengen, med en herre i den ene hånden og en drink i den andre 8)

PS: Anonyma, husk og ta det litt mer med ro ikveld.........du sliter jo spanjolene helt ut :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
PS: Anonyma' date=' husk og ta det litt mer med ro ikveld.........du sliter jo spanjolene helt ut :hoho::hoho:[/quote']

Men de er jo så gode! :oops: Akkurat som tapas, smake litt av det og litt av det. :sjarmor:

Men nå kjenner jeg at jeg blir litt solbrent på ryggen. Lurer på om jeg skal få han der borte til å smøre meg litt på ryggen :wink:

Og så må vi ha mer sangria. Må passe på væskebalansen i varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, sangria til alle.

Du er en knupp, Anonyma :kysse:

Blir helt svimmel av all denne sangrian jeg, eller er det solstikk............eller rett og slett lykkerus over alle disse kjekke menn :sjarmor:

*legger meg litt nedpå* :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LilleMy har nå advart alle strandbarer og resstauranter; flere halv- og helfulle KG damer vimser rundt i håp om både en spanjol, paraplydrinkerer og ett bedre måltid....*

My har nemlig klippet i stykker eget kredittkort; NÅ FÅR ALT GÅ PÅ EGEN REGNING, DAMER!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke seg til.............først inviterer hun oss til syden, også midt i vår herlige ferie blir vi kastet ut og attpåtil uten og få spandert hjemreisen :evil:

Nei, dette går vi ikke med på damer...........

*pønsker ut en ny plan* :sjarmor:

Ondsindige ideer mottas med takk :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...