Gjest baby-E Skrevet 23. september 2004 #1041 Del Skrevet 23. september 2004 God morgen Betty! Har vi det ikke godt her i varmen? *går og tar en morgendukkert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 23. september 2004 #1042 Del Skrevet 23. september 2004 *LilleMy klør seg i hodet......* Når og hvor var det jeg egentlig sa at jeg skulle betale for hele reise-sirkuset :-? ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 23. september 2004 Forfatter #1043 Del Skrevet 23. september 2004 *LilleMy klør seg i hodet......* Når og hvor var det jeg egentlig sa at jeg skulle betale for hele reise-sirkuset :-? ? Den som tier samtykker Nå er det for sent og trekke seg for nå er hele gjengen på plass *sjekker opp en liten lekkerbisk av en spanjol * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2004 #1044 Del Skrevet 23. september 2004 Vær med da vel Becca. Det er plass på solsenga ved siden av Kverula og meg Okei da, skal ikke være vanskelig jeg *plysterer på halvnakne spanjoler* Ønsker deg en fin kveld, Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 23. september 2004 #1045 Del Skrevet 23. september 2004 Har virkelig vært et par deilige dager her i varmen ja! :ekstra kul: Paraplydrinker og late dager. Ønsker deg en god natts søvn Betty! (Godt vi har air-condition på rommet!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. september 2004 #1046 Del Skrevet 24. september 2004 God morgen betty! Skal vi ikke snart spise frokost da? hm.. *lete etter de andre...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2004 #1047 Del Skrevet 24. september 2004 *sitter i strandbaren og nyter en deilig frokost* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 24. september 2004 #1048 Del Skrevet 24. september 2004 Gjeeeesp *Kommer ramlende inn til frokost* Er jeg seint ute? Det ble litt seint i natt skjønner dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 24. september 2004 Forfatter #1049 Del Skrevet 24. september 2004 Blir helt svimmel av disse spanske herrer jeg, får nesten ikke tid til og skrive i boken engang :oops: ... Godt og se at ingen av damene har rotet seg helt bort, men ankommer frokosten i nogenlunde form Ja, bortsett fra Baby-E som ikke finner frokostbordet , det er litt tidlig og begynne med synforstyrrelser allerede kl 1100 på formiddagen, Baby-E , halllllllllllo over her er vi Håper damene er flink med og smøre på faktor, eller hva ser jeg :o er det du Kverula som har greid og bli solbrent..............Hmmmmm, ikke bra.. Anonyma, litt sent igår ja.... , synes nok jeg så deg i armkroken på to spanjoler igår kveld 8) Soul, litt forsiktig med paraplydrinker, og vi behøver ikke og ha alle paraplyene i håret etterpå.......*plukker ut 5-6 paraplyer av Souls hår* Tar seg liksom ikke ut og gå ut sånn Becca, velkommen, bra du ble med.......men ikke plystre hele tiden da, vi virker jo helt desperate..........og det er vi vel ikke ....eller?????????? Har noen forresten sett My, hun ble nemlig sist sett skrikende ut av huset med en regning i hånden........... :o Var det vår regning tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. september 2004 #1050 Del Skrevet 24. september 2004 Er det her dere er alle sammen... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. september 2004 #1051 Del Skrevet 24. september 2004 endelig....der var dere! GOOOD MORNING!!! *mmmm.. godt med frokost* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 24. september 2004 #1052 Del Skrevet 24. september 2004 *LilleMy går stille i dørene, svømmer mer UNDER enn over vann....; kredittkortene går varme...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. september 2004 #1053 Del Skrevet 24. september 2004 *LilleMy går stille i dørene' date=' svømmer mer UNDER enn over vann....; kredittkortene går varme...."[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 24. september 2004 #1054 Del Skrevet 24. september 2004 Anonyma, litt sent igår ja.... , synes nok jeg så deg i armkroken på to spanjoler igår kveld 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 24. september 2004 Forfatter #1055 Del Skrevet 24. september 2004 *LilleMy går stille i dørene' date=' svømmer mer UNDER enn over vann....; kredittkortene går varme...."[/quote'] Så det er der My gjemmer seg , under vann.............. *løper for og leie full dykkerdrakt med ekstra surstoff flaske til* Skal bare få levert flere regninger, eller aller helst bare fått kredittkortet Kjekt og se at du fant frem tilslutt Baby-E, ikke lett og se frokosten for bare spanjoler Men Bille, har du sneket deg med som blindpassasjer :o , velkommen i syden-klubben uansett, ta for deg av hete spanske herrer og egnede drikkevare. Henstiller nok en gang til orntlig oppførsel og ingen overgrep på de innfødte (prøv hvertfall, jenter ) Da inntar fruen nok en gang solsengen, med en herre i den ene hånden og en drink i den andre 8) PS: Anonyma, husk og ta det litt mer med ro ikveld.........du sliter jo spanjolene helt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. september 2004 #1056 Del Skrevet 24. september 2004 ferdig med å plystre jeg Trenger ikke det når man har 5 stk rundt seg håper disse skjønnhetene klarer å jage tømmermenna på dør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 24. september 2004 #1057 Del Skrevet 24. september 2004 PS: Anonyma' date=' husk og ta det litt mer med ro ikveld.........du sliter jo spanjolene helt ut [/quote'] Men de er jo så gode! :oops: Akkurat som tapas, smake litt av det og litt av det. Men nå kjenner jeg at jeg blir litt solbrent på ryggen. Lurer på om jeg skal få han der borte til å smøre meg litt på ryggen Og så må vi ha mer sangria. Må passe på væskebalansen i varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 24. september 2004 Forfatter #1058 Del Skrevet 24. september 2004 Se her ja, sangria til alle. Du er en knupp, Anonyma :kysse: Blir helt svimmel av all denne sangrian jeg, eller er det solstikk............eller rett og slett lykkerus over alle disse kjekke menn *legger meg litt nedpå* :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 24. september 2004 #1059 Del Skrevet 24. september 2004 *LilleMy har nå advart alle strandbarer og resstauranter; flere halv- og helfulle KG damer vimser rundt i håp om både en spanjol, paraplydrinkerer og ett bedre måltid....* My har nemlig klippet i stykker eget kredittkort; NÅ FÅR ALT GÅ PÅ EGEN REGNING, DAMER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 24. september 2004 Forfatter #1060 Del Skrevet 24. september 2004 Tenke seg til.............først inviterer hun oss til syden, også midt i vår herlige ferie blir vi kastet ut og attpåtil uten og få spandert hjemreisen :evil: Nei, dette går vi ikke med på damer........... *pønsker ut en ny plan* Ondsindige ideer mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå