Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Mm jeg er sulten så det hørtes godt ut! Tar noen pringles jeg! :) Spot hørtes fint ut, ser for meg rene syden-stemningen i den dammen hehe. Godt du fikk vist gubben at du fikk bruk for all steinen forresten. :sjarmor:

Nå er det studiestart og full fart for meg også fremover. Men har jo jobbet hele sommeren så det er greit nok.

Ønsker deg en fredfull kveld og en deilig natt med søte drømmer! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du visste akkurat hva jeg hadde lyst på i dag jo :wink:

Ha en fin kveld betty!

*tar et glass pepsi max og en håndfull peanøtter og kryper opp i sofaen for enda en episode med c.s.i*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har skolehøsten startet og to stk barn har startet opp igjen.

Elstemann var nok litt blek og nervøs idag, for hun hadde første dag på helt ny skole, junior har gledet seg lenge til og treffe hele guttegjengen igjen, så han føk ut som en rakett idag.

Håper de får en fin skoledag begge to :)

Her ble det veeeldig stille når begge ungene var borte, synes det er like rart hver gang når de har vært rundt meg lenge. Man venner seg til alt larmen som blir med unger i huset :wink:

Får vel prøve meg på litt husarbeid idag, og junior rom må ryddes og vaskes etter ferien..........der ser det nemlig ut som et jordskjelv har herjet :ler:

Ellers så får jeg fortsette med blåbærene mine, har en kasse full med bær som må ordnes med :)

Men først må jeg slappe av litt med KG :ler: , det får opp arbeidslysten....................eller var det motsatt tro :hoho::hoho:

Setter frem en bolle med blåbær jeg, så kan dere kose dere med "skogens gull" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, ingen gjester :o :( , og jeg som hadde satt frem blåbær også :-? ............................

Vel, dagen har blitt brukt til oppryddning på juniors rom, og det trengtes visst................. :roll:

Utrolig hva gutter skal spare på, alt er visst kjekt og ha :ler:

Nå er rommet hvertfall skinnende rent, pulten er nok en gang ryddet frem og rot er kastet..... :sjarmor: Dette er alltid best og slikt uten unger til stede, for da blir det mer i søppleposen :wink:

Herren er i gang med maling, høyt oppe på steder hvor fruen ikke har nerver til og gå :ler:

Oppdaget ikke at jeg har takskrekk før ifjor, da jeg skulle opp og hjelpe herren med noe mure arbeid...

Det endte med at herren nesten måtte bære meg ned stigen igjen, jeg lå omtrent og klamret meg til taksteinen :ler::ler:

Siden det har faktisk ikke herren ønsket hjelp til slikt arbeid :roll: , merklig nok :ler::ler:

får vel tillegge at fruen ikke har den store lysten heller til takjobbing...................

Nei, fruen får vel gå og rydde opp på kjøkkene, har ikke fått skrekk for det ennå, men :roll: ............hvem vet, det kan komme :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, Betty!

Det er vel greit med noen timer ungefri om dagen, samtidig som de håpefulle lærer seg et og annet nyttig og unyttig. ;)

Smaker litt på skogens gull jeg. :D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha blåbær! :vinke: Nam! Alltid artig å være i boka di, Betty! ;)

Nå har jeg fått meg litt kveldsmat, for det rakk jeg ikke på jobb, og sitter endelig her og koser meg. :)

Vil bare ønske deg en god natts søvn og hvile! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst ikke hvert innom deg på noen dager nå :oops:

Gleder meg til å se Dammen, nå har jo jeg lagt ut bilder av prosjektene jeg har holdt på med i år. Så da kan jo du gjøre det samme, synes jeg. (Legge ut bilde altså) :wink:

Ny kjole sier du. Kan vi vente med den til vi flytter? Tror jeg skal sy mest barneklær fremover. Det er ikke så mye jobb :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Vimsepims, jeg kan godt at imot barnetøy også jeg..............Str 11 og 8, takk :sjarmor::hoho::hoho:

Du er hverfall kjempeflink til og sy, jeg er mester i gardin-sying.......og det har resultert i 6 forskjellige fag bare til stuen :sjarmor::ler:

Men og sy klær :roll: , nei det blir for innviklet for denne fruen :ler: ..

( skal prøve og få lagt ut bilde snart, mern jeg er så utroooolig dum med dette link til ting systemet :roll: , holdt på og plundre meg ihjel bare med og få link til dagboken min :roll: .....Hadde det ikke vært for Figther`s hjelp hadde jeg vel vært link-løs ennå :ler::ler:

Takker for hilsner og klemmer damer

Gårdsdagen var fruen så deppa at jeg ikke orket å skrive engang :( , har noen sånne dager innimellom, selv om det er sjelden-.

Men nå er humøret tilbake igjen og depresjonen er som blåst bort :sjarmor:

Godt jeg ikke ikke har sånne dager for ofte...........jeg haaaaater nemlig og være i dårlig humør og lei meg :evil:

Endelig helg igjen og deilig og kunne sove leeenge imorgen, er et murmeldyr av de sjeldene :wink:

Har forøvrig vært på stein jakt og funnet masse flott stein, nå fra Nesodden. Flere planter er også blitt innkjøpt og ikke minst LYS. Undervannslys, det er blitt døds-fint på kvelstid, om jeg skal si det selv :wink: .

Nei, nå skal fruen ut og ta noen bilder og karnsje hun greier og få det inn her også :sjarmor: , tja, vi får se :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at du er i humør igjen :P

Gardinfag er ikke min sterke side, og soverommene våre trenger nye gardiner, det skulle bli 6 fag det, 2 forskjellige :wink:

Klarer aldri å få fagene i samme lengde...., på klær derimot, har jeg ikke problemer med ustabil måling.. :-?

Bilde av dammen, linking til bilde og alt det der skal vi nok hjelpe deg med, vil jo ikke at du mister Ordet over link-problemer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en stor klem Betty, så bra at humøret er bedre! Det er lite som er så kjipt som å være deppa, det vet jeg godt. :trøste:

Blir helt imponert av å lese om syferdighetene deres! Jeg knekker nåla bare jeg ser på den! :ler: (Nøyer meg med å feste knapper o.l.) Men heldigvis har jeg en snill mor å løpe til når det trengs litt nål og tråd. :wink:

Kos deg med mann og barn og sove godt!

Ps. Gleder meg til å se bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Fint å høre at humøret er bedre i dag. Jeg tror ingen har det bra hele tiden, men det er kjipt med dårlige dager likevel. Håper du får en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du verden og sliten en stakkars frue kan bli :roll: , idag har undertegnede stått i stige laaaangt oppe på veggen og malt................nå begynner jeg virkelig og bli veeeeldig lei maling, ja :-?

Tusen takk for hilsner, jenter :klem: , blir så godt humør når jeg kommer inn i boken min og ser både klemmer og hyggelige ord :klem2:

Vi nærmer oss slutten på utvendig husmaling og det skal bli godt, både herren og fruen er vel passe lei av Drygolin hvit nå :ler: . Alle ser hvertfall hva vi holder på med for vi har begge kledelig hvite spetter på her og der :wink:

Når husmaling er ferdig er det bare og brette opp armene igjen og sette igang inne.

Finstua er nesten ferdig, skal bare male den innebygde bokhyllen og noen lister.

Trappen opp til annen etasje skal males og vesle-mor sitt rom skal få nytt tak og farge på veggene.

Videre skal "kose" stua pusses opp, (den blir stort sett brukt av ungene og vennene deres).

Der blir det malt panel som i finstua, videre nytt tak og sliping av gulv..

Så står hovedstua for tur , der blir det beising av nåværende panel (lyst), maling av tak og et nytt lakkstrøk på parketten.

Deretter blir det bad og kjøkken som står for tur, og innimellom håper jeg og få malt soverommet.......................

Vi blir nok ikke ferdige dette året nei, men jeg er jammen glad jeg er gift med en håndtverker når man pusser opp et hus :sjarmor:

Forhåpentligvis blir vi ferdig før "vesla" skal stå til konfermasjon :ler: , og det er vel ca 3-4 år til :ler:

Nei, nok om oppussing.

Ikveld skal herren og jeg kose oss med hjemmelaget snitzel meg buljong gratinerte poteter til :sikle: , det er mat som er verdig et arbeidsteam som oss :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere, Betty :P

Og så er det fint å vite at det er vær til å male ute i, ihvertfall noen steder her i landet :wink:

Her er det nesten så jeg drar fram symaskina igjen, selv om jeg har lovet Ordensmannen at den er pakket bort fram til langt ute i oktober :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Det blir sikkert kjempefint når dere blir ferdig. :)

Regner med at du får sove godt siden du har jobbet så hardt- drøm søtt Betty! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...