Gjest gjest1 Skrevet 17. september 2004 #961 Del Skrevet 17. september 2004 God morgen hilsen til deg, Betty! Hadde tekt å stille meg i Syden-kø jeg også, men så bestemt gubben og jeg oss for å dra til utlandet sammen.. Svinesund, her we come Håper du får en fin dag til tross for syke små-troll Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 17. september 2004 #962 Del Skrevet 17. september 2004 Her er det kaldt i dag! Jeg vil å være med til varmen God helg, Betty! Takk for all maten denne uken! Du er en suveren husmor! Kunne ønske jeg var like flink til å varte opp gjestene mine som deg! Setter igjen en eplekake og litt is jeg...som du kan kose deg med i helgen! fra baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 17. september 2004 #963 Del Skrevet 17. september 2004 En stoor god helg til Bettan. Og ikke slit deg ut med å løpe etter barna Klem lille mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 17. september 2004 #964 Del Skrevet 17. september 2004 Ha en KJEMPEFIN helg betty! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 17. september 2004 #965 Del Skrevet 17. september 2004 *gleder meg til KG-sydentur til LilleMy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. september 2004 #966 Del Skrevet 17. september 2004 Heihei! Vil bare ønske deg en superduper helg! Håper alt går din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 17. september 2004 Forfatter #967 Del Skrevet 17. september 2004 Så masse gjester . Blir nesten rørt jeg over alle hilsner :oops: . Tusen takk til dere alle Ser at flere har meldt seg på vår lille ferietur til LilleMy *skriver* Tenker nok Spania turisten blir overasket over fullt hus og full fest Nå venter vi bare på at My skal legge igjen adressen MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY, hvor er du Becca, jeg ser du skal til utlandet du også , Svinesund er absolutt ikke og forakte, skal selv en tur i høstferien og hamstre smågodt God tur Gotteri, ja............ Jeg må innrømme at idag kom jeg over en meget vanskelig reklame , fruen kjørte på moterveien etter et lite IKEA besøk. Og som kjent har jeg idag en sukkerfri dag (etter sukkersjokket igår ), men hva kommer kjørende på skinner ved siden av meg :o ....................................Et melkesjokolade tog :o Holdt nesten og kjøre rett ut i taxifilen i ren overraskelse.... Og ikke minst kjente fruen med en gang etter underlig sug etter sukker.....Dette må kunne kalles utidig reklame. Vurderer og klage til Freia og NSB, ja karnsje til og med til Høybråten......dette er jo nesten farligere enn røyk Måtte bare ha det ut.........tenk melkesjokolade på skinner... :o , nei nok om det Tror jeg tar litt av eplekaken til Baby-E jeg....epler er sunt vettu Nå skal fruen kose seg med detektimen og seks for under. Og etterpå skal jeg kose meg med herren Stor klem til dere alle sammen, dere er superflotte damer alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 17. september 2004 #968 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg vil også være med til Marbella! Ha en god helg! Her er det fullt kjør hele helgen med barseltreff, bursdagselskap, navnefest og en skikkelig fest for Ordensmannen og meg i morgen kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 17. september 2004 #969 Del Skrevet 17. september 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 17. september 2004 #970 Del Skrevet 17. september 2004 Takk for svar i dagboka mi! Kjekt å se inn til deg også, tittei :-) Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 17. september 2004 #971 Del Skrevet 17. september 2004 Har kost meg med detektimen (og gotteri...) jeg og. Sove godt Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2004 #972 Del Skrevet 18. september 2004 *skriver under på underskriftskampanjen mot sjokoladetoget* Tenkte jeg skulle bidra med litt frokost i dag jeg da - har ferskt bondebrød med fløtemysost til - noen som vil ha? Setter igjen ei flaske rødvin også - men den er til i kveld, Betty! Ha en fin lørdag! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 18. september 2004 #973 Del Skrevet 18. september 2004 Hei hei! Takk for rosen i boka mi! EEgentlig er det jo du som skulle hatt den, med tanke på alle måltidene jeg har fått av deg! Kommer kanskje litt seint til frokost, men jeg spiser det som er igjen av maten Kverula tok med jeg.. Ha en flott dag Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 18. september 2004 #974 Del Skrevet 18. september 2004 God morgen Bettymor! :blomst_opp: Håper du har en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 19. september 2004 #975 Del Skrevet 19. september 2004 Natta og sove godt Betty! Håper du har hatt en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 19. september 2004 #976 Del Skrevet 19. september 2004 Oi.... :o gjester?! Også så mange?! Tja, hvorfor ikke! Vel, da får dere forte dere, for jeg har tenkt meg hjem med flyet i morgen formiddag! Kan forøvrig melde om utrolig varmt vær, fantastisk temperatur på vannet, kjølige og friske hvitviner, runde og svale rødviner, iskalde øl, og ikke minst stor gul sol, og sand mellom tærne.... Kanskje dere vil komme ned selv om jeg har tenkt med hjem?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2004 #977 Del Skrevet 19. september 2004 K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 19. september 2004 #978 Del Skrevet 19. september 2004 *Soul skynder seg på flyet til Marbella* Ellers skal jeg bare ønske deg en deilig natts søvn Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2004 #979 Del Skrevet 20. september 2004 Hei Betty! Vil bare ønske deg en fin uke! Sorry at jeg har vært litt fraværende her inne :oops: Skal komme mere på besøk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 20. september 2004 Forfatter #980 Del Skrevet 20. september 2004 Tenker vi har hjemme alene fest uten My jeg Tusen takk My for at du låner oss huset ditt , vi skal prøve og ikke herje for mye Så hyggelig at så mange har tatt turen nok en gang innom boken iløpet av helgen , Tusen takk for hilsner og klemmer til dere alle Helgen er nok en gang over, og herren har atter gått på jobb. Her har det blitt malt og malt i helgen, vi gjør snart ikke annet Men det blir jo fint da Nå har vi vært ute og tatt oss ut ny farge for peisestue, helt lys siden det er ganske mørkt der lysmessig. Så nå er det "bare" og sette opp panel og tretak, så blir det enda mer maling Ellers må nok fruen si seg litt misfornøyd med været idag, øs pøs regnevær........men da kan vi jo glede oss desto mer til Syden tur til MY Jeg får sette ut litt mat til dere igjen, har jo sviktet "husmor pliktene" fullstendig i helgen 8) . Men nå er atter matserveringen igang igjen , vi starter uken med litt nybakte baguetter med roastbiff og remulade Flyet til Marbella går i morgen,bare møt opp (tenker My er kjempeglad for at hun har sånne goooode venner som oss ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå