Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2004 #981 Del Skrevet 20. september 2004 Flyet til Marbella du, liksom! Det går ikke no' fly til Marbella - vi må til Malaga! Jenter - merk dere det; MALAGA! Vi ses! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 20. september 2004 Forfatter #982 Del Skrevet 20. september 2004 Må du innom for og ødelegge hele dagen min :evil: , gjøre narr av mine geografikunnskaper , tenke seg til...........også du Kverula Tenker vi kommer oss frem uansett hvor flyet lander i Spania jeg , TAXI PÅ MY SIN REGNING Blir du med Kverula så du kan finne frem veien for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2004 #983 Del Skrevet 20. september 2004 :trøste: Sorry Betty, kunne dessverre ikke dy meg... Jeg er med jeg, og kan vise vei! *høy på pæra* K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 20. september 2004 Forfatter #984 Del Skrevet 20. september 2004 *Tenker nok vi får jekket Kverula ned når vi kommer frem* Vi har då fått reiseleder Kverula, nå trenger vi flyskrekk terapaut.....(i tilfelle noen slulle lide av slikt ) Spansktolk må også være med i selskapet....Er det noen der ute som kan mer en setningen "en øl til meg"????? (ikke fordet vi kommer jo ganske lang med den også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2004 #985 Del Skrevet 20. september 2004 Flyskrekkterapaut ja...*melder meg IKKE frivillig* Men - jeg kan skrive under på at en flytur til Spania gjør godt for flyskrekkofrene - jeg ble nesten helt kurert forrige gang, jeg! Spansk ja..."regningen" kan jeg, "vær så snill", "appelsin", "utgang", "marked" kan jeg...kommer vi noen vei med det, eller? "med/uten kullsyre" kan jeg, "en, to, tre, fire, fem og seks" kan jeg...navnet på månedene kan jeg... Detta skal gå bra! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 20. september 2004 #986 Del Skrevet 20. september 2004 *Tomine vil også være med.. * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 20. september 2004 Forfatter #987 Del Skrevet 20. september 2004 Nå er du allerede utnevt til reiseleder, Kverula , skal si du er på hugget etter flere stillinger idag Vel, når jeg kan "en øl til meg", og du kan alt det andre (vi ser bort i fra delen med regninger) burde vi og greie oss bra Burde karnsje lære oss og si "send regningen til My" 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2004 #988 Del Skrevet 20. september 2004 Er på utkikk etter jobb jeg, vet du, Betty, så det gjelder å være på hugget! Utrolig godt forslag å lære oss å si "sende regningen til My"! Dette blir SÅ bra! *pakker bikinien* K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 20. september 2004 #989 Del Skrevet 20. september 2004 God morgen! Takk for frokosten Ser du utlyste en stilling som flyskrekkterapeut...Det syns jeg var super, for jeg er livredd for å fly! Så takk for det, Betty! Bare venter på at noen melder seg jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 20. september 2004 #990 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg kan være flyskrekkterapeut! Har en mann som har flyskrekk så der er jeg godt vant! Det er bare å hive ned en dobbel whiskey før flyet går! Ha en super dag Betty! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 20. september 2004 Forfatter #991 Del Skrevet 20. september 2004 Soul er ansatt som flyskrekk teraput LIker løsninger om dobbel whiskey som medisin Vel vi begynner og bli noen som skal avgårde til My lille residens , siden vi nesten blir og regne som et stort reisefølge, bør vi vel ha med en guide...noen som melder seg....... 8) En kasserer som skal passe på at vi får brukt nok penger (siden vi bare sender regningen til My ) Videre en kokk, må jo ha mat Og tilslutt en pruter(det er jo så poppis i Spania) , men siden My er så gavmild..... tenkte jeg at pruteren i vårt selskap skulle være med for og prate prisen oppover.. (penger betyr jo intet for oss ) Noen frivillige????????????? Baby-E og Tomine er notert på reiselisten Tror jeg må gå og finne frem litt solfaktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 20. september 2004 #992 Del Skrevet 20. september 2004 Vel vi begynner og bli noen som skal avgårde til My lille residens , siden vi nesten blir og regne som et stort reisefølge, bør vi vel ha med en guide...noen som melder seg....... 8) Meg, meg, meg! Jeg er immari flink til å vite hvor vi skal og finne fram og lese kart og sånt. Og så er jeg nokså god i sånn utenlandsk sånn at jeg kan spørre om veien om vi har gått oss bort. Dessuten har jeg veldig, veldig lyst å være med på tur. Pliiiiiiiiis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 20. september 2004 #993 Del Skrevet 20. september 2004 *stolt flyskrekkterapeut* Har pakket bagen alt jeg.. her øspøser det, så dette blir bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. september 2004 #994 Del Skrevet 20. september 2004 *kommer innom med en kurv epler til gledessprederen Betty* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 20. september 2004 #995 Del Skrevet 20. september 2004 Hjemme igjen! Men, blir jo nesten litt deppa når jeg ser alle dere har tenkt til å reise avgårde, og det ned til MITT MARBELLA! Så dermed er jeg ikke helt sikker på hva eller hvor jeg skal gjøre av meg... Bikinien er sikkert ikke tørr enda, og plaskregnet som i kveld møtte meg på Gardermoen... glemte dessuten å legge igjen nøkkel til dere ... Nei, takke seg til! Jeg blir med dere nedover igjen, jeg . Og jeg er sabla god på såvel restaurant-spansken som shopping-spansken OG prutingen ( for hvem sitter med en ny, flott, rosa og "ekte" GUCCI-klokke på armen...MOI!). Let's go girls! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 21. september 2004 Forfatter #996 Del Skrevet 21. september 2004 Vel. My så lenge du betaler regningen kan vi jo alltids ta deg med , så sant du sponser samme klokke på gjengen også Men det er vel intet problem for en fruen som dem Vel, vi begynner og bli mange, både kartleser og pruter er på plass, og været her er vel ingen ting og nyte så la oss bare komme oss til Gardemoen for innsjekking Marbella, here we come Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2004 #997 Del Skrevet 21. september 2004 *smører meg med solkrem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. september 2004 #998 Del Skrevet 21. september 2004 .. og så er vi klare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 21. september 2004 Forfatter #999 Del Skrevet 21. september 2004 Faktor 10 eller 15 tro :klø: Skitt samma...............det finner vi ut når rødfargen gjør seg gjeldene My, vi venter på reisekassa og Gucci klokkene , kommer du snart............... Noen som har sett den lille røde hårtoppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 21. september 2004 #1000 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg er klar Fant til og med noen euro i skuffen fra sist gang jeg var ute på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå