Soul Skrevet 16. september 2004 #941 Del Skrevet 16. september 2004 Hei, vil bare ønske jenta di god bedring! :trøste: Ha en fin torsdagskveld Betty! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 16. september 2004 #942 Del Skrevet 16. september 2004 Innom for å titte litt. Håper jenta de blir bedre fort, syke barn er aldri veldig moro. Beskjære et 7m høyt hagtorn-tre,... nei, definitvt ikke en jobb for meg Ha en god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 16. september 2004 #943 Del Skrevet 16. september 2004 Hei, hei Betty! Bare innom en tur for å forsikre meg om at jeg ikke blir glemt, og for å erte dere litt med hvor varmt og godt det er her i Spania nå... I skrivende stund 24,7 varme, og både basseng og Middelhavet har tidligere idag hjulpet på behovet for en viss nedkjøling. Her går det forøvrig i god spansk mat, spanske drikker, både varme og kalde. Minner meg på at det er opptil flere timer siden siste hvitvinsglasset.... Vel, vel... Da skal jeg slappe av videre, stikke innom snikk-snakk (eller var det ordleker den het plutselig?) ett lite øyeblikk før jeg logger av. ISDN er så tregt at denne fruen ikke orker så mye internett. Har du forresten vært innom og begynt på stussingen av de 250 Tuja'ene?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 16. september 2004 Forfatter #944 Del Skrevet 16. september 2004 Tok tujaene dine ca 30 cm over bakken.........håper det er ok Siden du er så opptatt av været My, kan jeg melde om deilig kjølig luft ,10 grader, og herlige høstfarger , nå ble du misunnelig nå 8) ... Kos deg videre i varmen, og ta det litt med ro med vinflaskene, så du ikke må på avrusning ved ankomst Norge igjen Takker for alle hilsner , dere er fantastiske damer alle sammen Vesla har kviknet til igjen men det tok sin tid, og nå gleder hun seg ikke akkurat til neste torsdag for da skal hun inn og ta et nytt forsøk på og få tappet noe blod.....kan vel tillegge at mor gleder seg heller ikke Hagtornen er beskjært, nå er det gått fra og være et tre til og bli en busk , herren var nesten på gråten da han så det............Men gjort er gjort og skjært er skjært Ellers så er det maling og atter maling som står på menyen, men nå er vi snart ferdig utvendig. Forhåpentligvis i løpet av helgen Har vært så utrolig godis-syk idag, har fyst på sukker konstant....så når jeg ikke har jobbet har jeg inntrykk av at jeg har spist Så nå føler nok fruen at sukkerkvoten er oppbrukt for en stund fremover....forhåpentligvis :oops: ,hater sånne sukkerdager Siden fruen ikke har godt av mer nå, setter jeg igjen godis skålen her til dere. Bare ta for dere., her er masse seigt og salt "svineri" God natt alle sammen og drøm søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2004 #945 Del Skrevet 16. september 2004 Ikke friste meg med godis, Betty - ikke pent gjort! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 16. september 2004 #946 Del Skrevet 16. september 2004 Hei Betty! Ikke rart du trenger litt sukker så mye som du har gjort i dag! Legetime, syke barn og i tillegg har du forvandlet tujaene fra trær til småplanter! Syns du fortjener litt kos og godt, jeg! Tar litt av deg jeg og... Håper det går bedre hos legen neste gang da... Sånt noe er ikke noe moro, særlig ikke for barn (eller deres mødre). Bra vesla føler seg bedre og at lillegutt er kvitt øreverken! Så kanskje det blir en stille og rolig natt i det Bettyske hjem. Akk, hvorfor må LilleMy stikke innom og lokke oss med varme, bading og vin! Like før jeg setter meg på neste fly hehe. Vi får heller kose oss med våre ti grader vi... Vet du, i morges da jeg dro hjem fra nattevakt måtte jeg faktisk skrape vinduene på bilen for is! :o Sånn er det, vi får nok heller forberede oss på lange kvelder foran peisen eller under pleddet med noe varmt i koppen. Nei, nå skravler jeg fælt i boka di (igjen). Ønsker deg en god natts søvn Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. september 2004 #947 Del Skrevet 16. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 17. september 2004 Forfatter #948 Del Skrevet 17. september 2004 Iskraping på bil i september :o *vurderer sterkt og sjekke flytider* Karnsje vi skulle ta en tur på besøk til My, Soul.....Ta 14 dager som gratis-gjester på Marbella sammen med vår kjære Kg venninne LilleMy Pass deg My, en eneste værvarsel fra din kant til nå...............så kommer vi 8) Vesla føler seg fortsatt ikke helt i slaget, så det blir nok en ny hjemmedag for henne. Heldigvis er hun jo så stor at hun godt kan være hjemme litt alene så fruen får gjort fredags-shoppingen sin....hater og gå i smekkfulle matbutikker på lørdag Ellers så må nok støvsugeren luftes idag, hele stuegulvet er fult av sagflis og blader etter min beskjæring igår.....hadde visst ikke ristet meg skikkelig på trappa Men ellers ser det dårlig ut for utemaling, for skylaget henger tungt ned utenfor, tror det blir regn snart Ha en herlig dag videre, jenter, og tusen takk for alle besøk Idag får vi ha en sukkerfri dag(etter min sukker-orgie igår :oops: ) så dagens frokost blir knekkebrød med brunost, fruktfat og selvfølgelig te Ta for dere damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 17. september 2004 #949 Del Skrevet 17. september 2004 God morgen Betty! Takk for hilsener! :blomst_opp: Ja, My, nå kommer vi! Marbella hørtes bra ut... Her er det også grått og regn, men slapp å skrape bilen i dag i hvert fall! Ha en kjempefin fredag! Kos deg med veslejenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2004 #950 Del Skrevet 17. september 2004 Good morning! :D Marbella høres bra ut! Jeg er med! Planer for dagen da, fruen? K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 17. september 2004 Forfatter #951 Del Skrevet 17. september 2004 Er ikke du i armkroken til Soulmannen nå, Soul :o ...........Er feiringen over alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. september 2004 #952 Del Skrevet 17. september 2004 Scones og te blir min frokost. Så må jeg på butikken og på biblioteket. Biblioteket åpner ikke før kl 11, så intil da får jeg rydde litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 17. september 2004 #953 Del Skrevet 17. september 2004 Er ikke du i armkroken til Soulmannen nå' date=' Soul :o ...........Er feiringen over alt.... [/quote'] Hehe neida, den starter straks! Men avhengig som jeg er så måtte jeg stikke innom KG først! :oops: Måtte slappe av litt før jeg legger meg, er så deilig og stille i huset sånn på morgen kvisten. Men nå er jeg litt gjespen! "Ses" nok senere i dag! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 17. september 2004 Forfatter #954 Del Skrevet 17. september 2004 Good morning! :D Marbella høres bra ut! Jeg er med! K En til som melder seg på til ferieturen LilleMy, vi er i anmarsj snart *noterer meg en til på listen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. september 2004 #955 Del Skrevet 17. september 2004 Ferie jo ho... LB løper inn og stiller seg i køen sammen med de andre reiselystne... .- og ønsker samtidig alle sammen en riktig god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 17. september 2004 Forfatter #956 Del Skrevet 17. september 2004 *skriver så blekket spruter* Enda fler som melder seg på gratis tur til Marbella, fri kost og losji hos My *lurer på om jeg skal sende fly regningen til henne også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 17. september 2004 #957 Del Skrevet 17. september 2004 *kremt* Jeg vil jeg vil!!!! Marbella høres deilig ut. Jeg vil ligge på stranda i bikini med en kald pils ved min side.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. september 2004 #958 Del Skrevet 17. september 2004 Gleder meg til jeg skal til Dublin, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 17. september 2004 Forfatter #959 Del Skrevet 17. september 2004 Dette ser ut til og bli en reise bok idag Titti, du er notert (tenker LilleMy blir glad for alt besøket ) Og Lunacia, husk på og ta med fudge hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 17. september 2004 #960 Del Skrevet 17. september 2004 Hallajsen Betty. :-) Kuling og regn i fjellet denne helga. Men hva gjør vel det når man kose seg med fyr på peisen, og kanskje fyrer mannen også.. Ha en flott helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå