Bokalven Skrevet 26. august 2004 #681 Del Skrevet 26. august 2004 Hva tåler du ikke, Betty? Mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 27. august 2004 Forfatter #682 Del Skrevet 27. august 2004 Hva tåler du ikke, Betty? Mye? Er nok endel, dessverre. Hvetemel, egg, jordbær, kiwi, kaffe, løk og melk( det kan jeg ta litt av, men ikke mye) Så det er ikke bare og finne på ting til middag, nei....... Datteren min har dessuten melkeallergi og eggeintoleranse+at hun ikke tåler endel tilsetningsstoffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 27. august 2004 #683 Del Skrevet 27. august 2004 En god helg hilsen til deg, Betty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2004 #684 Del Skrevet 27. august 2004 Er nok endel, dessverre. Hvetemel, egg, jordbær, kiwi, kaffe, løk og melk( det kan jeg ta litt av, men ikke mye) Så det er ikke bare og finne på ting til middag, nei....... Datteren min har dessuten melkeallergi og eggeintoleranse+at hun ikke tåler endel tilsetningsstoffer. :klø: Hva lager du egentlig da? Du må være utrolig oppfinnsom! Ønsker deg en god fredag, Betty! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 27. august 2004 Forfatter #685 Del Skrevet 27. august 2004 Har snart fagbrev i kokekunstner ja .... Nei., spøk til side, alt blir en vane og man kan kjøpe erstattingsprodukter på både egg, mel og melk , så det går greit med litt oppfinnsomhet. Og oppfinnsom.......det er fruen.........sier hvertfall herren når vi driver med våre oppussingsprosjekter ....Om han er like imponert over oppfinnsomheten.......... , ja det er vel karnsje ikke alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 27. august 2004 #686 Del Skrevet 27. august 2004 Ønsker deg også en kjempefin helg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 27. august 2004 #687 Del Skrevet 27. august 2004 Håper du får en deilig og avslappende helg Betty! Må si du må være en flink og oppfinnsom kokk ja! For det hørtes ikke bare-bare ut å ha det sånn. Håper du finner en diett som er bra for deg og magen din da! Klem fra Soul :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. august 2004 #688 Del Skrevet 27. august 2004 Ønsker deg en skikkelig god helg.. Pistasjenøtter er nydelig... - setter inn en liten boks med macadamianøtter .. som er enda bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 27. august 2004 Forfatter #689 Del Skrevet 27. august 2004 Både gjester og gaver, tusen takk for nøtter, klemmer og gaver :kysse: , dere er noen èr. Idag har fruen gått til frontal angrep på lodotter, støv og skitt . Sto klar i full krigsutrustning (dvs gummihansker, ajax, grønnsåpe, langkost og bøtte) kl 09 00 idag tidlig, og angrepet ble satt igang øyeblikkelig............ Både lodotter og hybelkaniner kjempet en tapper kamp, men man kan nok si at undertegnede seiret tilslutt Så nå skinner huset atter engang, så får vi se hvor lenge det holder denne gangen , forhåpentligvis mer en 1 dag Har fått med meg OL sendinger idag også, og det har til tider vært mer enn en stakkars frues nerver har tålt. Under terrengsyklingen var det tilløp til panikk da alle de tekninske problemene med sykkelen til vår gullhåp kom rasende............... Jeg vasker og bannet om hverandre, og karnsje det var det som hjalp , for bra gikk det jo tilslutt. Det var jo heller ikke og forakte og kunne beskue disse flotte overkropper til roerne heller under frokosten Og fruen hadde faktisk litt ekstra apetitt, der hun satt og fortærte sitt Ryvita knekkebrød idag Vel, nå gleder undertegnede seg bare til helgen, med laaange morgener i sengen, i selskap med en kopp te og en herlig herrekropp og krype inntill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 27. august 2004 #690 Del Skrevet 27. august 2004 Ville bare ønske deg en god helg, også! Jeg har også gjort rent i dag. Det er ihvertfall deilig når det er gjort. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 27. august 2004 #691 Del Skrevet 27. august 2004 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 27. august 2004 #692 Del Skrevet 27. august 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 27. august 2004 #693 Del Skrevet 27. august 2004 Ha en riktig god helg, du også Betty! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. august 2004 #694 Del Skrevet 27. august 2004 Det finnes alltids noe man kan lage av mat. Selv tåler jeg ikke "vanlig" kjøtt (kun fisk, reker og sånn pluss kylling, men ikke f. eks. kalkun), må være forsiktig med melkeprodukter og bør også holde meg unna fet mat. Det går heldigvis stort sett greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 27. august 2004 #695 Del Skrevet 27. august 2004 Kos deg masse i helga Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 27. august 2004 #696 Del Skrevet 27. august 2004 God helg Betty Forsyner meg litt av bæra dine, jeg. Har hatt litt for mye av marsipankaka inne hos meg Har det noe enklere med matlagingen hos oss, heldigvis. Her er det bare melk og bringebær og ferske tomater som må unngås om alle skal spise av maten. Så langt tyder mye på at Vesla har reagerer på noe også, men hva,- det har vi ikke klart å finne ut av ennå. Forhåpentligvis finner vi ut av det, eller ho vokser det av seg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 28. august 2004 Forfatter #697 Del Skrevet 28. august 2004 Så mange gjester allerede , takker og :bukke: for alle hilsner og slenger et sleng- :kysse: tilbake til dere alle Herren har fått igang kompressoren og hele huset durer og larmer....Idag skal lister på i finstua og dermed har hannkjønnet trukket i full arbeidshabitt, med både spikerpistol og vater............Her skal intet være opp til tilfeldighetene, nei Fruen har fått sendt avgårde junior i bursdag selskap og håper han får herjet fra seg der en stund.... Vesle-mor er som vanlig på bibloteket, det er nærmest og regne som hennes annet hjem, og hun kommer vel tilbake når det stenger om en time Gårdsdagen hadde vesla besøk av en av kameratene hennes, det er en meeeeeget aktiv og til dels alt for oppfinnsom 13 åring, og undertegnede var helt utkjørt da han ble hentet kl 22 igår.............Det var lange timer ja Tror t.o.m.vesle-mor ble skikkelig sliten av han igår Idag skal hverfall fruen ha en hviledag, herren ser ut til og hvile med det han trives best med , og da er jo alt såre vel i det Bettyske-hus Vel........karnsje jeg må stryke litt .... Siden jeg har vært så flink og plukket plommer, setter jeg frem e diger bolle til dere også. Fin måte og få orden på magen , bare pass på at det er nok do-papir i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 28. august 2004 #698 Del Skrevet 28. august 2004 Hei og god helg, Betty ... Plommer er bare kjempegodt. Jeg skal plante et plommetre i helgen så om 2-3 år så kan du komme og smake på mine deilige opal-plommer Jeg er skikkelig lat idag ... ute pøser det og jeg tror jeg er limt fast til denne stolen :-? Ha en fin lørdag ... Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 28. august 2004 Forfatter #699 Del Skrevet 28. august 2004 Da er endelig dam bildene lastet inn og en spent frue går og venter på når de blir godkjent...................Eller karnsje de ikke blir godkjent , med tanke på den nøgende jomfru :o :o . *Kjenner nervene kommer * Vel, hvis ikke jomfruen blir for sterk for forumet , skulle det hvertfall komme noen bilder under diverse (naturbilder) etterhvert Legge ut en link til de, nei det tror jeg ikke fruen har kapasitet til ennå, har jo strukket hjernecellene langt idag bare ved og laste inn bilder Dessuten har hun friskt i minne en hel nattsstrev med og få til dagbok-linken . Selv om Fighter og flere andre prøvde og bidra.........Har vel sjelden følt meg så dum som da Skal prøve og legge ut et par kveldsbilder etterhvert også, fruen har jo lys i prosjektet sitt , og det blir utrolig fint om kvelden.... Vel, nå må jeg bare sitte og vente da, tålmodig som jeg (ikke) er ........ *trommer med fingerene og ta en plomme imens* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 28. august 2004 #700 Del Skrevet 28. august 2004 *tar en plomme* :-) Kose deg videre Betty! Her er det også en avslappet dag. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå