Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Å så snill du er som setter fram bagel og te! :) Rekker akkurat å spise litt med deg før jeg må dra på forelesning!

Håper fruen har det fint og at roen nå har senket seg i det Bettyske hjem! Dvs, med steinbæring og en gjeng ville mannfolk så har du vel i grunn hendene fulle! :hoho:

Ønsker deg en kjempefin dag med steiner, maling og KG! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så deilig med frokost ... hjemmelagede bagels er det beste jeg vet (og en av de få tingene mine barn stadig maser om at jeg skal lage...)

.. og får du alt for mange ville mannfolk til overs .. send gjerne et par over til meg.. fortrinnsvis noen som iikke har høydeskrekk.. trenger litt hjelp på taket :sjarmor:

Ha en riktig god dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er herlig dere, masse herrer og god mat, Takk for litt frukt Soul, trenger litt energi med alle disse testosteron bombene rundt meg :hoho:

Og Bille, du kan få låne 2, men stell pent med dem, for fruen vil ha de igjen :ler::ler: ....Og for guds skyld, husk og bind de fast til pipa så de ikke faller ned under takarbeidene :hoho::hoho:

Nei, må løpe igjen jeg........de er så utåmodige :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Bille, du kan få låne 2, men stell pent med dem, for fruen vil ha de igjen :ler::ler: ....Og for guds skyld, husk og bind de fast til pipa så de ikke faller ned under takarbeidene :hoho::hoho:

:hoppe: Jippi.. to ville mannfolk.. kan sikkert brukes til mer enn takarbeid... :sjarmor: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med urinveisifeksjon da? Var hos legen i sta'. Fikk noen tabletter men trenger litt trøst..

Løp og kjøp tranebær kapsler(helsekost eller apotek), og drikk masse ren appelsinjuice.

Etter at jeg begynte med tranebærkapsler har jeg sluppet unna skikkelige urinveisinfeksjoner :wink:

Funker garantert :)

God bedring og trøst :trøste: utleveres i mengder til deg, Liv ( hater urinveisinfeksjoner, det er sååå vondt :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herrene er oppbrukt og sendt tilbake til Kverula, håper at hun sender noen over igjen hvis hun skulle slumpe til og få nye forsyninger :sjarmor::ler:

Bille, bare returner de to du lånte til K, hvis du ikke har slitt de helt ut da...........både takjobb og :oops: hmmmmmm :sjarmor:

Vel, fruen har vel egentlig ikke fått gjort så mye fornuftig idag heller, bortsett fra en shopping tur (vi kan vel regne det som fornuftig :wink::ler: )

Dessuten har man hentet nye forsyninger på apoteket til vesla, som skal prøve ut noe nytt mot matallergien sin. Hun sliter mye med magen stakkar, og nå lurer de jammen på om hun har glutenallergi også...... :roll: som om ikke egg og melk er nok :roll: ..

Herren har kommet seg ut i ungarshulen...dvs garasjen :wink: hvor han er i full gang med maling av lister til stua. Han er så flink han herren min :hjerter:

Fårikål har stått på dagens meny, årets første, smaker godt, men lukter :oops: ...........ja sier ikke mer om det.

Fruen er hvertfall god og mett, og etterhvert regner jeg med at magen vil si sitt om all kålen :ler:

Litt dessert må vi vel ha, og hva sies om Tilslørede bondepiker :sjarmor: , bra navn og enda bedre

smak :ler:

Håper det smaker, damer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrene er oppbrukt og sendt tilbake til Kverula, håper at hun sender noen over igjen hvis hun skulle slumpe til og få nye forsyninger :sjarmor::ler:

Bille, bare returner de to du lånte til K, hvis du ikke har slitt de helt ut da...........både takjobb og :oops: hmmmmmm :sjarmor:

Jo takk! :ler:

Tror jeg beholder evt. nye friere selv i morra, det ble plutselig litt kjedelig her i dag... :sjarmor:

Mulig jeg kan klare meg med en, vi får se! :sexy:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Betty,

her har du en VARM hilsen fra Spania! Jeg og de to små er her nede, har med en hjelpende hånd også, og nyter varmen som enda henger i... Vin til lunsj kunne kanskje friste, jeg koser meg med det daglig her nede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel. mens My nyter varmen og vinen.............får vi andre dødlige nyte kg og kulda som kommer snikende for hver dag som går :ler:

Kos deg i varmen, My.........og jeg er overhode ikke misunnelig...................eller.... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk Betty! :-)

Har alltid undret meg over tilslørte bondepiker, var veldig fascinert av det navnet da jeg var liten! :ler: Men godt er det (og mektig!). :)

Så deilig å ha en flink herremann, går utifra at de andre villmennene er kastet ut for natten og at du nå koser deg i favorittarmkroken. :sjarmor:

Stor nattaklem fra Soul! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, god morgen Betty!!

En stund siden jeg var innom her nå (jeg gremmes) har liksom ikke kommet meg inn på KG i det siste..

Håper allt står bra til.

Ha en strålende dag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...