Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hilser på Betty og ønsker lykke til videre med oppussingen :-) Høres ut som det blir kjempebra da :D

Syns dere er utrolig flinke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny helg over, og hverdagen er igang igjen.

Tusen takk til dere, damer som trofast kommer innom en liten frues dagbok-skriblerier, en diger :klem: til dere alle :)

Helgen har gått med til rydding og maling, og nå er hvertfall vaskerommet i kjelleren strøkent :sjarmor: , nesten så det er trivelig og være der :ler: .

Idag har kjøkkene stått for tur, og nå lukter det klorin og jif over hele huset :P

Junior kom hjem som en tordensky idag, har visst ikke hatt det så fint på skolen idag, og mor kjenner at hun godt kunne tenke seg og ta et par av gutta i klassen fatt, ja :evil:

Vel, det er nok iorden til imorgen, pleier og gå fort over disse konfliktene :tunge1:

Ellers er "vesla" hjemme fra skolen igjen, blir mye fravær med barn med astma og allergi, men heldigvis er hun bra foran pensum, så da får hun bare være hjemme og ta det med ro de dagene som hun ikke er helt bra.

Tror jeg er blitt helt "dopa" av all klorin og salmiakk bruken, for nå er det helt stillt i hjernen :roll: . Får komme sterkere tilbake senere, når hjernecellene har begynt og fungere igjen :wink: , (hvis de kommer til og funke igjen da :ler::ler: )

Setter frem litt fenalår og melon , det er mat for travle husmødre :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle: Fenalår og melon hørtes godt ut nå! Leste noen kjerringråd om at det er det som skal til for å få hjernecellene til å fungere igjen og :wink:

Har prøvd å være flink husmor selv i dag, men gikk litt sakte.

:ler:

Ønsker deg en riktig god uke også Betty og en stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wow: Kjerring-råd mot treg hjerne........................dette er jeg veldig intressert i :Hehe:

Alle råd mottas med stooor takk :ler:

(karnsje jeg skulle prøve og diskfragmentere hjernen :roll::sjarmor::ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Betty! Takk for hilsen i dagboka mi. Må bare innom å gi deg en tirsdags klem :klem:

Håper du får ei fin uke. Sitt litt på Kg for meg å da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ligger ikke på latsiden du, Betty! :wink: Arbeidslysten ligger som smurt utenpå boka di!

Har ei trapp jeg skulle ha malt jeg...tror du at du kunne gi meg litt motivasjon... :roll:

Ha en god dag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender over en diger dose motivasjon til Kverula :ler:

Idag har undertegnede faktisk ikke gjort noen verdens ting :o ............hjernen har tatt ferie og det har jammen arbeidslysten også :-? .

Skulle ha pusset vinduer og ryddet "vesla" sitt rom, men jeg regner med at både skittene vinduer og rotete rom er her imorgen også :wink::ler:

Huset er fullt av unger, så støynivået er det ingenting og si på. Og kjenner jeg gjengen rett er det vel ikke lenge før de roper ut at de er sultene :sjarmor:

Deilig og ha en sløvedag innimellom, idag har jeg bl.a unnet meg den luksusen og sove en liten time mens ungene var på skolen. Det er deilig det, bare og ligge i sengen og smådrømme mens kroppen slumrer :P

Nei, nå får jeg gå og forbrede middag, svinestek med grønnsaker og rødvinsaus idag :) , og det skal bli godt....(karnsje jeg til og med må unne meg en liten middagshvil :hoho::hoho: )

Ha en fortsatt herlig ettermiddag, damer og husk og ta livet i små steg :ler:

Stor :klem: til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Betty!

Ville bare si at jeg blir litt sånn i godt humør både av innleggene dine og avataren din. :hoppe:

Håper du får en fortsatt rolig og avslappende dag :-) Sikkert veldig godt fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, arbeidslysten din er ikke på ferie, Betty - den er innlåst i skapet mitt sammen med min arbeidslyst! :sjarmor:

*kaster nøkkelen laaaang av gårde*

God kveld!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, svinesteik på en vanlig tirsdag ?

Ungene mine hadde besvimt på flekken - de får bare potetmiddager i julen og på nyttårsaften, stakkarene :ler:

Du får ha en god natt, Betty :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Betty! :vinke:

Du fortjener absolutt å kose deg litt ja! Man trenger det av og til, i hvert fall gjør jeg det.

I dag har vært en lang dag med forelesninger og div. så nå er det min tur til å sløve. :)

Godnatt og sove godt! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...